Meeste spijt?

nicolai

Wijs gebruiker
ik heb nergens echt spijt van eigenlijk. heb heeeel veel alcohol gedronken rond mijn 15e/16e/17e/18e...en heb ook veel domme foute acties gemaakt...maar spijt? no way. was een mooie tijd en heb er veel van geleerd.

Hans

Wijs gebruiker
Elke ochtend na flink zuipen.

M'n eerste keer 1 hele lsd zegel nemen.

Ether snuiven.

Elke dag blowen.

.+.

Experimenterende gebruiker
hmm alcohol heb ik soms spijt van als ik teveel op heb ga ik soms behoorlijk schaamtevolle dingen doen zo een keer toen ik een fles whisky op had ging ik naakt in de achtertuin rondlopen :confused: :flushed: en toen kwam de buurvrouw ineens langs hehe

en concerta is gewoon kut ik probeerde het een paar keer om te kijken of het recreatief leuk was maar nee ik voelde me echt kut erdoor
:wave:

Spor

Wijs gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Ik haat speed echt zo intens...

Hehe ik ook, en dat zonder er aan verslaafd te zijn :wink:

De enige DRUGS waar ik spijt van heb is coke ! Minste effect, voor het meeste geld, en net dáár raak ik verslaafd aan :( Dit is ook de enige drugs van mn did list waarvan ik iedereen die het nog nooit heeft geprobeert aanraad: DOE HET NIET !

Verder alcohol, maar dat vind ik niet echt drugs, en nee niet omdat het er "officieel" niet onder valt, of omdat het legaal is, maar omdat het puur vergif is ! En heb niet eens echt een reden waarom ik er spijt van heb, ik HAAT het spul gewoon, mijn afkeur ervoor is groter als voor heroine of meth !

Did ; wiet,hasj,speed,alcohol,nicotine

Ook nog niet echt veel om spijt van te hebben he :wink: :beer:

Belgo

Belezen gebruiker
Ik vind het jammer dat ik zo veel drink de laatse jaren.Alcohol is wel een drug waar ik spijt van heb dat er zo ' enthousiast ' mee ben begonnen.

Maar nr 1 is nicotine.GVD dat is erg verslavend!

Voor de rest niks eigenlijk ik geniet en gebruik met mate coke speed en xtc.

En van geen enkele trip heb ik spijt.Ze waren allemaal ge-wel-dig.Ik beschouw tripmiddelen ook echt als een verrijking van in m'n leven.

Elohtibbar

Badass junkie
Helemaal niks :grin: vond coke niet veel aan en erg duur, maar ben wel blij dat ik het een keertje heb ervaren. Was best een leuke avond.

labradoor

Belezen gebruiker
ik heb er geen spijt van.heb ervaring opgedaan en veel geleerd.
ik zie het als iets positiefs.de een wordt meer op de proef gesteld dan de andere en het gaat uiteindelijk om levenslessen en kennis zodat je geestelijk kan groeien.ik heb een spannend leven gehad en heb daar geen spijt van integendeel.

Deranged

Badass junkie
Ik raakte verslaafd aan cocaïne. Maar spijt heb ik van niets. Het was uiteindelijk alleen een mooie ervaring, waar ik ongekende kracht uit put.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
speed,
heb 6 maanden bijna dagelijks gebruikt, k'gebruik die troep nooit meer. ben al meer dan 16 maanden clean van die rotzooi :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Spijt, dat probeer ik niet te hebben.

Dat heb ik tot nu toe dan ook nooit gehad.
Hoewel ik natuurlijk ook genoeg dingen heb gedaan waarvan ik ze liever had gelaten... achjah, het zal ongetwijfeld allemaal een reden hebben. En een ding staat vast, je leert er alleen maar weer van!

Curunir

Re:

Adrenochroom zei:
de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P

Wat een bullshit. De dokter is er niet om jou morele lessen te geven :angry: maar om je beter te maken. The arrogance :(

JunkXL

Bewuste gebruiker
Nergens van!
En als ik ooit negatieve ervaringen opdoe tijdens drugsgebruik maakt me dat alleen maar sterker/wijzer.
Spijt vind ik verspilde tijd.
Ken er niks aan veranderen, dan maar het beste er van maken he!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
alleen echt spijt van nicotine. Verder eigenlijk nergens van. Had misschien alleen wel wat minder te hoeven blowen (wat gaten in geheugen).

MCHZK

Belezen gebruiker
alcohol , de drug die ik elk weekend alweer misbruik.. :(

ben net 3 maanden gestopt met sigaretten roken , was ook wel een drug die totally useless lijkt imo

metlafreack

heb tot nu toe nog maar 1x een beetj spijt gehad, maar ook weer niet.
Had tot nu toe nog altijd mijn beste avond ooit maar had veel te veel op en deed daarna nog een g'ke, en toen was ik verloren. Heb lang staan kotsen en daarna out gegaan gelukig was het met goeie vrienden die me goed opgevangen hebben:wink:. Maar heb toen bij die 2 vrienden vannalles gezegt en nog gedaan wat ik nog niet weet maar binnenkort vertellen ze het mij maar ik vond het 1 van mijn topavonden ooit juist jammer dat ik me een klein stukje niet zo goed kan herineren.(was ook de eerste keer dat ik eigenlijk iets niet meer kan herineren)

Bovenaan