Hier het verhaal van de in twee gebroken tand: Het begon allemaal heel onschuldig toen ik met een paar maten elk een fles alcohol ging halen. Ik koos voor een fles vodka die ik in een uurtje of twee heb leeggezopen. Hierna was ik blijkbaar totally lam gezopen.. Ik ging naar buiten, pakte mn fiets en stampte om één of andere reden mn staander eraf. Na wat gelult te hebben met een maat wou ik mn fiets op de staander zetten (die inmiddels bij de buren lag). Door de alcohol was ik natuurlijk al vergeten dat die staander wegwas dus viel ik over mn fiets los met mn gezicht op de grond waardoor mn voorste tand in 2 was.. Hoe ik dit heb geflikt blijft wazig

Daarna nog flink meoten kotsen denk ik..
Het litteken onder men neus kreeg ik toen ik terug naar huis fietste met paar maten. Onderweg ben ik gevallen, alweer los op mn gezicht. Ik lag ongeveer een minuutje out in midden van de straat en toen ik bijkwam stroomde het bloed uit mn neus en had ik een grote diepe snee onder mn neus.. (rest van gezicht lag ook open). Heb deze wonde niet moeten laten naaien van de dokter, heb er wel een lelijk litteken aan overgehouden
Ohja.. ben ook eens in het midden van de winter in slaap gevallen op de stoep in de stad. Wou ff gaan zitten omdat lopen niet meer goed ging, ben vervolgens in slaap gevallen.. Het was hard aan het vriezen en had een dun pulletje aan!

Gelukkig vond een vrouw me en maakte me wakker waarna ik kon ontnuchteren in het bejaardenhuis..
Ook eens in slaap gevallen op rock werchter op de weide.. Een dutje van een paar uur gemaakt waarna ik niet weer wist wat er gebeurd was. + gsm was weg dus kon niemand berijken.
Ook meerde malen gevochten omdat ik nogal aggresief word van alcohol met als resultaat nu een bult op mn neus.. (wss scheur in het bot of gebroken) Ook staat mn neustussenschot scheef..

Best dom om uit te pakken tegen johny's en gabbers wanneer ik zelf een klein slap mannetje ben
En altijd wel gaten in mn geheugen de dag nadat ik flink heb doorgezopen
::edit:: in slaap vallen sucks!!