Meeste spijt?

dollegekske

Bewuste gebruiker
Van welke drugs die je ooit gebruikt hebt, heb je het meeste spijt? Bijv. doordat je er een bad trip van kreeg of eraan verslaafd raakte

Ik van geeneen, tot nu toe.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In een hele slechte periode uit mijn leven een maand lang bijna dagelijks aan de methadon gezeten....
NOOIT meer!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^ beter wat DMT erin dan :mrgreen:

Poppers: Kreeg alleen een vage rush en daarna koppijn en werd ziek voor 3 dagen (ik was al aan het ziek worden maar poppers versterkte het heel erg)

Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(

Skippy

Wijs gebruiker
een keer lsd genomen in mn eentje waar ik spijt van heb.
en heb ook steeds vaker dat als ik een snekkie neem dat ik achteraf ook spijt heb.

azgaza

Badass junkie
Ik heb niet echt ergens spijt van, sowieso heb ik van geen een van trips spijt want ze waren allemaal bijzonder en mooi, en alle andere dingen hadden mij als ik ze anders had gedaan niet deze herinneringen opgelevert, en ik ben er wel blij mee zo.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb heel veel spijt dat ik ooit pep heb aangeraakt. Wat een ontzettende kut drugs is dat! Het maakt zo ontzettend veel kapot en je hebt t te laat door.. Ik haat speed echt zo intens...

psysurfer

Belezen gebruiker
speed zoiezo
na een nachtje speedy kon ik niet meer rechtstaan of het werd zwart voor men ogen en kreeg ik koud zweet. Dat is zo enkele uren gebleven en tege de avond was het volledig weg. Kan misschien wel aan de speed hebben gelege of aan de hoeveelheid :grin:

Tostini

Belezen gebruiker
eigenlijk alle oppeppende drugs, mdma, speed..
niet dat ik ermee stop want ik gebruik het nog niet zo vaak.. maar het kan zó fucking verslavend zijn voor mij..
van mdma weet ik dat ik het niet te vaak meer ga halen heb ik met mezelf afgesproken.. is aardig uit te houden :)
speed heb ik een paar keer geprobeerd, ik vind het stiekem te leuk, ik wil dan ook geen directe connecties hebben naar dealers en het altijd via een tussenpersoon (een van me vrienden) regelen.
ik háát slapen, ik ga alleen slapen als ik echt niet meer anders kan.. en met speed kan ik dat uitstellen ik zou het voor alles gebruiken als het zou kunnen!

Taat

Bewuste gebruiker
Qua verslaving speed en alcohol, doe het beide sowieso elk weekend..
Alcohol kan ik echt niet meer zonder..In het weekend moet ik gewoon bier drinken en na verloop van tijd een borrel whisky..
En dan glijd die speed ook zo weer uit het sealtje

shokora

Wijs gebruiker
Geen spijt :)

Goed nadenken vooraf, voorkomt spijt :grin: Maar misschien komt het nog, ik heb nog een heel leven voor me om domme dingen te doen :')

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb vooral spijt dat ik ben begonnen met roken. want daar heb je uiteindelijk zelfs geen leut aan.
speed ook eigelijk maar dat valt nog goed mee.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
ALCOHOL!

litteken onder mn neus en gebroken tand aan over gehouden :confused: (tand is wel al gefixed gelukkig)
maar 1 van de weinige rotte dingen die gebeurd zijn onder invloed van alcohol.. wel de meest klote en zichtbare

::edit::

Adrenochroom zei:
Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(

²

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Broeder!!

:P

Hoe heb jij dat voorelkaar gekregen dan?

Ik ben met mijn lamme kop na 10 uur zuipen inslaapgevallen op de fiets, knalde 200 meter voor mijn huis tegen een lantaarnpaal, daarna heb ik een uurtje rondlopenbloeden in mijn huis tot ik naar het ziekenhuis ging, de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Hier het verhaal van de in twee gebroken tand: Het begon allemaal heel onschuldig toen ik met een paar maten elk een fles alcohol ging halen. Ik koos voor een fles vodka die ik in een uurtje of twee heb leeggezopen. Hierna was ik blijkbaar totally lam gezopen.. Ik ging naar buiten, pakte mn fiets en stampte om één of andere reden mn staander eraf. Na wat gelult te hebben met een maat wou ik mn fiets op de staander zetten (die inmiddels bij de buren lag). Door de alcohol was ik natuurlijk al vergeten dat die staander wegwas dus viel ik over mn fiets los met mn gezicht op de grond waardoor mn voorste tand in 2 was.. Hoe ik dit heb geflikt blijft wazig :confused: Daarna nog flink meoten kotsen denk ik..

Het litteken onder men neus kreeg ik toen ik terug naar huis fietste met paar maten. Onderweg ben ik gevallen, alweer los op mn gezicht. Ik lag ongeveer een minuutje out in midden van de straat en toen ik bijkwam stroomde het bloed uit mn neus en had ik een grote diepe snee onder mn neus.. (rest van gezicht lag ook open). Heb deze wonde niet moeten laten naaien van de dokter, heb er wel een lelijk litteken aan overgehouden :confused:

Ohja.. ben ook eens in het midden van de winter in slaap gevallen op de stoep in de stad. Wou ff gaan zitten omdat lopen niet meer goed ging, ben vervolgens in slaap gevallen.. Het was hard aan het vriezen en had een dun pulletje aan! :openmouth: Gelukkig vond een vrouw me en maakte me wakker waarna ik kon ontnuchteren in het bejaardenhuis..

Ook eens in slaap gevallen op rock werchter op de weide.. Een dutje van een paar uur gemaakt waarna ik niet weer wist wat er gebeurd was. + gsm was weg dus kon niemand berijken.

Ook meerde malen gevochten omdat ik nogal aggresief word van alcohol met als resultaat nu een bult op mn neus.. (wss scheur in het bot of gebroken) Ook staat mn neustussenschot scheef.. :confused: Best dom om uit te pakken tegen johny's en gabbers wanneer ik zelf een klein slap mannetje ben :mrgreen:

En altijd wel gaten in mn geheugen de dag nadat ik flink heb doorgezopen

::edit:: in slaap vallen sucks!! :mrgreen:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Gelukkig is het zuipen al heel wat minder! :) Af en toe laat ik me toch weer eens flink gaan.. Eenmaal begonnen blijf ik drinken, met natuurlijk een gat in mn geheugen erbij :openmouth:

Achja heb ook al ontelbare leuke dingen meegemaakt met alcohol, daar niet van! :)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik heb spijt dat ik 6 jaar lang dagelijks rookte. Gelukking ben ik er mee gestopt! (sinds zondag, voor altijd!!) Wat een herleving! Maarja, zonde van het geld.
Kwa andere drugs, niets eigenlijk.

Albino

Bewuste gebruiker
MDMA kristallen, ik raak het nooit meer aan ben er te bad van gegaan en ik vond er niks relaxt aan.

Hempy

Bewuste gebruiker
xtc : spijt
speed : spijt
coke : spijt
ghb : spijt
keta : spijt
paddo's : totaal geen spijt.
wiet : spijt en geen spijt :grin:
alcohol : geen spijt.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb een dubbel gevoel met wiet.
Enerzijds vind ik het nog wel leuk, maar anderzijds merk ik bij mezelf een sterke drive om te roken op.

THC betreur ik dus het meeste.

Addick

Bewuste gebruiker
Xtc.
Ik heb niet spijt dat ik het heb genomen,maar dat ik het zo enorm misbruikt.
Uiteraard met nare gevolgen..

Eerst helemaal onderuit moeten gaan om in te gaan zien dat je helemaal verkeerde beslissingen neemt.Ook al wist je dat je fout zat maar toch flink aankloot met je leven.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
alcohol: spijt bij erg overmatig gebruik, heb er al veel zwarte gaten van gekregen + 2 littekens onder m'n kin en onder m'n neus.
wiet: geen spijt
nicotine: geen spijt

Valentijntje

Bewuste gebruiker
van coke en pillen, niet dat ik er verslaafd aan was of meerder keren per week deed, vind het gewoon zonde aangezien het me wel lichtelijk heeft aangetast

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Ik heb een dubbel gevoel met wiet.
Enerzijds vind ik het nog wel leuk, maar anderzijds merk ik bij mezelf een sterke drive om te roken op.

Ik ook, maar heb er wel geen spijt van, het heeft voor mij een wereld geopend waar ik dankbaar voor ben.

Meest spijt zowieso tabak. Wa nen bullshit is da. (gelukkig rook ik geen sigarette meer, ma gebruik et wel nog in mn joints :( )

Northawke

Wijs gebruiker
Van de speed. Achteraf had ik de vooruitgang die ik op speed geboekt heb ook wel zelf kunnen bereiken. Bovendien heeft het wel effect op m'n lichaam en geest gehad die ik beter had kunnen vermijden. Maar goed, je bent jong en je wilt wat.

Supervlieg

Wijs gebruiker
speed en lsd.. LSD niet zozeer spijt, maar t heb meer kwaad dan goed gedaan.

En tsja roken,daar hebikt maar niet over :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Teveel trippen (lsd/keta/2cb) heeft me een periode té bewust gemaakt. Hierdoor werd het steeds lastiger om aansluiting te vinden bij de rest van de mensen... Ik dacht veel teveel na over mijn acties. Aan de ene kant goed, aan de andere kant begon ik me te druk te maken, en teveel na te denken over alles.... Wat is goed, en wat is slecht? Hoe wil ik leven, hoe wil ik me gedragen, waarom zijn mensen om me heen zo ongelukkig, waarom gedragen ze zich zoals ze doen, hoe zien anderen mij, enz enz.

Op dit moment doe ik het rustiger aan, en gelukkig is dit gevoel minder geworden... Ik had dat zieke bewustzijn liever niet meegemaakt, al vind ik het nu achteraf toch een verrijking, omdat het wat minder heftig geworden is... Nu kan ik er veel mee, zonder dat het me stuk maakt.

Bovenaan