Waarom koop je geen gram bruin.Of gaat dat je te ver!.In mijn ogen zijn die opiaat-pillen net zo verkeerd als bruin roken/kopen.richierich zei:Hoi Mede Drugsforum gangers
Ik hoor zo vaak berichten dat in de usa zoveel pijnstillers (opiaatachtige) worden gebruikt
om high te worden. Nou ben ik heel nieuwsgierig geworden er naar en zou het ook wel een keer willen doen.
Ik heb alleen een keer paracetamol met codeine gehad maar daar werd ik nou niet bepaald high van.
Helaas kan je deze dingen alleen op recept krijgen hier in nederland en op de zwarte markt zijn ze niet te verkrijgens volgens mij.
Op het internet zijn ze ook haast niet te verkrijgen.
Maar wie heeft er ervaring mee en hoe vond je de werking er van?
Hoe was je er aan gekomen en welke had je, ik hoor vaak vicodin en nubain en oxycodon en dat soort namen.
Gelukkig zijn jouw ogen niet heel erg objectief, hier zit echt nog wel een wezenlijk verschil in, ondanks dat opiaten in elke vorm een groot risico van afhankelijk hebben.ik doe mijn best zei:Waarom koop je geen gram bruin.Of gaat dat je te ver!.In mijn ogen zijn die opiaat-pillen net zo verkeerd als bruin roken/kopen.richierich zei:Hoi Mede Drugsforum gangers
Ik hoor zo vaak berichten dat in de usa zoveel pijnstillers (opiaatachtige) worden gebruikt
om high te worden. Nou ben ik heel nieuwsgierig geworden er naar en zou het ook wel een keer willen doen.
Ik heb alleen een keer paracetamol met codeine gehad maar daar werd ik nou niet bepaald high van.
Helaas kan je deze dingen alleen op recept krijgen hier in nederland en op de zwarte markt zijn ze niet te verkrijgens volgens mij.
Op het internet zijn ze ook haast niet te verkrijgen.
Maar wie heeft er ervaring mee en hoe vond je de werking er van?
Hoe was je er aan gekomen en welke had je, ik hoor vaak vicodin en nubain en oxycodon en dat soort namen.
Angramar Temenos zei:Ik heb een boel opiaten gebruikt (Boel verschillende, niet vaak in m'n leven), en echt sterk recreatief vind ik ze niet in verhouding met hoeveel risico ze met zich meebrengen. Ik heb nu nog dus een klein beetje oxymorphone in huis, en het verrast me nog steeds hoe het opeens zo'n logische en makkelijke keus lijkt het te nemen als er iets erg kuts gebeurt.
Natuurlijk doe ik dat niet, maar het laat wel zien dat opiaten behoorlijk verslavend zijn. Begin er niet aan... Opiaten fucken met je intuitie, en met je gevoel. En de meeste normale mensen gaan daar eerder op af dan op harde feiten.. Ik denk dat mijn voormalige benzoverslaving (ervaring met een sterke fysieke verslaving) en vreemd genoeg m'n asperger (ontbreken intuitie/gevoelsmatig handelen voor een gedeelte, dus minder voor de gek te houden op dat vlak) me gered hebben van vaker opiaten gebruiken en ervoor zorgen dat ik experimenteel af en toe een nieuw stofje kan proberen.
Blijf van die rotzooi af. 9 van de 10 keer gaat het mis, en het heeft niks met je wilskracht te maken. Of je wilskracht oneindig sterk is, of dat je geen ruggengraat hebt maakt niks uit met opiaten. Het enige wat uitmaakt is of je in staat bent lijnrecht tegen je intuitie te handelen. Lezen dat blauw eigenlijk groen is, en de volgende keer als je blauw ziet letterlijk denken "he, groen." Dat is wat nodig is om opiaten te weerstaan. En dat kan bijna niet.
Sorry als ik betuttelend overkom maar het is echt geen speelgoed.
Angramar Temenos zei:Ik heb codeine, oxycodone, oxymorphone (schijnt sterker te zijn dan heroine qua zowel dosis als gevoel, maar ik heb het gesnoven, niet gespoten - ik doe niet aan naalden), tramadol, morfine, ethylmorfine en buprenorphine gedaan. Elk 1 keer, codeine 5 keer, ethylmorphine 2 keer.
Volgens mij ben je nog vrij jong he.En dat bedoel ik positief.Want ik vind je kijk en mening op dingen wel goed.Er wordt je wel eens verweten hier op DF dat je alleen maar over jezelf kunt praten en kunt hebben.Maar als puntje bij paaltje komt zul je het toch idd alleen moeten doen.Want anderen gaan het niet doen voor je.Jij alleen beslist hoe of wat.Angramar Temenos zei:Vond ze juist makkelijker om vaker te gebruiken juist omdat ze zo "mild" zijn en je gewoon dagelijks kan functioneren onder invloed, alleen net dat stukje warmer, zorgelozer en relaxter.. Bij Oxymorphone lig je apathisch met een grijns naar de muur te staren zonder een zorg ter wereld, terwijl zelfs je jeuk en misselijkheid lekker voelen, dan heb je (sowieso achteraf) toch veel meer het besef dat je echt "Junk-harddrugs" hebt gebruikt (niet lullig bedoeld naar gebruikers van opiaten, ik probeer gewoon uit te leggen hoe het dan voelt.)
Intuitief voelt het alsof het allemaal wel meeviel en je het prima af en toe kan nemen om te relaxen, wat de grote heisa nou is over opiaten en dat je toch niet verslaafd raakt als je het een of twee keer per maand doet... Maar fuck m'n intuitie, ik geloof qua drugs eerder wat ik lees uit betrouwbare bronnen dan wat ik voel en ervaar, hoe bizar dat ook mag klinken.
Verder heb ik nog een gouden regel qua opiaten: Verander nooit hoe je tegen het middel aankijkt na de ervaring, en baseer je mening puur op de feiten die je ervoor wist. Want op het moment dat je met opiaten op je gevoel afgaat ben je al verloren. Dat is volgens mij de grote valkuil met deze middelen; Mensen verwachten dat ervan afblijven grote wilskracht of discipline vereist, zoals bijvoorbeeld bij speed, coke of keta - maar daar heeft het niets mee te maken eigenlijk... Want het is niet je wilskracht die wordt getest, maar je vermogen om je vermogen tot logisch nadenken boven je intuitie en voorgevoel kan plaatsen. Wilskracht heb je pas nodig als je af gaat kicken (gelukkig nooit op dat punt gekomen), en dan is die meestal al te zwak en de greep van de opiaten te sterk..