MDPV ervaringen

dexdude2

Belezen gebruiker
Een bekende van me heeft 1 gram MDPV poeder weten te bemachtigen. Ik ben zelf erg benieuwd en wil het binnenkort ook graag zelf proberen; voor 1 avond 20mg klaar leggen en dan 3x ongeveer 7mg snuiven ofzo. Of het proberen te veranderen in base en dan oproken (dat zou zeer euforisch moeten werken).

Heeft iemand ervaring met deze RC? Goede/slechte ervarigen? Hoeveel gebruikt en hoe lang? Heb je het laten testen?

Thanks alvast!

dexdude2

Belezen gebruiker
Een vriend heeft zojuist 7mg opgesnoven en zei dat hij zich heel geconcentreerd voelt en dat muziek, vooral hardstyle en alles die kant op, goed klinkt. Hij vind ook dat schoonmaken en dingen waar men normaal gesproken "te lui" voor is of gewoon geen behoefte aan heeft veel leuker zijn en dat het een goed gevoel geeft. Meer gaat hij niet nemen (in ieder geval niet deze week).

Ik ga waarschijnlijk volgende week of die week erop ook ongeveer 5-10mg proberen. Misschien schrijf ik er een live tripreport over, dat zie ik dan wel.

Maar ontopic, ik zoek nog meer ervaringen. Dus als je ook maar enige ervaring hebt met MDPV, post het hier.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
pinnes zei:
hoe plaats je een filmpje? mods regel dit even.

Gast... Het is van de US navy...

Niet het een of het ander, maar er wordt 'aangenomen' dat die idioten die kannibalistisch werden, dit gebruikt hadden. Ik ben hier altijd een beetje allergisch voor met het paddoverbod in mijn achterhoofd (als je daar het feitelijke verhaal van kent). En de Amerikaanse overheid houdt het volk vaak van de domme. Ze snappen daar echt helemaal niets van drugs.
Het zal vast venijnig spul zijn en je moet er zeker mee oppassen. Ik zou me ook eerst heel erg goed inlezen voor gebruik en bij twijfel niet gebruiken.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
pinnes zei:
Helemaal mee eens ik wou dat :wave: filmpje plaatsen bij wijze van grap
Mijn welgemeende excuses! Ik had er over heen gelezen, ik dacht dat je de 'drugs from hell' gast was :wink:

Rob070

Experimenterende gebruiker
Veel over dit stofje gelezen en lijkt toch wel een van de gevaarlijkste RC's te zijn.
Zelf al veel geprobeerd maar laat deze toch maar voor wat het is. Ben bang dat het stofje me te goed zal bevallen.
Je klinkt verstandig, maar pas er mee op. Even proberen en daar bij laten. Ben benieuwd naar je ervaring.
Aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb, zal ik er verder niet op ingaan.

zaagmans

Bewuste gebruiker
catootje zei:
ik kon toen het uitwerkte niet meer stoppen met janken.

1. Omdat je een big disgrace bent in het leven
2. Omdat de ervaring zo mooi was
3. Omdat j er depressief van werd

Even beter toelichten aub!

Nhoe

Newbie
heb mdpv 3 keer goed geprobeerd, en heb er nog geen positieve ervaring mee had. Het eerst half is top, kind of the world freeling, maar de drang tot bijnemen is absurd sterk. heb het elke keer door

Sebas-

Belezen gebruiker
Gasten jullie spelen met je leven.
Google alsjeblieft. Dit is de gevaarlijkste drugs ter wereld gemaakt door de nazi's.
Verslavender kan niet.
Een keer gebruiken je leven nooit meer hetzelfde.

Andere namen zijn: pyrovalerone, a-pvp, alpha-pvp

Hier een blog uit 2015, je leest hier gewoon Hoe meerdere mensen verslaafd raken en nu waarschijnlijk dood zijn.....

PAS OP ECHT WAAR
IEDEREEN MOET DIT WETEN

Bovenaan