MdMa Vs Speed

Wacky

Badass junkie
Het is wel zo dat je minder herrinnert van de tijd wanneer je onder invloed bent. En dat is erg jammer, want herinneringen zijn erg belangrijk om het leven plezierig te maken (de goede dan he). Gelukkig onthoud je nog net genoeg om een goede herinnering te hebben :)

Blackout

Belezen gebruiker
inderdaad....de indruk blijft meestal wel hangen:wink: Als je in een nieuwe omgeving bent dan zal je dat sowieso blijven herinneren. Dus mdma op een feest zal betere herinneringen meebrengen dan mdma in de stad waar je altijd komt.

herinnering in beide gevallen = lets say 10% = 0.6 uur
80%=0.48 uur leuk en 0.12 uur minder leuk
30%=0.18 uur leuk en 0.42 uur minder leuk

Mooie rekensom! Duurde ff voordat ik 'm snapte, maar heb 'm nu te pakken hoor! :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
MDMA batuurlijk ik snap niet dat mensen speed preferen boven mdma, never nooit, speed is vieze troep, je krijgt alleen wat energie je voelt je nooit zoals op mdma.

Hangt puur van het spul af. Ik heb echt supervage (en mooie) ervaringen gehad op speed.

Blackout

Belezen gebruiker
Ga speed anders ff met mdma vergelijken

Het is ook niet de vergelijking om te kijken of ze het zelfde zijn....maar het zijn wel allebij drugs die op party's gebruikt worden.

Ook al is het verdomde gezellig en leuk om te doen, het is onwijs onverantwoord, en gebruik als dit leidt tot ongevallen.

Hier geef ik jou GROOOOOT gelijk in. Afgelopen zaterdag had ik 100mg mdma op, ben daarna naar de stad gegaan, en ben vol getankt door vrienden van me....ik kende mijn grens niet meer. Het alcohol bleef er maar in gaan....

Uiteindelijk was mijn evenwicht totaaaal weg, en ben op de weg naar uit gevallen. Hierdoor was er een tand door mijn lip en heb ik maandag tijden mijn sollicitatie gesprek een ZEER grote lip gehad :wink:

Ik blijf voortaan ook alleen aan het frisse deel van de dranken. Je kan pas gaan zuipen als je niet meer kan doorslikken, en de cap uit zit te werken +/- 5 uur na slikken. (maar dat is mijn mening hoor :wink:)

Neptunus

Newbie
Doe maar beiden :mrgreen:
Met een lekkere hasj stick er bij :stoned:
Ik denk dat pep schadelijker en heftiger is, maar wel goedkoop
MDMA = een dure pil, smerig om in te nemen...of je moet het in een vloeitje doen of snuiven. Ik vind een pil handiger...en goedkoper, net speed...5 euro een gram. En je bent dan meer en langer uit je dak dan met coke.

Hasj speed en pillen :stoned:

Fijne zondag!
xNeptunusx

teonanacatl

Belezen gebruiker
als ik weinig geld ter beschikking heb >> speed.
als ik meer geld ter beschikking heb >> MDMA.
als ik teveel geld heb >> Beide.
:wave: :sunglasses:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik wissel het wel eens af, de ene keer pep en andere keer Mdma.
Het ligt meestal aan de avond,soort feest en lichamelijke status voor het feesten.

Meestal gebruik ik voor een lange avond,Hard feestje dus hardcore etc of als ik moe ben voordat ik ga feesten wat pep en dan de rest van de avond Mdma.
Combineren is niet altijd het slimste, maar heb zelf niet het gevoel dat dit kwaad kan aangezien de dosis altijd laag blijft.
Toch blijft mijn voorkeur Mdma op een avond.

Blackout

Belezen gebruiker
Combineren is niet altijd het slimste

Ik snap niet waarom niet. Als je het indd in niet al te extrme proporties doet.....bijv caps...daar past niet eens extreem veel in. Weet niet precies de inhoud van een normaal capje...maar als je daar als voorbeeld 3 kwart speed, en een kwart mdma...dan heb je een heerlijk combotje...:)

Bovenaan