MdMa Vs Speed

Blackout

Belezen gebruiker
Ok om toch maar even terug te komen op mijn twijfelachtige gevoel over welke drug nou beter is voor een party...ga ik nu 2 drugs tegenover elkaar zetten en graag aanvulling van jullie kant.....

MdMa Vs Speed @ een party van 9 uur 's-avonds tot 7 uur 's-ochtends:

Voordelen:
Mdma:
- Dansen
- Fijn gevoel
- Het feest is hoe dan ook geslaagd
- Heb er al ervaring mee
- Feest kost minder door het lage alcohol gebruik

Speed:
- Feest kost minder door het lage alcohol gebruik
- vs Mdma 1x nemen en je kan de avond door (mdma waarsch meer)
- Helderder denken dan mdma
- Veel energie (geen moe gevoel)

Nadelen:
Mdma:
- Avond is in 2 minuten voorbij (gevoelsmatig)
- Meer moeten slikken voor een echte lange avond
- Grens gevoel voor alcohol is weg
- Constant mensen knuffelen :P (wat ook wel een voordeel is:P)

Speed
- Geen ervaring
- Kater??

Um

Belezen gebruiker
ik vind het beiden even leuk

op dex ga ik heel goed op feest, word ik totaal gek van
van mdma word ik vooral erg blij en heb ik energie voor paar uren, maar dan kan ik niet heel de nacht actief zijn

Dissonant

Bewuste gebruiker
bdk zei:
het valt reuze mee dat de avond zo snel voorbij gaat..

Bwa

Dit weekend nog om kwart voor 12 een bommetje gedropt, om 12u aangekomen op de party en direct beginnen feesten. Op een gegeven moment dacht ik "hmm ik sta nu al een uur te dansen", effe naar buiten". Buiten keek ik op mijn horloge en het was al 4 u :openmouth:

Ton had ik toch effe zoiets van hmm waar zijn die drie overige uren naartoe?

Mar het was wel leuk :grin:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Speed: Ga heftig in in de muziek op Hele feest lang maar krijg de laatste tijd er een extreeeme kater van ...

Xtc Loop ik meestal als ik flink vaag ben (wat ik ook altijd word ) maar wat rond en bij extreeme vaagheid verdwaal ik nog wel eens maar vind het wel altijd Super relax

Dus Door de extreme speed kater kies ik nu voor xtc (heb er ook bijna geen tolerantie voor :grin:) nog niet iig :P

-spaceman-

Badass junkie
Dit is puur mening, mdma en speed zijn 2 verschillende drugs... dat kun je niet tegen over elkaar zetten... net zoals lsd en paddo's ook beide unieke eigenschappen hebben!

Ik kan van een halve mdma ook de hele avond door zonder moe te worden (want je zegt dat je bij mdma MOET bijpakken)
Ik knuffel van mdma niet constant mensen
Ik heb helamaal niet het gevoel dat de avond in 2 min voorbij is

je kan het niet tegenover elkaar zetten op deze manier, het is gewoon puur mening en eigen ervaring...

Northawke

Wijs gebruiker
Hangt voor mij van het feestje af. Je hebt feestjes waar ik liever wat helderder overkom en dat is dan lekker op de speed. Maar er zijn ook feestjes waar dat niet uitmaakt en dan heb ik liever MDMA.

MissDior

Bewuste gebruiker
Speed: hele nacht dansen en superveel energie

mdma: supervaag rondlopen, soms niet meer kunnen dansen van wausheid, maar wel lekker doormekaar zijn..

Of je nou speed of mdma gebruikt, het gevoel dat de avond in een uurtje voorbij is heb je toch bij beide drugs..
Ik tenminste wel..

:wave:

123spacer

Experimenterende gebruiker
speed: feesten waar niet veel drugsgebruikers zijn en waar mensen zijn die tegen drugs zijn. Het drinkt ook altijd wel lekker door op de speed.

mdma: op feestjes waar het gewoon leuk is om wazig rond te lopen en waar neit al te veel bekenden zijn. Of gewoon een klein beetje (bijv. halve original 69) op plekken tijdens het uitgaan waar je veel bekenden tegen komt.

Het liefst natuurlijk gewoon een combo :hearteyes:
Maar toch speed vind ik fijner omdat ik wat helderder overkom, en het is gewoon heerlijk om alcohol te drinken icm speed

Wacky

Badass junkie
Speed maakt je serotonine niet op en kun je dus wat vaker doen, handig afwisselen met mdma en lsd die je beiden beter niet elke week doet.

Blackout

Belezen gebruiker
Maar van welke drug krijg je nou dat gevoel van....dit nr...dit is echt DE BOM....hier MOET ik op dansen:P Heb ik opzich wel met mdma.

Denk dat ik bij het desbetreffende feest gewoon een super cap vul, dus lekker met 200mg erin, en niet mijn standaart 100. Neem dan waarsch 2 mee. Ik denk dat mdma ook icm dronken mensen beter werkt dan speed.

Thanks voor de mooie reacties !

J0rrit

Badass junkie
MDMA batuurlijk ik snap niet dat mensen speed preferen boven mdma, never nooit, speed is vieze troep, je krijgt alleen wat energie je voelt je nooit zoals op mdma.

Deranged

Badass junkie

Um

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
MDMA batuurlijk ik snap niet dat mensen speed preferen boven mdma, never nooit, speed is vieze troep, je krijgt alleen wat energie je voelt je nooit zoals op mdma.

dat dacht ik maand geleden ook

toen ik plots twee lijnen van uitstekende dextroamphetamine snoof en de muziek plots in nieuwe dimensie werd gewerpt BOOM

was even blij dan bij mijn beste keer mdma, even euforisch

Carlitos

Badass junkie
Dat dacht ik eerst ook speed is niks..
Maar het voelt veel fijner dan mdma.

Het is gewoon leuk voor de afwisseling.
MDMA 1x in de 3 maanden en dan lekkere hoeveelheid.
En speed tjah ik vind het meer genieten.

Maar het blijft mening..

buzzy

Badass junkie
Wél in de goeie volgorde, heb laatst aan de pep gezeten en daarna een kletser gehad maar ik voelde die kletser niet echt :wink:

J0rrit

Badass junkie
buzzy zei:
Wél in de goeie volgorde, heb laatst aan de pep gezeten en daarna een kletser gehad maar ik voelde die kletser niet echt :wink:

precies, ook andersom, als je een pil neemt en je neemt ee snuifje pep, dan gaat bij mij de vaagheid en spaceheid weg, zonde.

982

Bewuste gebruiker
Ik gebruik ze beiden vrij veel door elkaar, en de kletsers blijf ik altijd wel voelen.

Maar ik klets ook altijd wel door :grin: dusja..

Maar samen... mjamm

Blackout

Belezen gebruiker
inderdaad, 1/10e maya ofzo:P Maar ik weet niet of ik dat zo lang op mijn tongetje kan houden:P Volgens mij ben ik dat binnen de kortste keren kwijt in me bek:P

DreamWeaver

Badass junkie
Blackout zei:
inderdaad, 1/10e maya ofzo:P Maar ik weet niet of ik dat zo lang op mijn tongetje kan houden:P Volgens mij ben ik dat binnen de kortste keren kwijt in me bek:P

Dat maakt niet echt uit, zolang het maar in je mond blijft. Verder lijkt me een kwart maya best te doen op een feestje. 1/10 merk je helaas niks van, 20 microgram doet vrijwel niks.

Blackout

Belezen gebruiker
Don't fuck with maya's he :wink: :wink:

Kwart....dan ben je ook goed van de kaart lijkt me. Ik denk dat je wel minder moet hebben om alleen zweverig te voellen.

DreamWeaver

Badass junkie
Een kwartje is 50 ug, best te doen toch? Heeft natuurlijk helemaal te maken met ervaring. Ikzelf zou een microgram of 100-150 nog wel aandurven, maar als je dan ziet dat Stonie met regelmaat een hartje deed op een goa (400 microgram a piece).

Blackout

Belezen gebruiker
true...maar das een bikkel :wink: Het is ook geen goa feest ofzo he....tis vooral hard stampen op muziek....dus tsjah...zou een tikkeltje lsd dan wel goed doen op zon feest....in combo met mdma uiteraard :wink:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik heb liever MDMA op drukke feestjes. Als ik speed op heb op drukke feestjes, word ik snel lastig van dat geduw, getrek en aangeschuif overal. Bij mdma kan me dat allemaal niks meer schelen.

Speed gebruik ik liever thuis, op café of bij pokeravonden onder vrienden.

Blackout

Belezen gebruiker
Ik heb gister een heel waardig gesprek gehad met een mede-gebruiker. Hij heeft erop geattendeerd dat het vergeten van dingen op een avond onder invloed van mdma geen punt is. Op dat moment heb je het namelijk erg naar je zin, en daar gaat het om!

Alles wat je bent vergeten is ook niet belangrijk. Het zijn de coole dingen die je onthoudt. Ik denk dat het voor mij gewoon lekker mdma word. Een goeie 200mg droppen op het begin, en 100 ergens halverwegen. Dat moet helemaal goed komen! :wink:

Blackout

Belezen gebruiker
Als je in die mening meegaat, geloof je naar mijn mening in een schattig sprookje.

Dan zou ik graag jou mening horen...

Ik zit niet ver van zijn mening af. Het is bij mij een feit dat mijn avond sneller lijkt te gaan onder invloed van mdma....maar je krijgt er een hele leuke avond voor terug. En het is altijd zo dat je de leuke dingen herinnerd. Alleen als je nuchter bent dan zijn er ook suffe dingen die je bij blijven...en dat allemaal bij elkaar maakt het plaatje af voor een avond.

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat je dingen vergeet is nooit een goed teken, en 't maakt ook niet zoveel uit, maar jou eerste gevoel d'r bij is dat jij 't jammer vind dat de avond zo snel voorbij lijkt te gaan, en daarnaast word MDMA steeds minder leuk, en word de nasleep ook steeds groter. (weet niet precies hoe dit bij jou zit) maar ik vind iig een speed 'kater' beter vertoeven dan een vieze MDMA hangover.

Eigenlijk is mijn enigste punt hoe je d'r bij komt dat je 'alleen de leuke dingen' onthoudt, hoe kom je daar bij? :P

Blackout

Belezen gebruiker
:P Dat is meer dat het hoogtepuntjes zijn...heb ik altijd hoor...in het dagelijks leven ook. Ik onthoud weinig sufs...allees de hoogtepunten. Maar indd, ben erbij vergeten te zeggen ook de dieptepunten....dus ik denk dat ik nu jou ''sprookjes'' insinuatie begrijp.

Zoals er al in het begin van mijn post staat ben ik onbekend met het speed katertje. Mdma kater is voor mij best te doen. Je bent indd erg zweverig, en het lijkt alsof je nog aant trippen bent de volgende dag, maar ECHT last heb ik er nooit van. Geweldig om op zon dag veel te doen. Dan sta je overal nog bij te spacen :P

MetaalKonijn

Badass junkie
Hehe ik snap wat je bedoelt. Maarja het blijft allebei niet aan te raden, en zoals eerder gezegd ook niet te vergelijken. Je zou eigenlijk eens speed moeten proberen, en dan een oordeel maken, want anders blijft 't natuurlijk bij speculeren.

Blackout

Belezen gebruiker
Inderdaad, zit alleen beetje met het feit dat speed zo lang werkt. Is het niet een beetje heftig om op een doodgewone zaterdag avond te droppen?

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je 't niet overdrijft qua dosering, moet 't wel goedkomen dacht ik zo. Na de tijd gewoon goed uit proberen te rusten.

Bovenaan