funky_skunk_junky
Wijs gebruiker
Och man, ik heb het elke keer de volgende dag. En niet zo'n beetje ook jeeeezus :P
spacelord zei:Ja heb het over de eerste keer, maar mdma gewoon op zich doen spreekt me echt niet aan. En ik weet dat het beter is om het eerst apart een keer te proberen, maar ben niet van plan het meer dan 1 keer te gebruiken.
En die ene keer wil ik in een prachtige psychedelische ervaring beleven![]()
norco zei:er zijn mensen die duizenden pillen hebben gegeten vanaf het begin van MDMA tot nu die zeggen zich niet anders te voelen als eerst..
dus qua hersenschade zal het wel meevallen. neemt echter niet weg dat schade mogelijk is..
alleen niet zo drastisch als soms geschetst word.
Sublimo zei:spacelord zei:Ja heb het over de eerste keer, maar mdma gewoon op zich doen spreekt me echt niet aan. En ik weet dat het beter is om het eerst apart een keer te proberen, maar ben niet van plan het meer dan 1 keer te gebruiken.
Alsof twee keer zo erg is... Al die wiet is wel goed zeker ?
spacelord zei:Sublimo zei:spacelord zei:Ja heb het over de eerste keer, maar mdma gewoon op zich doen spreekt me echt niet aan. En ik weet dat het beter is om het eerst apart een keer te proberen, maar ben niet van plan het meer dan 1 keer te gebruiken.
Alsof twee keer zo erg is... Al die wiet is wel goed zeker ?
Daar gaat het niet om, dit is puur uit principe. Op jou manier kan je uiteindelijk elke drug goedpraten. Natuurlijk zal een maand dagelijks wietgebruik slechter zijn dan 2 keer op een maand mdma, een keer heroïne snuiven zal ook nog gezonder zijn dan een maand lang elke dag een pakje sigaretten roken.
Sublimo zei:Ik vind het gewoon raar dat je je zorgen maakt om de schadelijkheid van een keer MDMA terwijl je wel veel wiet rookt...
Is een beetje hypocriet in mijn ogen.
paddofiel zei:ach een beetje hoofdpijn, dat heb je ook na een avondje flink drinken. Maarja toch moet je voorzichtig met mdma doen. Gewoon 1 keer in de 2 a 3 maanden, dan kan er niks fout gaan.
Chris Pontius zei:paddofiel zei:ach een beetje hoofdpijn, dat heb je ook na een avondje flink drinken. Maarja toch moet je voorzichtig met mdma doen. Gewoon 1 keer in de 2 a 3 maanden, dan kan er niks fout gaan.
Ik heb nooit hoofdpijn hoor.![]()
Chris Pontius zei:paddofiel zei:ach een beetje hoofdpijn, dat heb je ook na een avondje flink drinken. Maarja toch moet je voorzichtig met mdma doen. Gewoon 1 keer in de 2 a 3 maanden, dan kan er niks fout gaan.
spacelord zei:Komt door overhitting waarschijnlijk
Denk combi uitdroging en oververhitting.spacelord zei:Chris Pontius zei:paddofiel zei:ach een beetje hoofdpijn, dat heb je ook na een avondje flink drinken. Maarja toch moet je voorzichtig met mdma doen. Gewoon 1 keer in de 2 a 3 maanden, dan kan er niks fout gaan.
Komt door overhitting waarschijnlijk