het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat
raskalnikow zei:Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "
Hebben jullie die twee kratten toen zelf verorberd?
,lekker muziekje op.even mijn bovenkamer formatteren hehe Dat is idd heel chill, een paar weken geleden zat ik nog hard te trippen in de trein van Den Haag naar Hoorn. En het was zo'n gloedjenieuweDebris zei:In de trein, lekker tam liggen te kronkelen op de stoelen om de juiste positie te zoeken.
helemaal lijp daar, en dan met z 3e 1 wagon. je voelt je machtig!-spaceman- zei:wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...
Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Gemini zei:maar toch heb je steeds de behoefte aan contact met anderen.
Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Miss J zei:Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Lijkt me ook wel een keer grappig om te doen op m'n werk maar m'n collega's gaan direct iets door hebben omdat ik normaal gesproken best verlegen ben.... :P
caatje zei:-spaceman- zei:wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...
Nee dat hoef ik niet perse, het heeft allebei zijn voors en tegens. De voors van alleen zijn, doen waar je zin in hebt, je hoeft niet te praten (dat kan ook wel eens heeeel fijn zijn).
raskalnikow zei:het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat
Tis echt zo. Briljant opgemerkt.
In deze context mischien een leuk verhaaltje:
Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "