Mdma, solo

Oom Klaas

Badass junkie
Ik vraag me eigenlijk af wie er allemaal mdma solo gebruiken,
en op wat voor manier jullie dat dan doen...
Juist heel creatief bezig zijn, of alleen liggen spacen op de bank, of keihard fietsend door de stad/dorp?

Tell me!

caatje

Badass junkie
Soms solo en dan thuis lekker spacen op de bank idd en beetje computeren, tv kijken, wandelen met de hond.

het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat

Tis echt zo. Briljant opgemerkt.

In deze context mischien een leuk verhaaltje:

Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "

zommes

Badass junkie
raskalnikow zei:
Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "

:mrgreen: Hebben jullie die twee kratten toen zelf verorberd?

Flameon

Badass junkie
mdma vind ik in beide situaties wel relax, maar toch liever met vrienden dan solo. Heb je wat te praten etc :)

Tostini

Belezen gebruiker
ik heb het 1 keer solo gedaan..
maar dat was meer omdat ik me kamer wilde opruimen en ik had er geen zin in, ik dacht als ik space word het leuker :P jah, ik weet het slechte motivatie om het te doen..
maar ik heb tot diep in de nacht schoon zitten maken en het was leuk, ik had idd wel behoefte aan mensen, dus ging ik tussendoor op msn en toen ik klaar was ging ik bellen met mijn vriend, was allemaal heel erg leuk :)

Complicity

Belezen gebruiker
Nee, dat is echt niet leuk :tearsofjoy: Een keer gedaan, dat resulteerde in rollen in m'n bed en de hele avond mensen bellen en sms'en. Ik voelde me niet echt eenzaam, maar had wel echt het gevoel dat er wat ontbrak. Heel frustrerend haha. Het is toch echt veruit het leukst om met anderen te doen.

TrippyShit

Badass junkie
Was 1x aant smoken met een vriend van me. Toen belde er andere vrienden of k meedeed met mdma. Ik zei dat ik er iemand was en dus niet meedeed, vroeger ze of k dan wel wat drinken kon geven. Dus ik ze gegeven, leek het me wel leuk om een klein beetje te nemen bij het smoken. Was mn 2e keer ipv van een kwart, wat ik zelf moest afbreken, nam ik een halve :P
Ik snel vinger in mn keel want daar had k geen zin in. Tegen die vriend gezegd ja sorry we gaan slapen. Opeens sloeg hij erin, had em dus niet uitgekotst. Beneden mensen zitten bellen. Uiteindelijk die andere vrienden gebeld en nog naar buiten gegaan :P Was opzich wel grappig maar zou het niet nog eens doen. Mdma is juist de drug om met je vrienden te doen vind ik.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Debris zei:
In de trein, lekker tam liggen te kronkelen op de stoelen om de juiste positie te zoeken :grin:.
Dat is idd heel chill, een paar weken geleden zat ik nog hard te trippen in de trein van Den Haag naar Hoorn. En het was zo'n gloedjenieuwe :smoke: helemaal lijp daar, en dan met z 3e 1 wagon. je voelt je machtig!

caatje

Badass junkie
-spaceman- zei:
wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...

Nee dat hoef ik niet perse, het heeft allebei zijn voors en tegens. De voors van alleen zijn, doen waar je zin in hebt, je hoeft niet te praten (dat kan ook wel eens heeeel fijn zijn).

Flameon

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan :grin:

Wow op je werk, dat hoefde ik niet te proberen!
Kon ik mijn ontslag papieren ondertekenen vrees ik :wink:

Gemini

Badass junkie
Ik heb het vroeger ook wel eens alleen gedaan, thuis op m'n kamertje en ook wel eens op school, alleen of met vrienden, maar zoals hierboven al gezegd is, het leukste is het om te doen met mensen waar je om geeft.
Als je het alleen doet is het wel chill om je eigen ding te kunnen doen, zo heb ik nachten achter m'n bureautje gezeten en uren achter elkaar geschreven. Muziek luisteren, nadenken, maar toch heb je steeds de behoefte aan contact met anderen.

Miss J

Bewuste gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan :grin:

Lijkt me ook wel een keer grappig om te doen op m'n werk maar m'n collega's gaan direct iets door hebben omdat ik normaal gesproken best verlegen ben.... :P

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Woow.. alleen lijkt me heel moeilijk... tenzij ik op msn kan :grin: lekker mensen lastign vallen :rock:

En als ik alleen op een bank zou zitten...
Dan hoop ik zo hard te gaan dat ik wel in mezelf ga praten en tenminste iets te praten heb :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alleen kan soms ook wel leuk zijn. Met een lekker warm zacht dekentje om je heen, je favo muziek op en dan een beetje gamen. Een warme douche is ook super lekker als je mdma op hebt :hearteyes: .

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Hellraiser_[NL] zei:

Lijkt me ook wel een keer grappig om te doen op m'n werk maar m'n collega's gaan direct iets door hebben omdat ik normaal gesproken best verlegen ben.... :P

whahah ja en opeens praat je bijna je kop eraf :grin: gwwn zonebril op en zeggen dat je een redbull op hebt gedronken :grin:

Immo

Badass junkie
Ik heb 1 keer mdma kristallen solo gedaan, mja dat was in combinatie met een bakje paddo's. Ik denk niet dat ik ooit mdma in m'n eentje zou doen.

-spaceman-

Badass junkie
caatje zei:
-spaceman- zei:
wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...

Nee dat hoef ik niet perse, het heeft allebei zijn voors en tegens. De voors van alleen zijn, doen waar je zin in hebt, je hoeft niet te praten (dat kan ook wel eens heeeel fijn zijn).

ik heb het namelijk één keer gehad... paar jaar terug, kwam samen met een vriend van me terug van een feest. we besloten allebei een pil te droppen... Het duurde zo lang voordat die insloeg dat me vriend het opgaf. Hij wilde slapen en kickte mij het huis uit... Thuis ging ik liggen in mn bed, en kwam er vervolgens achter dat het woelen wel heel erg lekker begon te worden. Binnen mum van tijd had ik het slapen opgegeven. Ik wilde zo snel mogelijk mensen om me heen hebben om de liefde te delen, wat toch het hoofddoel is van mdma... (vind ik)

Wakkoe

Belezen gebruiker
Een keer gedaan, kwam terug van een feest, thuis aangekomen was ik wel heel nieuwschierig naar de witte dolfijntjes die ik nog in het stuur van mn fiets had zitten.. Dus ik eruit gehaald, en omdat ik had gehoord dat het wel sterke waren, eerst een halfje genomen.

Uurtje later sloeg ie in, en inderdaad, ik wou direct mensen om me heen hebben, dus ik bellen en toevallig waren 3 vrienden ook ergens buiten, ook aan de xtc :P dus ik de andere halve ook nog genomen en erheen gegaan.. vanaf daar weet ik helaas niks meer..schijnt een supernacht geweest te zijn

Lowlife

Newbie
Een keer solo gespaced maar dat was niet helemaal de bedoeling. Was erg dronken en heb toen (zo is het mij verteld) een blauwe mitsu genomen. 15min later heb ik er blijkbaar nog een genomen omdat ik vond dat het te lang duurde, wat uiteraard nogal dom was..
Toen weer kwartiertje later naar huis gegaan ik heb geen flauw idee waarom maar ben toen thuis achter pc gaan zitten en later die nacht waren vrienden (waar ik daarvoor mee was) nog naar mn huis gekomen en toen ben ik weer naar buiten gegaan. Volgende ochtend erachter gekomen dat ik mn ma nog tegen was gekomen thuis, dus nee.. solo xtc is niet echt iets voor mij denk ik. Had dan natuurlijk ook niet na te veel alcohol 2 sterke pillen moeten nemen maar voorlopig in ieder geval niet meer.

Bcore

Newbie
Ik vind 't leuk om te doen in m'n eentje, maar dan voor een uurtje. Daarna krijg ik heel snel de neiging om andere mensen op te bellen.

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
Heerlijk alleen space, toen me ma op vakantie was. 1 pilletje gedropt, lekker smoke, lekker in bad, na het badderen nog 2 roze hartjes tegelijk gedropt. wow heerlijk. maar ik ben gewend om alleen drugs te gebruiken. mijn vrienden zijn nogal anti! alleen met een paddotripje word er nog wel eens meegedaan verder moet ik het zelf uitzoeken.

Plimu

Bewuste gebruiker
raskalnikow zei:
het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat

Tis echt zo. Briljant opgemerkt.

In deze context mischien een leuk verhaaltje:

meesterlijk dit:P

zoiets had ik met wiet,

waren space met maten, 1 iemand ging wiet halen, en de andere ging em zoeken omdat ie zo lang wegbleef, ik dus in me uppie daar te space, opeens was er 1 iemand terug die wiet ging halen en vroeg he waar is iedereen ? helemaal verward.
opeens kwam iedereen terug en nog 2 andere mensen en werd verder gechillt

rustug

Bovenaan