Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.
Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.
Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..
Als er uit studies en experimenten uit is gebleken dat je er mentaal aan onder kan gaan dan is het niet 'overdrijven' . Dan is het een feit.
Er zijn zat mensen die er niks van merken na jarenlang misbruik , dat klopt. Maar er zijn er ook een hoop die er nu of niet meer zijn..Of een IQ hebben van 45 (bijvoorbeeld)
Ze proberen je niet aan te vallen en ik ook niet , maar er is altijd een GROOT risico bij OVERMATIG gebruik. En dat proberen we je duidelijk te maken.
Ik snap ook niet en wel waarom je denkt dat roken slechter is dan pure MDMA , ja je kan er kanker , COPD , astma , longesteem van krijgen. Maar MDMA blijft en zal altijd puur vergif blijven...het blijven inmiddels gewoon chemicalien wat je in je lijf stopt.
Een sigaret bestaat merendeels uit teer , tabak (tabaksPLANT) en een stuk papier.