MDMA combinatie

ik ben van plan om vrijdag MDMA te gaan nemen met wat vrienden en vroeg me af wat nou het effect van MDMA kan versterken of de duur langer te maken ( bijnemen niet meerekenen)?
thanx

pascal828

Badass junkie
Ik meen gehoren te hebben dat het gebruik van voedingssupplementen vooraf het effect kan versterken.

Denk hierbij aan 5-HTP, L-tryptofaan en piracetam.
Alleen het is wel een dure investering. En je hebt nog maar een week. :P

Ik zoek een andere keer nog wel wat op over de dosissen, als je het wilt.

gister avond nog M gedaan met 3 vrieden :grin:
in het begin wist ik niet hoeveel ik moest nemen want dit was mijn eerste ervaringen met kristallen. ik heb eerst een vingerpunt genomen, half uur later nog 2 en 3 uur later nog 2. weeg rond de 60-65 had het 1 maand niet gedaan :hearteyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Je zou er mephedrone bij kunnen pakken, maar moet je wel uitkijken, aangezien er niet zoveel over is bekend. Ik heb het gister gedaan en vond het top!

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
DamienDope zei:
Je zou er mephedrone bij kunnen pakken, maar moet je wel uitkijken, aangezien er niet zoveel over is bekend. Ik heb het gister gedaan en vond het top!
werkt dat echt? ik dacht nl. dat beide op je serotonine werken? dan zou je dus net zo goed mdma bij kunnen pakken? echter wanneer dat gebeurt wordt je alsmaar vager (wat ik had begrepen kwam doordat je sertoninevoorraadje ook op begint te geraken?)

gr :)

Escoban

Bewuste gebruiker
Mephedrone heeft zeker wel een ander effect dan MDMA, het zit in hetzelfde hoekje, maar er zit zeker wel verschil tussen. Ik vind het best chill om in plaats van MDMA, mephedrone te nemen op het moment dat ik bij zou dosen.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
dus 't is niet zoals ik het stelde dat de mephedrone minder goed werkt aangezien je al gebruik hebt gemaakt van je serotonine (met het mdma gebruik)?

in dat geval ook maar eens op zoek gaan naar wat mephedrone :)

Bovenaan