Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben van plan om vrijdag MDMA te gaan nemen met wat vrienden en vroeg me af wat nou het effect van MDMA kan versterken of de duur langer te maken ( bijnemen niet meerekenen)?
thanx
gister avond nog M gedaan met 3 vrieden
in het begin wist ik niet hoeveel ik moest nemen want dit was mijn eerste ervaringen met kristallen. ik heb eerst een vingerpunt genomen, half uur later nog 2 en 3 uur later nog 2. weeg rond de 60-65 had het 1 maand niet gedaan
werkt dat echt? ik dacht nl. dat beide op je serotonine werken? dan zou je dus net zo goed mdma bij kunnen pakken? echter wanneer dat gebeurt wordt je alsmaar vager (wat ik had begrepen kwam doordat je sertoninevoorraadje ook op begint te geraken?)
Mephedrone heeft zeker wel een ander effect dan MDMA, het zit in hetzelfde hoekje, maar er zit zeker wel verschil tussen. Ik vind het best chill om in plaats van MDMA, mephedrone te nemen op het moment dat ik bij zou dosen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.