MDA

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Heb afgelopen week na een beste zoektocht eindelijk MDA kunnen bemachtigen. Kan ik het eindelijk uitproberen. :grin:
Wie heeft er enige informatie met betrekking tot de te nemen dosis? Heeft er überhaupt iemand ervaring met MDA?
Zelf ben ik wel fan van een flink potje spacen. Dat komt dus helemaal goed met de MDA. Wil het een keer zuiver uitproberen. En het restant combineren met MDMA. Dit om het love gevoel te combineren met deftige hallucinaties :hearteyes:

Fool

Badass junkie
Oef, geluksvogel, ik ben jaloers! :hearteyes:

MDA schijnt wat minder potent dan MDMA te zijn, doseringen kun je ook op de onderstaande pagina vinden. Ik neem aan dat, als je aan deze stof kunt komen, je je ook wel beseft dat de hallucinaties niet lijken op de hallucinaties die je krijgt als je teveel MDMA pakt, hé? :P
https://www.erowid.org/chemicals/mda/mda_dose.shtml

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Whoaaaah! dat zou ik ook wel eens willen proberen!
Ben ook niet vies van een flink potje spacen

EDIT: @Fool, wat moet ik me daar dan voor hallucinaties bij voorstellen?

Fool

Badass junkie
Dat schijnt een beetje persoonsafhankelijk te zijn, er valt niet éxtreem veel over te vinden, maar sommige reports zijn er nogal lovend over. Vaak komt dit wel met hogere doseringen, lagere doseringen schijnen niet zo spectaculair veel 'hallucinaties' te veroorzaken.

De visuals schijnen een beetje kwijt te hebben van een combinatie tussen MDMA-achtige verschijnselen(meer de suggestie, dingen verschijnen uit schaduwen/onduidelijkheden e.d.) en meer richting de klassieke psychedelica.
Zie ook dit report. Op de onderstaande link kun je meer tripreports over MDA vinden.
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_MDA.shtml

Wiewere

Newbie
Toen ik is een keer te veel MDMA had gepakt en dat dus werd omgezet naar MDA heb ik echt niet normaal hard gehallucineerd. Objecten die recht voor je neus staan en dan langzaam in een pixel achtige manier oplossen, mensen die op de straat lopen die er niet zijn en de hele tijd stemmen horen van vrienden alsof ze tegen je praten terwijl je alleen op een bankje zit.

Gelukkig dacht ik er niet echt bij na toen ik dit meemaakte.. anders was een grote mindfuck gegarandeerd.

Fool

Badass junkie
Hoogstwaarschijnlijk wordt het hallucineren op teveel MDMA niet alleen maar veroorzaakt door de omzetting naar MDA. Aangezien maar ongeveer 7% wordt omgezet en MDA zelfs nog minder potent is dan MDMA. Stel dat je 500 milligram MDMA gepakt zou hebben, zou dit slechts 35 milligram MDA worden, iets wat op zichzelf al weinig effect zou hebben. :)

Wiewere

Newbie
Fool zei:
Hoogstwaarschijnlijk wordt het hallucineren op teveel MDMA niet alleen maar veroorzaakt door de omzetting naar MDA. Aangezien maar ongeveer 7% wordt omgezet en MDA zelfs nog minder potent is dan MDMA. Stel dat je 500 milligram MDMA gepakt zou hebben, zou dit slechts 35 milligram MDA worden, iets wat op zichzelf al weinig effect zou hebben. :)

Ah oke, dat wist ik niet. Het gebeurde allemaal nadat ik een jointje had gerookt dus dat heeft zeker meegeholpen :tearsofjoy: .

Toch vraag ik me af hoe dit is gekomen aangezien ik dat nooit meer heb meegemaakt met XTC.

Fool

Badass junkie
Nouja, precies zoals je het zegt, je had teveel MDMA gepakt. :P

Je hersenen zijn nogal lastig te begrijpen en de één heeft het sneller dan de ander. Waarschijnlijk komt dit effect door hallucinerende eigenschappen van MDMA zelf, gepaard met een lage dosering MDA en eventueel vermoeidheid van je hersenen. :)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Lijkt me wel eens leuk om te proberen, ik heb nog nooit hallucinaties gehad van MDMA, ondanks zo nu en dan vrij hoge doseringen. Zoals fool aangeeft, de één heeft het wel, de ander niet. Ik hoor helaas bij die laatste groep. :openmouth:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Nouja, precies zoals je het zegt, je had teveel MDMA gepakt. :P

Je hersenen zijn nogal lastig te begrijpen en de één heeft het sneller dan de ander. Waarschijnlijk komt dit effect door hallucinerende eigenschappen van MDMA zelf, gepaard met een lage dosering MDA en eventueel vermoeidheid van je hersenen. :)

Daar zeg je zoiets, als die hersentjes niet zo uitgerust zijn in het algemeen over de dag en ik drop er savonds een redelijke dosis in heb ik het wel makkelijk...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ot maar wat is dan MDEA? Las onlangs een report over iemand die dacht goldbar gehad te hebben met dat stofje in. Ben er niet bekend mee.

Bovenaan