Bromonordiazepam ervaringen?

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen!

Heeft er toevallig iemand enige ervaring met Bromonordiazepam? Ik heb een aantal stuks besteld aangezien ik af en toe echt even een Benzo nodig heb vanwege ernstige psychische probleematiek maar helaas wil geen enkele psychiater of huisarts het me voorschrijven. Ik heb namelijk verschillende websites gevonden met informatie over Bromonordiazepam alleen iedere website geeft compleet andere informatie over wat het doet voor zover ik het begrijp is Bromonordiazepam een Bromine analoog van Diazepam en staat 2.5mg Bromonordiazepam ongeveer gelijk aan 10mg diazepam maar ik kan nergens duidelijk vinden wat nou de echte effecten er van zijn. Sommige websites geven aan dat het veel langer effect heeft dan Diazepam en een andere website geeft weer aan dat het maar 8 uur duurt. Maar helaas kan ik nergens duidelijk vinden of het sederend spierontspannend slaapopwekkend of angstremmend werkt. Ik ben een beetje voorzichtig met uitproberen van nieuwe middelen en vooral RC Benzo's aangezien ik een keer 10mg Norflurazepam heb geprobeerd en daar was ik gewoon 2 dagen lang helemaal waus van.

Kordie

DF-koning
Check;

Op zich geen verkeerde benzo maar dus niet bij pakken. Het werkt lang. Ook wel slaap bevorderend, maar maakt mij vooral vlak. Niet op vervelende manier.

Nadeel: zit heel lang in je systeem. Dus daar dien je rekening mee te houden.

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Check;

Op zich geen verkeerde benzo maar dus niet bij pakken. Het werkt lang. Ook wel slaap bevorderend, maar maakt mij vooral vlak. Niet op vervelende manier.

Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dat ik niet zomaar bij moet nemen omdat het lang kan werken ik ga vanavond denk ik 1.25mg uitproberen ik ben erg benieuwd

Loveuppers24

Bewuste gebruiker

Kordie

DF-koning
Ik heb zojuist +- 1mg Bromonordiazepam genomen ik ben benieuwd

Goed om te voelen.
Denk dat je van 1 mg nog niet heel veel gaat merken.

Norflurazepam heb ik 1x geprobeerd ik was 2 dagen lang helemaal suf vermoeid en kon niet eens meer nadenken ik ben er persoonlijk niet zo een hele grote fan van

Zou het dan per vendor verschillen?
Ik heb het nu al enige tijd niet meer gehad, maar de keren dat ik het nam was het 5 mg.
Verreweg van suf en vermoeid. Gewoon rustig en aanwezig. Maar vooral ptss dagdroommerries weg etc.

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Goed om te voelen.
Denk dat je van 1 mg nog niet heel veel gaat merken.

Zou het dan per vendor verschillen?
Ik heb het nu al enige tijd niet meer gehad, maar de keren dat ik het nam was het 5 mg.
Verreweg van suf en vermoeid. Gewoon rustig en aanwezig. Maar vooral ptss dagdroommerries weg etc.
Het verschilt sowieso per vendor en per batch die ze hebben ene keer zal het sterker zijn en andere keer minder sterk. Het zou misschien kunnen zijn dat ik een wat potentere batch had en ik had 10mg genomen maar ik vond het toen (denk ik 2.5-3 jaar geleden) niet echt een fijn effect. Heel vaag voelde ik me toen.

Maar de 1mg Bromonordiazepam die ik een uurtje heb genomen voel ik opzich wel heel licht maar net genoeg om er wat van te merken.

Me hoofd is heerlijk rustig en zen ik denk nergens aan terwijl me gedachten normaal alle kanten opschieten me lichaam is ook wel lichtelijk ontspannen ik kan wel nog normaal functioneren en bewegen zonder me al te dronken te voelen wat ik wel krijg van Benzo's zoals Oxazepam maar als ik dan op bed lig en meega in het effect voelt het net aan als een redelijke dosis Diazepam naar mijn mening. Om eerlijk te zijn voor wat ik nodig heb kwa effect van Benzo's is Bromonordiazepam misschien wel de beste Benzo die ik tot nu toe genomen heb.

Kordie

DF-koning
Me hoofd is heerlijk rustig en zen ik denk nergens aan terwijl me gedachten normaal alle kanten opschieten me lichaam is ook wel lichtelijk ontspannen ik kan wel nog normaal functioneren en bewegen zonder me al te dronken te voelen wat ik wel krijg van Benzo's zoals Oxazepam maar als ik dan op bed lig en meega in het effect voelt het net aan als een redelijke dosis Diazepam naar mijn mening. Om eerlijk te zijn voor wat ik nodig heb kwa effect van Benzo's is Bromonordiazepam misschien wel de beste Benzo die ik tot nu toe genomen heb.

Klinkt als een mooie ervaring!

ik had 10mg genomen

Ooit gelezen dat 10 mg erg veel is, zeker voor een beginner van dit goedje.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nadeel:
Lang in je systeem.
Stel je komt over een paar weken eens in de medische molen pikken ze het er nog uit.
Denk ik?!

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Klinkt als een mooie ervaring!

Ooit gelezen dat 10 mg erg veel is, zeker voor een beginner van dit goedje.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nadeel:
Lang in je systeem.
Stel je komt over een paar weken eens in de medische molen pikken ze het er nog uit.
Denk ik?!
Zou best kunnen "normale Benzo's" zijn al tot 30 dagen na 1 malig gebruik te zien in je systeem vooral uit urine. En Norflurazepam heeft voor zover ik weet een half waarde tijd van 80-100 uur dus dat kan nog langer in je systeem zitten gok ik. Als je het heel snel uit je systeem wil reinigen kan je veel citroensap drinken uit ervaring (drugstesten) werkt dat heel goed en reinigt dat Benzo's heel snel uit je systeem.

Ja misschien was 10mg wel teveel inderdaad ik was 2 dagen van de kaart.

Kordie

DF-koning
Als je het heel snel uit je systeem wil reinigen kan je veel citroensap drinken uit ervaring (drugstesten) werkt dat heel goed en reinigt dat Benzo's heel snel uit je systeem.

Maar dan heb je het over bewuste drugstesten.
Ik denk meer zo: "als ik teveel van dit spul neem dan zit het te lang in het systeem, en als ik dan eens op de SEH of poli van het ziekenhuis beland vinden ze het gelijk.

Ik zit wel in de medische molen waardoor ik vaak bloed moet prikken.
Mijn gedachte is dan enerzijds ook niet correct, want daar wordt nul op drugs getest.

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Maar dan heb je het over bewuste drugstesten.
Ik denk meer zo: "als ik teveel van dit spul neem dan zit het te lang in het systeem, en als ik dan eens op de SEH of poli van het ziekenhuis beland vinden ze het gelijk.

Ik zit wel in de medische molen waardoor ik vaak bloed moet prikken.
Mijn gedachte is dan enerzijds ook niet correct, want daar wordt nul op drugs getest.
Nouja citroen reinigt niet alleen drugs uit je lichaam maar als je echt een half flesje tot heel flesje drinkt op een avond zou je zo alle medicijnen die je dan (misschien gebruikt) er volop uitreinigen maar het klopt wat je zegt ze testen niet direct op drugs daar tenzij je misschien een overdosis hebt dat ze dan bloed willen prikken om te kijken wat er allemaal in je systeem zit maar je kan gewoon eerlijk zijn tegen ziekenhuis personeel als ze er naar vragen of je iets gebruikt hebt de afgelopen tijd ze oordelen niet en ze zullen ook nooit politie bellen of iets.

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Check;

Je hebt zeler gelijk over dat het lang in je systeem blijft ik word net wakker en ik merk nog overduidelijk effect

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Hoe was het gisteravond?
En nu beetje chill gevoel nog?
Ik werd op een gegevenmoment wel moe toen viel ik best snel in slaap ik ben wel een paar keer wakker geworden maar voor mijn slaapritme en patroon heb ik eindelijk een keertje redelijk geslapen. En nu heb ik 2 bakjes koffie op en ik heb echt gewoon zin in vandaag. Dit is denk ik de eerste keer in de afgelopen paar jaar dat ik wakker ben geworden en niet heb gedacht van ik draai me maar weer om en ik ga verder slapen. En normaal het moment dat ik wakker word gaan me gedachtes meteen in een neerwaartse negatieve spiraal en daar heb ik nu totaal geen last van.

Kordie

DF-koning
En nu heb ik 2 bakjes koffie op en ik heb echt gewoon zin in vandaag. Dit is denk ik de eerste keer in de afgelopen paar jaar dat ik wakker ben geworden en niet heb gedacht van ik draai me maar weer om en ik ga verder slapen. En normaal het moment dat ik wakker word gaan me gedachtes meteen in een neerwaartse negatieve spiraal en daar heb ik nu totaal geen last van.

Wat fijn om te horen.
En dat alles op een half tabletje?

Hopelijk de rest van de dag ook nog dat chill gevoel gehad

Loveuppers24

Bewuste gebruiker
Wat fijn om te horen.
En dat alles op een half tabletje?

Hopelijk de rest van de dag ook nog dat chill gevoel gehad
Net iets minder dan een halve zelfs.
En ja ik heb me wel redelijk chill gevoeld vandaag ik begin nu wel te merken dat het langzamerhand begint uit te werken.

Bovenaan