mcpp

binnert

Experimenterende gebruiker
Ik lees al een tijdje op dit forum over mcpp,ikzelf heb het nog nooit gehad maar ben van plan dit bewust te gaan gebruiken omdat ik graag wil weten wat het effect op mij is.
Ik heb bij mijn daeler om mcpp pillen gevraagd en daar keek hij wel erg raar van op :grin:
Ze zijn getest op 31 mg mcpp maar weet iemand de dossis van mcpp?Is dat hetzelfde als bij mdma of minder?
Ook had ik nog een vraag als ik er flink fout op ga kotsen erge mindfuck enz. wat hier op het forum beschreven word kan ik dan een lijntje pep nemen die dat gevoel overheerst en zo de trip uit zitten.Of versterkt speed alleen de effecten van mcpp.
Of moet ik denken eigen stomme schuld zit die trip nou maar uit:P
gr binnert

Intoxication

Bewuste gebruiker
ben je niet goed wijs? iedereen verafschuwd mcpp, nuja als jij het wilt doen, jij je zin maar 31mg vind ik echt kk veel

tomz0r

Badass junkie
Halfje nemen.
Normale dosis ligt tussen de 10 en 20 mg. Niet heel sterk effect maar ook minder kans op negatieve bijwerkingen.

binnert

Intoxication zei:
ben je niet goed wijs? iedereen verafschuwd mcpp, nuja als jij het wilt doen, jij je zin maar 31mg vind ik echt kk veel
Ik ben niet gek :wink: niet iedereen vind mccp kut.Sommigen mensen vinden er wel wat aan,en ik neem geen 31 mg ik vroeg alleen om de dossering.Ik wil weten hoe mijn lichaam erop reageert en mocht ik een keer mccp per ongeluk nemen dan ken ik de effecten en kan mij daar op instellen,en weet ik ook of het mccp is of dat de pil verkeerd valt
Bedankt voor de tip tomz0r weet jij ook iets over de combo mccp en speed?
gr binnert

CHIASME

Belezen gebruiker
Sommige mensen bevalt mCPP idd ook best goed ! Dus zo raar vind ik het niet, wel chill als dat goed valt dan kan je gwn elke pil vrete die je tegen komt :P

Oom Klaas

Badass junkie
CHIASME zei:
Sommige mensen bevalt mCPP idd ook best goed ! Dus zo raar vind ik het niet, wel chill als dat goed valt dan kan je gwn elke pil vrete die je tegen komt :P

Da's wel weer een domme uitspraak,
mcpp kan heel leuk zijn natuurlijk als je het juist doseert.
Meer dan 20 mg ga ik keihard slecht op en in de pillen die ik heb laten testen zat vaak meer dan die hoeveelheid, en gemixt met andere middelen kan al helemaal foute uitwerkingen geven.
En buiten mdma en mcpp kan er nog veel meer in je pil zitten he.

berten

Belezen gebruiker
Mccp valt wel nog mee als je je goed in je vel voelt, het ergste van al vind ik de temperatuurschommelingen,plots krijg je massas heet alsof je lichaam in brand staat waardoor je dan ook enorm uitdroogt dus zorg dat je water bij de hand hebt. Voordelen zijn dat je er lang op kan feesten en dat je soms wel lachbuien krijgt, hangt ook af van persoon tot persoon é! Stay safe

binnert

Da's wel weer een domme uitspraak,
mcpp kan heel leuk zijn natuurlijk als je het juist doseert.
Meer dan 20 mg ga ik keihard slecht op en in de pillen die ik heb laten testen zat vaak meer dan die hoeveelheid, en gemixt met andere middelen kan al helemaal foute uitwerkingen geven.
En buiten mdma en mcpp kan er nog veel meer in je pil zitten he.[/quote]

daarom ga ik ook geteste mcpp proberen,er zit niks anders in die pil.Ik denk aan een tripje van 15 mg is dat genoeg denk je?
gr binnert

Oom Klaas

Badass junkie
15 mg zou moeten kunnen, maar zelf ben ik altijd voorzichtig en zou ik het eerst eens op 10 houden.

Maar ik heb enkel 1 keer een leuke ervaring gehad op mcpp, alle andere keren met geteste mcpp, was 't totaal kut.

Ik ga me er niet meer aan wagen, die ene keer was leuk.

binnert

MIjn trip was wel oke,15 mg gedropt,deed het samen met iemand die nuchter bleef en was erg waus.betere naam heb ik er niet voor hahah.Wel rillingen en koud warm enz. en het was een soort van vlaag die over me heen kwam. Dit hield de hele tijd aan gellukig hoefde ik niet te kotsen :grin: . Na 2 uur had ik een complete mindfuck en heb de rest van de nacht in 3 de persoon tegen mezelf gepraat. Mijn vriend die is toen gaan slapen en ik wou dat ook maar helaas kan ik op mcpp niet slapen wat me wel lukt op mdma. Al met al was het wel leuk voor een keer maar voortaan hou ik het op toch maar op mdma. Was wel een nuttigen ervaring
gr binnert

Miss J

Bewuste gebruiker
Als je het ten eerste warm/koud had, ten tweede een complete mindfuck en dan ook nog eens niet kunnen slapen....

Zeeeeer nuttig, uhuh!! :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Miss J zei:
Als je het ten eerste warm/koud had, ten tweede een complete mindfuck en dan ook nog eens niet kunnen slapen....

Dat jij het niet als nuttig ziet, is dan jouw probleem.
Zij heeft nu de effecten van mcpp kunnen ondervinden en vanuit dat standpunt kunnen redeneren of ze het wel of geen fijne drug vind.
Dus nuttig is het zeker geweest.

binnert

Miss J zei:

Idd wat oom klaas al zij als jij niet snapt dat dit nuttig kan zijn is dat jouw probleem :grin:
En nuttig hoeft niet altijd fijn en leuk te zijn.
Oom Klaas zei:

Zij heeft nu de effecten van mcpp kunnen ondervinden en vanuit dat standpunt kunnen redeneren of ze het wel of geen fijne drug vind.
Ik ben een hij :wink: mischien had ik een goede vriend als woordkeus moeten gebruiken en niet mijn vriend

Miss J

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:

Het zal inderdaad wel aan mij liggen dan maar ik vind er niks nuttigs aan om een drug te proberen waarvan het merendeel van de gebruikers het als een drug ziet met veel negatieve effecten. En ook hij heeft veel negatieve effecten ondervonden, wat zijn dan de voordelen vraag ik me af??

wcpapier

30mg zijn wel echte ''knallers''

heb er toen ook (onbedoeld) 3 van op, wat was ik der naar van zeg :confused:

Oom Klaas

Badass junkie
Miss J zei:
Oom Klaas zei:

Het zal inderdaad wel aan mij liggen dan maar ik vind er niks nuttigs aan om een drug te proberen waarvan het merendeel van de gebruikers het als een drug ziet met veel negatieve effecten. En ook hij heeft veel negatieve effecten ondervonden, wat zijn dan de voordelen vraag ik me af??

De voordelen zijn dat de persoon in kwestie nu pas goed kan zeggen of hij mcpp wel of niet fijn vind.

Wanneer iemand het nu aanbied zal hij (waarschijnlijk) hem bedanken en 't niet nemen.

binnert

idd,maar als ik het bijvoorbeeld erg leuk en lekker had gevonden dan kon ik vaker mcpp proberen.En je zegt het goed,het merendeel van de gebruikers. Er zijn dus ook mensen die hier wel goed op reageren.
gr binnert

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Hmmmm ik heb de laatste keren dat ik xtc heb genomen alleen maar volle mccp snoepjes geslikt

Als ik nu 1 met mdma neem :hearteyes: Dan heb ik echt een heerlijke MDMA feeling :tongueout:
Maar ik had van die mccp snoepjes die waren ook wel chill

psych-out

Bewuste gebruiker
Door de serotonerge werking van mCPP zijn interacties met andere serotonerge middelen, zoals XTC of selectieve serotonine-heropnameremmers (antidepressiva) kan een serotoninevergiftiging optreden.

symptomen van mCPP:
mCPP geeft alleen een bewustzijnsveranderend, entactogeen effect (het 'love-gevoel' van XTC ) en minder een oppeppend effect. Mogelijk heeft mCPP een meer hallucinogeen effect dan MDMA. Naast de MDMA-achtige effecten melden gebruikers ook vervelende neveneffecten, zoals misselijkheid, angst, duizeligheid en verwardheid. De bloeddruk, hartslag en lichaamstemperatuur kunnen licht stijgen.

In tegenstelling tot MDMA is mCPP vermoedelijk niet schadelijk voor de hersenen. De effecten van mCPP komen iets trager op gang dan die van XTC (MDMA) en kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.

Overdosering kan leiden tot rusteloosheid, zweten, oververhitting en mogelijks het zogenaamde serotoninesyndroom. Dit is een levensbedreigend syndroom dat zich kan voordoen wanneer de hoeveelheid serotonine in de hersenen te groot wordt. Mogelijke symptomen hiervan zijn onder meer opwinding, verwardheid, misselijkheid, spierspasmen, diarree, oververhitting en lage bloeddruk.
drink daarom ook altijd om elk uur een glas water, zo beperk je de risico's.
50% van de pillen in Nederland zijn vervuild, zelfs 90% in Amsterdam. dit komt omdat een grondstof voor de aanmaak van mdma uit china word gehaald maar door de olympische spelen vorig jaar of wanneer het ook was. zijn de controles strenger en strikter geworden waardoor er bijna geen grondstof is voor de aanmaak van MDMA. Dus ook geen XTC pillen, en daarom stoppen ze er nu rotzooi in zoals al eerder genoemd mCPP, ook bekend als meta-chloorfenylpiperazine, mCPP is een op piperazine gebaseerde serotoninereceptoragonist. De stof verscheen eind 2004 op de Nederlandse drugsmarkt. Het middel wordt gebruikt als legaal alternatief voor amfetamine-achtige drugs, zoals XTC.

succes en als je slecht gaat, eigen schuld

Bovenaan