mcPP ervaringen

Perrin

Newbie
Heb 1 keer een mcpp pil gehad en ik vond het niks. Eerst heel veel overgeven en daarna heel emotioneel om niks en niet op een fijne manier. En daarna echt drie dagen ziek geweest. M'n vriend heeft ook veel overgegeven en was gewoon een zombie en ook drie dagen ziek. Echt niet te doen.

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Op nieuwjaarsdag 31 December 2008 ook een Mcpp''halfje'' pil op (Witte kroontjes).

De eerste noemswaardige effecten was dat ik vanzelf ging lachen, ik kon het niet verbergen, het was een fijn gevoel. Naarmate in de trip vond ik het allemaal wel meevallen, leuk erofische gevoel in heel mijn lichaam, maar meer ook niet.
Na ongeveer 3 uur voelde ik me langzaamaan brak worden. Had geen energie meer, lach was verdwenen en had eingelijk nergens meer zin in!
Op de terugweg merkte ik dat ademhalen iets moeilijker ging, of er een coating op mijn longen lag.
Op de terugreis zelf voelde ik me wat beter, ik was klaarwakker, zat in de bus.

Uiteindelijk voelde ik de effecten van de Mcpp ongeveer 2 weken na nieuwjaarsdag nog in mijn lichaam zitten, er stond wat vaker een lach op mijn gezicht als normaal, het viel mensen ook op.

Ongeveer 2 maand terug nog een keer geprobeerd, maar deze keer viel het witte kroontje nog meer tegen, had toen ook een halfje gegeten. Ik had het heel erg warm, voelde me brak, en had eigenlijk wat meer haatdragende gedachtes naar de mensen toe.

Mcpp nooit meer voor mij, althans ik ga het proberen uitsluiten! Ez testkitje aangeschaft en dit moet het wel gaan doen! Had 3 pilletjes, Dolphin,Witkroontje,en een geligkroontje! 3 verschillende soorten maar wel allemaal Mcpp!

Wees gewaarschuwd!!!!!

Eztestkitj

Neuro

Heb gisteravond mogen meemaken hoe een vriend en een vriendin van me hun MCPP trip beleefden - zag er totaal niet chill uit. We waren in de veronderstelling dat het om X ging, maar helaas... misselijkheid (kotsen), mindfuck, erg afwezig, gesprekken lopen moeilijk, enzovoort. Zeer jammer dat de markt momenteel overspoeld wordt met deze rotzooi =/

kiekert

Bewuste gebruiker
Neuro zei:
Heb gisteravond mogen meemaken hoe een vriend en een vriendin van me hun MCPP trip beleefden - zag er totaal niet chill uit. We waren in de veronderstelling dat het om X ging, maar helaas... misselijkheid (kotsen), mindfuck, erg afwezig, gesprekken lopen moeilijk, enzovoort. Zeer jammer dat de markt momenteel overspoeld wordt met deze rotzooi =/
Gewoon dom dus. :wave:

WDVK

Newbie
Wat is mcPP? :flushed:
Ik probeerde het er een beetje uit op te maken en ik zie de effecten wel, maar ik kan zo gauw nergens vinden wat het is. Het zal vast al ergens staan, dus een linkje is ook goed :)

WDVK

Newbie
Sjpeezer zei:
mcPP ervaringen
· Dezelfde gevoelens hebben
· Wegdraaien van de ogen
· Gevoel van moeten braken maar het lukt niet

Deze dingen herken ik overigens wel van mijn keer XTC.
Het wegdraaien van de ogen had ik zelf niet, maar de persoon met wie ik was wel.. Dan was het misschien dus geen XTC, maar dat mcPP..

angie123

Bewuste gebruiker
Wat is mCPP?

Antwoord
mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit. Mensen die XTC willen gebruiken, wordt dan ook aangeraden om hun pil te laten testen. Een testservice is te vinden op www.drugs-test.nl .

:kots:

fernweh

Newbie
Ik heb twee keer een aanvaring gehad met een MCPP pil, beide gekregen van vrienden die in de veronderstelling waren dat het echt MDMA was. Zeer negatief kan ik het niet noemen (kotsen, paranoide, extreme wazigheid) misschien omdat in beide gevallen de dosis niet heel erg hoog was.
Ik had wel een leeg nikszeggend gevoel, soort van wazig en duizelig, gevoel van voorover vallen, ook objecten leker groter of kleiner dan ze normaal zijn (iemand anders die dit heeft?) geen enkele euforie of wat dan ook zoals sommigen wel beschrijven. Lichteffecten enzovoorts komen wel erg overeen met MDMA, dus je begint pas na een tijd door te krijgen dat er iets niet in de haak is.

T-men

Bewuste gebruiker
Gister anderhalf pilletje geklapt, hoogst waarschijnlijk met die mcpp-rommel.
(paars/roze-achtige Lacoste, niet getest)

Gisteravond/-nacht last van;
- Klamme handen,
- Extreme wisselingen van koud naar warm,
- Braken,
- Géén love-gevoel,
- Sluimerende hoofdpijn,
- Lichte visuele hallucinaties (plant die lijkt te bewegen e.d.),
- Zo'n 4u na inname laatste halfje een 'Loos' gevoel,
- Af en toe van die para gedachten,
- Niet kunnen slapen.

Afgelopen uren (mijn 'slaap' tot nu);
- Zweten (extreem) als een motherfucker (alles in bed gewoon nat),
- Knallende koppijn die zich nauwelijks laat onderdrukken door PCM,
- Ondanks 8u slaap een zwaar vermoeid gevoelen, kan mn ogen nauwelijks open houden.

Kortom; een zware tegenvaller...

T-men

Bewuste gebruiker
zeeuwtje zei:
De grondstof voor mdma, pmk, is op dit moment peperduur en alleen te verkrijgen via chinese handelaren, 60 liter voor 120.000 euro dus reken er maar op dat je binnenkort 10 euro per pil betaalt als je goeie wil hebben.

Ik wou dat ik weer eens een goede pil kon krijgen, dat tientje is het dan dubbel en dwars waard!

kiekert

Bewuste gebruiker
T-men zei:
Gister anderhalf pilletje geklapt, hoogst waarschijnlijk met die mcpp-rommel.
(paars/roze-achtige Lacoste, niet getest)

Kortom; een zware tegenvaller...
Moet je maar laten testen. Eigen schuld, dikke bult :wave:

riflexz

Bewuste gebruiker
Vorige week had ik 3 witte smiley's genomen. Na een halfuur, voelde ik me misselijk, en m'n maag begon echt fucked up te doen. Ik was op dat moment aan het uitgaan, en ik had er plots totaal geen zin meer in, khad zelf geen zin meer om te spreken. Na een uurtje begon ik te braken, braken en meer braken. Puur ellende :kots: Ik voelde me wel trippy, maar echt op een ziekelijke manier! Ik kwam dan thuis om 6u 's ochtends, en heb nog tot 15u in mijn bed zitten woelen, zweten, koud hebben.. ik had echt in niks meer zin. Totdat ik plots dacht dat ik nog wiet had, heb dan met zéér veel moeite een joint gedraaid, wat van zitten smoren, en ben dan gelukkig in slaap geraakt, maar ben daar zeker 3 dagen fucking mottig, energie-loos van geweest.

Why the fuck maakt er iemand zo'n pillen? Dat is gewoon een schande voor de goeie-xtc-makers, met zo'n pillen verneuk je gewoon de naam xtc!!!!!

Nu, het antwoord dat ik wss zal krijgen "jah, je moest die pillen maar testen", maar ik woon in Belgie, en moest ik het hier ergens vragen, pakken ze me op wss!!!

Waar is de tijd van de roze stiertjes, witte mitsu's, blauwe dolfijntjes, dat waren pas echte xtcpillen, love, dansen, supersociaal :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

btw, moest je zo'n mcpp pillen nu eens platstampen en opsnuiven? Zou het anders werken? Want als ik deze pillen neem, voel ik het meteen al in m'n maag die crazy begint te doen..

dit zijn gewoon de ziekelijkste, slechte pillen die ik ooit al genomen heb :kots: :kots: :angry:

Donvado

Newbie
Eén keer ervaring mee gehad! Dacht dat ik gewoon een pil had met mdma, maar achteraf bleek het mcPP te zijn. Ik voelde me ook anders als normaal, dus vond het niet gek dat ik het te horen kreeg achteraf.

Mijn symptonen:
- Erg spacend gevoel (o.a. Ik had momenten dat ik met een camera rond mezelf zweefde en dat ik dacht dat de hele zaal voor mij naar het feest was gekomen.)
- Een lichte angst
- enorm zweten terwijl ik het koud had

Geef mij maar gewoon mdma, daar heb je echt dat liefdesgevoel wat mijn voorkeur krijg!

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Kenmerken van mCCP?
- Koud gevoel terwijl je zweet in combinatie met het niet lekker in je vel zitten( beter kan ik het niet uitleggen)
- Ook grote pupillen
-GEEN lovegevoel
-Op 1 of andere manier HELE zwarte humor. Normaal vind ik mensen die pijn lijden niet echt leuk om te zien maar met mCCP lach ik me helemaal kapot. Ook grappen worden steeds zieker heel beledigend en elke keer als je de grens bereikt denkt te hebben maak je weer een ziekere opmerking. En er echt super hard over moeten lachen.
-Niet dronken kunnen worden(?) --> Nadat we doorhadden dat we geen mdma genomen hadden besloten we naar de kroeg te gaan om de avond toch nog leuk te maken. Ik had de resterende mCCP pillen geslikt, 2,5 in totaal in de hoop nog iets te voelen. Ik werd uitgedaagd om een kan te atten en deed dit. na 5 seconden weer 3 slokker terug gekotst maar bleef helemaal nuchter. :kots:

Tekno

Ongeveer 2 maanden terug met 6 vrienden pillen gedaan bij iemand thuis. Niet getest -dom- en ja hoor, de pillen die 'wel goed' zouden moeten zijn waren kut. Hele nacht klaar wakker op de bank gehangen in een super flauwe stemming. Minimal en psytrance waren even niet vet, hollandse hits en duitse schlagers deden het beter. Voelde me lichamelijk wel oke en geestelijk soms net een kind van 7 (scheetgeluiden werden constant herhaald, ik bleef in een deuk liggen). Een aantal bleven naar de rennie's grijpen omdat hun maag de pillen niet lekker kon verteren, dit ging gepaart met regelmatig toiletbezoek. Hier had ik gelukkig geen last van.

Ach, achteraf was het nieteens zo heel erg :wave:

jimi

Belezen gebruiker
ik word zwaar paranoia van die dingen meestal
voel me er heel kut door en heb geen zin in dingen

maar ook heel melig, inderdaad hele stomme flauwe humor

ik werd er ook misselijk van en ik krijg er hoofdpijn van als een malle
en mijn ogen waren aan het surfen niet normaal

Irie

Belezen gebruiker
Pfff, vrees dat ik ook van die vieze mcPP-pillen gehad heb afgelopen zaterdag (Tomorrowland :rock: ).
Fucking assholes ... koppijn koppijn en nog eens koppijn ...

jaja, testen en si en la, maar inderdaad, hier in B is dat niet zo evident, en komt daarbij dat dit niet gepland was, maar eerder een last minute-beslissing. Wou zo graag nog eens na al die tijd dat heerlijke i-feel-great-and-i-love-you-ALL-gevoel meemaken, maar het is me niet gegund.
Jammer ....

Roep maar als er terug goed spul op de markt is, eerder ga ik er niet meer naar op zoek want ik hoor niets anders meer dan slechte ervaringen .. kutmongolen!

Noizzee

Inderdaad, ik koop daarom ook geen pillen meer ergens last minute (vroeger veel gedaan). Maar tegenwoordig is er echt alleen maar rommel hier op de markt, buiten de pink swirls dan maar die zijn niet echt makkelijk te vinden blijkbaar hier. Anyway op tomorrowland heb ik me dan ook helemaal kapot geamuseerd met men 'home made speedbommetjes' en een paar slokjes GHB. Wat ik tegenwoordig nog wel meer zal doen tot er terug goede pillen zijn hier.

Laatste mcpp ervaring was paar weken terug. Ik kreeg heel de tijd koude rillingen, zat gewoon in men eigen wereldje, had geen behoefte aan contact met iemand, was constant aan het nadenken echt gewoon een kutgevoel. :kots:

HarryNak

Had op melt ook een half mcpp pilletje in de mik, ik krijg er ongeveer 4 a 5 uur lang kippevel van en geen andere drugs (keta ghb mdma pep) kan dat over rulen.

Woftie

Ik denk dat ik gisteren ipv mdma mcPP pillen heb gekregen. Het eerste half uur spaceden (op een halve pil) we hem gewoon lekker hard, maar het gelukkige/verliefde gevoel kwam maar niet.

Toen we terug kwamen van die kut film Clash of The Titans was hij al bijna uitgewerkt, dus hebben we weer allemaal een halve op. Deze beviel me nog minder Veel gedronken, maar alles gewoon weer uitgekotst. Ik voelde me echt helemaal uitgedroogd.

Daarna gingen we naar mij thuis. Waar we nog onze laatste halve namen. Ik hing op de bank liggen en heb heel lang naar de tv geluisterd zonder te kijken en dan zelf verzon ik er een beeld bij. Ik was echt overtuigd dat de stem van Lois in Family Guy de stem was van een dik schoolhoofd (man) was.

Een ander maat van mij zei dat hij gewoon af en toe zo hard ging dat hij er hoofdpijn van kreeg. Hij ging op een gegeven moment gewoon langs de straat liggen, omdat hij zich niet meer goed voelde.

Een maat van me vond het wel heel veel op XTC lijken. Een andere vond het wel lekker, maar niet zoals de vorige keren dat hij een pil nam.

Dit is denk ik mcPP is toch?

boembaaa

Newbie
Paar weken terug ging iedereen los op die dikke groene stinkdingen, bij gebrek aan andere.
Daar zat geen MDMA in, die hebben we nu (gelukkig) weer. Symptomen en uitwerking van die vorige lijken precies op wat ik hierboven lees, ik had al begrepen dat dat mcPP was. Maar wat een misselijke dingen, zeer korte spanningsboog. je gaat wel hard, maar niet op de goede manier en hij knalt net zo hard naar onder als dat 'ie komt!

Antondebeuker

Ik wil altijd alles weten, dus ik moest ook een keertje mccp proberen, ja hoor.. :rolleyes:
Ik had nogal uiteenlopende berichten gehoord en gelezen, dus toch zelf maar eens kijken.
Ik had 2 ronde lichtblauwe mitsu's die getest waren als zijnde mccp.
Dus gewoon thuis, halfje gedropt..

:kots: :kots:

WAT EEN KUTTROEP!!

Echt niet normaal, ik kreeg het koud, en de hele tijd het gevoel of ik moest kotsen, maar net niet echt misselijk, ik denk omdat ik (godzijdank) maar een halve had gehad..
Kon niks met de PC doen want ik kon mijn ogen niet focussen, alles zag vaag wazig.
Ben maar in bed gaan liggen wachten tot het minder werd (2 uurtjes), toen een paar dikke lijnen pep en een lekkere joint, :stoned: toen ging het wel weer.

So far for mccp.
Dealers die deze zooi op feesten durven te verkopen als zijnde XTC moeten worden verzopen in hondekots.

Maiky2010

Newbie
Ik heb ongeveer 1 jaartje geleden 2 witte haaitjes genomen.
En ook ik ben wel veel gewend op het gebied van pillen en dergelijke.
het duurde echt erg lang voordat de 1e bij mij ging werken. En dus popte ik er nog 1. Al snel daarna kreeg ik een erg slecht en warm gevoel, gelijk flink kotsen!! heb ik naar mijn weten nooit gehad met een goede mdma pil. Ik voelde me vergiftigd!
Ik ben thuis echt doodziek in bed gaan liggen en toen werd het gevoel ook nog veeel erger!
Mn armen en benen prikte en brande, en het maakte niet uit hoe ik lag, ik lag nooit lekker.
Heb een lange tijd wakker gelegen maar mn lichaam wou graag slapen, zeker 14 uur wakker gelegen en vaak met de telefoon in mn handen om de ambu te laten komen.

Nu dus 2 weken geleden 2 rode shineesjes gepopt... de dealer die normaal gesproken dus wel altijd goede had kon ik niet berijken, en ben toen naar een buur jongen van me gegaan die had die rode shineesjes liggen. Die jongen beweerde dat het mdma was.
Stom genoeg, was ik op dat moment vergeten dat ik nog eens die haaitjes had geslikt 1 jaar geleden :(
En ik werd me toch weer een potje misselijk. Ik heb anderhalf uur niets meer gezegd,want als ik dat deed, was ik waarschijnlijk weer flink over mn nek gegaan. Ik merkte tot mijn schrik al weer dat het visuele iets anders werd en vreesde het ergste... Toen ik na anderhalf uur me weer wat minder beroerd voelde en mn thee dronk voelde ik me vrij actief worden en mn pupillen waren echt ernstig groot! Ik kreeg ook gelijk een griep gevoel!! Facking koud!!!!ik stond op en merkte gelijk het evenwichts probleem. Ik ben daarna achter de tv kast gedoken om wat kabels te fixen daar vanaf dat punt leek het beter te gaan,t heeft me 2 uur gekost om die kabel rotzooi uit te zoeken en ben daarna direct naar huis gegaan. Ik ging in bed liggen en merkte al gelijk dat het dat zelfde gevoel was, wat ik met die haaitjes ook voelde. Alleen dit keer nog erger.Vanaf dit punt ging het weer bergafwaards. Alles voelde echt zo slecht! Het maakte niet uit hoe ik ging liggen, ik lag nooit lekker. Benen en armen brande en prikte. Geluid was heel vaag en visueel tripte het lichtes en kwamen er dingen op me af. Ik kon niet stoppen met denken! en werd er echt helemaal gek van!!!! Ik heb dit als ZEER SLECHT ervaren. En bij mij werd het erger wanneer in in bed ging liggen. Als ik mezelf lichaamlijk bezig hield (zoals achter de tv kast) viel het nog mee. Maar dat liggen....oei oei dat was echt walgelijk.
Voortaan gewoon Mdma kristallen!
Want mcpp is naar mijn mening de meest beroerde troep ooit!!!! en voor de mensen die mcpp nog nooit hebben gedaan : DOE HET NIET,JE MIST ER NIETS AAN!!!! VRESELIJK SPUL!!!!!!!

k00k

Bewuste gebruiker
Gelukkig zie je tegenwoordig geen pillen met mcPP meer. Ik heb het overigens ook nooit gehad :) ben ik wel blij om, want de effecten lijken me zwaar KUT

MIA-1985

Wijs gebruiker
Hmz, over het algemeen zeer slechte ervaringen van iederen. Veel :kots: dus ook...

Ik heb nog een stuk of 4 van die dingen liggen van ik meen rond de 85mg, maar ik bewaar ze gewoon :wink:
Weet niet waarom, want waarschijnlijk neem ik ze niet meer. Hehe..

Gelukkig heb ik er nooit van hoeven overgeven. Ik had een wat vreemd gevoel, dat weet ik nog wel. Alsof je een beetje aangeschoten bent..er zit een bepaald gevoel in je lichaam dat je niet precies kunt plaatsen. Weet nog wel dat ik veel temperatuurschommelingen had in mijn lichaam. Dan weer heet, warm, koud etc. Heb verder nooit meer zoiets gehad. Verder heb ik ALTIJD mdma.
Ik raad ze niet aan. Eigenlijk is het troep :grin:

k00k

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Hmz, over het algemeen zeer slechte ervaringen van iederen. Veel :kots: dus ook...

Ik heb nog een stuk of 4 van die dingen liggen van ik meen rond de 85mg, maar ik bewaar ze gewoon :wink:
Weet niet waarom, want waarschijnlijk neem ik ze niet meer. Hehe..

Gelukkig heb ik er nooit van hoeven overgeven. Ik had een wat vreemd gevoel, dat weet ik nog wel. Alsof je een beetje aangeschoten bent..er zit een bepaald gevoel in je lichaam dat je niet precies kunt plaatsen. Weet nog wel dat ik veel temperatuurschommelingen had in mijn lichaam. Dan weer heet, warm, koud etc. Heb verder nooit meer zoiets gehad. Verder heb ik ALTIJD mdma.
Ik raad ze niet aan. Eigenlijk is het troep :grin:

Dan gooi ze gewoon weg? Of wil je ze gaan verkopen?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Verkopen mag niet he? :)

Ik bewaar ze voor de liefhebber, zijn altijd wel vrienden die zoiets willen proberen.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Ik heb ook een keer een mcPP-pilletje op, bewust. Puur omdat ik het zelf eens wou ervaren, klinkt misschien gek maarja. En alles wat ik er over gelezen had klopte inderdaad. Meest voorname effect was bij mij het bekende warm-koud gevoel, dat werd na een tijdje echt zwaar irritant. Daarnaast eigenlijk weinig boeiende effecten, houd je wel goed wakker moet ik zeggen. Toen ik eenmaal op m'n bed lag heb ik alsnog de hele nacht wakker gelegen. De volgende dag zware hoofdpijn. Overigens niet hoeven te kotsen..

Achja weer een ervaring rijker en meteen een goede les dat ik op feestjes nooit pillen koop die ik niet ken. Want stel het is mcPP, dat zou m'n feest goed bederven want het valt bij mij gewoon niet goed. Dan nog liever nuchter :wink:

Karhu

Wijs gebruiker
Ik vond mijn mcPP ervaring best wel leuk, erg trippie, iets duisters. Geen last van misselijkheid gehad maar komt misschien omdat er een anti braak middel doorheen zat :tearsofjoy: . Niet echt veel energie maar wel wakker. Toen ik die nacht in bed lag kon ik mijn gedachten niet stil houden en gingen dus alle kanten op, meest onlogische dingen bedacht. Dag erna had ik de ergste koppijn die ik ooit heb gehad! Dat is dan ook de reden dat ik ze niet meer neem, heb er ook nog 4 liggen!

Maten van mij gaan laboratorische studies volgen, misschien dat ik hen er nog een keer blij mee kan maken!

Bovenaan