Vorige week had ik 3 witte smiley's genomen. Na een halfuur, voelde ik me misselijk, en m'n maag begon echt fucked up te doen. Ik was op dat moment aan het uitgaan, en ik had er plots totaal geen zin meer in, khad zelf geen zin meer om te spreken. Na een uurtje begon ik te braken, braken en meer braken. Puur ellende

Ik voelde me wel trippy, maar echt op een ziekelijke manier! Ik kwam dan thuis om 6u 's ochtends, en heb nog tot 15u in mijn bed zitten woelen, zweten, koud hebben.. ik had echt in niks meer zin. Totdat ik plots dacht dat ik nog wiet had, heb dan met zéér veel moeite een joint gedraaid, wat van zitten smoren, en ben dan gelukkig in slaap geraakt, maar ben daar zeker 3 dagen fucking mottig, energie-loos van geweest.
Why the fuck maakt er iemand zo'n pillen? Dat is gewoon een schande voor de goeie-xtc-makers, met zo'n pillen verneuk je gewoon de naam xtc!!!!!
Nu, het antwoord dat ik wss zal krijgen "jah, je moest die pillen maar testen", maar ik woon in Belgie, en moest ik het hier ergens vragen, pakken ze me op wss!!!
Waar is de tijd van de roze stiertjes, witte mitsu's, blauwe dolfijntjes, dat waren pas echte xtcpillen, love, dansen, supersociaal
btw, moest je zo'n mcpp pillen nu eens platstampen en opsnuiven? Zou het anders werken? Want als ik deze pillen neem, voel ik het meteen al in m'n maag die crazy begint te doen..
dit zijn gewoon de ziekelijkste, slechte pillen die ik ooit al genomen heb