mcPP ervaringen

wcpapier

Experimenterende gebruiker
denk dat sommige mensen zo gefocust zijn op het slikken van een pilletje, dat het niet eens uit zou maken wat erin zit.

zo'n klote mcpp pilletje kan mijn avond echt gruwlijk verpesten.

Miss J

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.

Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.

tomz0r

Badass junkie
Misschien dat ik het ooit opzettelijk ga nemen, al denk ik het niet. Sommige mensen op erowid ervaren het effect als een extreem gevoel van geluk, nog heftiger als bij XTC. Alleen hopen dat ik niet te veel last krijg van die bijwerkingen mocht ik het van plan zijn.

Chris Pontius

Badass junkie
Miss J zei:
plantenbak zei:
maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.

Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.
ik had gele kroontjes (weer die kut kroontjes) en had er daar ander half van op :)

xplusif

Experimenterende gebruiker
Nu ik de symptonen lees komt dit me iig wel bekent voor.
Op het gevoel van kotsen na want ik voelde me helemaal niet verkeerd.
Het gevoel van evenwicht verliezen wel, had eerst ook een mdma boost maar na paar minuutjes werd dat stopgezet.
Voelde me namelijk beetje dromerig, ook had ik het gevoel van warm/koud hebben.
Iemand ervaring met rode ruimtescheepjes ook wel race autotjes genoemd?

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb hier nu 2 pilletjes van iemand gekregen..
Ik vertrouw het boeltje niet echt want de pillen smaken niet of nauwelijks bitter.
Ik ben van plan ze naar een testcentrum te doen, maar ik ben een Belg.. Ik kom regelmatig wel eens in Maastricht en zou ze daar graag naar een testcentrum doen. Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
geox zei:
Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.

geox

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
geox zei:
Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.
Bedankt!

geox

Bewuste gebruiker
Ohja, nog een vraagje, en nogal dom om daar een nieuw topic voor te openen..

Effe offtopic nog dus..

Kan ik dan ook gelijk een speedsample en een lsd trip laten testen, of is het 1 stof per keer?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
geox zei:
Ohja, nog een vraagje, en nogal dom om daar een nieuw topic voor te openen..

Effe offtopic nog dus..

Kan ik dan ook gelijk een speedsample en een lsd trip laten testen, of is het 1 stof per keer?
Hier hanteren ze de regel van 3 samples per keer, maar ik denk dat dat overal wel hetzelfde is, dus dat moet geen probleem zijn (:

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb dus gisteren toch 1 van de 2 pilletjes toch eigenhandig getest..
Ik vermoed idd dat er mcpp in zit, het gevoel begon redelijk aangenaam maar resulteerde uiteindelijk in wat wazig zijn en ongelooflijk warm aan mn hoofd.. Geen slechte ervaring maar ook niet voor herhaling vatbaar.. Die 2de gaat dus getest worden ( ooit ) ik laat jullie nog wat weten..

Wat is dat toch de laatste tijd, paar maand geleden kreeg je klompen van kristallen naar je hoofd gesmeten en nu zijn er amper pillen met MDMA in op de markt..

zeeuwtje

Newbie
het klopt idd dat de meeste pilletjes die op dit moment in omloop zijn alleen nog mcpp bevatten, heb afgelopen tijd witte kroontjes gehad, groene klavertjes en zelfs witte ronde mitsubishis. Ga niet af op wat de verkopers zeggen, ze zullen nooit zeggen dat het geen mdma is. De grondstof voor mdma, pmk, is op dit moment peperduur en alleen te verkrijgen via chinese handelaren, 60 liter voor 120.000 euro dus reken er maar op dat je binnenkort 10 euro per pil betaalt als je goeie wil hebben. Wanneer ze 40 ct per pil per 1000 aanbieden, kun je er van uitgaan dat het mcpp is. Oppassen dus met die rotzooi!

berten

Belezen gebruiker
pff een jaar geleden betaalde ik nog 600€ voor 1000 blauwe stierkes,... Als het zo verder gaat zullen we blij mogen zijn om voor 10€ een goeie mdma pil te scoren.

TrippyShit

Badass junkie
Vanavond/nu gemerkt waarom je je pillen toch moet laten testen. Nam een halve, een vriend van me ook. Belde nog naar mensen die ze ook hadden gehad voor toch een beetje zekerheid en was wel ok zeiden ze.. Geen knaller maar geen rotzooi.. Nou wat blijkt; mcpp. Heb het niet getest maar basseer het op wat ik weet van deze stof, wat ik hier lees en van mensen gehoord heb die mcpp hebben gehad. Gelukkig hadik maar een halve.. Toen het beetje begon moest ik al kotsen, kan gebeuren wel is vaker gehad. Daarna leek het gevoel te komen maar na 5sec wast weg.. Toen werd ik misselijk, opgeblazen gevoel, negatief voelen, moe voelen maar niet moe zijn en niet kunnen gapen (lange tijd). Daarna ging ik blowen om wat in te kakken. Werd lekker stoned, hardstikke lachen. Op de terugweg weer kotsen, kotsen kotsen.. En ook dit nog meegemaakt..

We liepen langs een bordje waar de temperatuur en de tijd opstaat. Ik zeg hej, tiss 03:49.. ik loop 2 stappen verder ist opeens 03:51.. Ik dacht dat kan niet joh.. Bleek ik 2min gewoon niet meegemaakt te hebben terwijl ik wel gewoon wat gezegd heb enzo.. Vriend van me vertelde dattie iets over hypthekers had verteld enzo blablabla.. Net ook weer, luisterde een nummer en ik lette heel even niet op en opeens wassie 30seconde verder en had ik al die tijd geen zang gehoord en opeens hoorde ik het weer.. Allemaal van die gekke paranoia momentjes. Ik wil slapen maar dat kan niet. Heb ook nog hoofdpijn erbij.. laatste keer dat ik wat op de gok neem want dit is echt de vuilste kanker rotzooi :angry:

kiekert

Bewuste gebruiker
berten zei:
pff een jaar geleden betaalde ik nog 600€ voor 1000 blauwe stierkes,... Als het zo verder gaat zullen we blij mogen zijn om voor 10€ een goeie mdma pil te scoren.
10 euro voor een leuke avond is toch geen geld?

De tijden van 2.50 per losse pil zijn echt voorbij.

timmaniac

Bewuste gebruiker
ik zie we lwatin deze crisis:

miss stappen alle sjonneis nu over op coke en komt de mdma weer terug waar die hoort:

Bij de hippies :rock:

:wink:

Disclaimer: mocht u aanstoot nemen aan bovenstaande post, haal 3 keer adem en bedenk dat de auteur waarschijnlijk semi-serieus is danwel helemaal een grapje maakt

TrippyShit

Badass junkie
wat? mcpp? Er zijn mensen die er perongeluk goed opgaan en het verwarren met een matige pil. Maar 9vande10 mensen vind het niet de moeite waard nee :P

Of bedoel je dit topic? Hmm, ja iemand zou zijn ervaring kunnen vertellen zodat je weet wat mcpp in houd, je kan kijken of jouw effecten overeen kwamen en misschien zegt iemand wel 'ja de witte negerinnetjes uit utrecht bevatten mcpp' dan koop ik dus geen witte negerinnetjes uit utrecht. Je kan mij niet wijsmaken dat er in utrecht meerdere soorten van dezelfde pil zijn.. Amsterdam ofzo is misschien weer een ander verhaal, maar je snapt wat ik bedoel dus niet zeuren! :wave:

jimi

Belezen gebruiker
ik was met een groep vrienden bij iemand thuis en ik werd helemaal paranoia.
ik dacht dat iedereen me haatte, ik ging veel te ver nadenken en het was echt heel kut, zat helemaal in mijn eigen wereld net als de rest.
ik had nog een paar lijntjes genomen en dan was het wel iets chiller maar toen dat uit was gewerkt begon het weer. niet leuk.
ik voelde hem ook niet inslaan ofzo

ik heb zelfs (we gingen sigaretten halen) een uur in een portiek gestaan omdat we n blowtje zaten te roken en we dachten dat er popo was.

Memmûm

Belezen gebruiker
Sommige mensen hebben ooit een paar keer MCPP gehad en denken dat dat MDMA is. Ze weten niet beter. Echt, ze zijn er, heel veel

Chris Pontius

Badass junkie
Memmûm zei:
Sommige mensen hebben ooit een paar keer MCPP gehad en denken dat dat MDMA is. Ze weten niet beter. Echt, ze zijn er, heel veel
haha idd ik ken er ook een paar en ik krijg het maar niet uitgelegd dat ze gewoon geen goede hebben gehad.
tis al sinds oudejaarsavond dat ik voor het laatst kristallen op heb en nog dik 2 maanden daarvoor voor het laatst pillen. :openmouth:

CnC

Newbie
Ik heb ook een slechte ervaring gehad met mcPP pillen. Alleen een heel stuk minder heftig. Had eindelijk (na vier maanden even te chillen) weer 's pilletjes gehaald bij m'n dealer, bleken heel anders te zijn dan de reguliere... Oke, kan gebeuren, is ook niet voor het eerst, maar volgens hem gewoon goed.
Goed, ik in het weekend helemaal klaar voor een heerlijke XTC-trip. Wilde het lekker rustig opbouwen (was met iemand die het voor het eerst zou doen :wink:), dus halfje genomen en een half uur gewacht. Gebeurde niks. Halfje erbij.
Ongeveer een uur in de de weer werden de eerste effecten merkbaar. Een lichte tinteling door m'n lijf, zweterige handen en inderdaad joekels van pupillen! Ik dacht te weten wat me te wachten stond... Knallen!! Maar nee... Het zakte weer weg. Halfje erbij, en weer! Nog steeds alleen een lichte opbouw voelbaar. Toen was ik het echt zat en heb nog een hele genomen.
Een uurtje later was ik moe en ben ik gaan slapen, wat een hopeloze avond was het zeg! In bijna drie uur tijd drie pillen genomen en gewoon helemaal klote. Het enige dat ik er de volgende dag aan overhield was het lege (depri) gevoel dat je wel 's hebt van XTC en een ongelofelijk knallende koppijn.
Later die pillen laten testen, en inderdaad (was niet echt een uitgebreide test, van de head-shop), maar bleken aan 2-cb verwante stoffen in te zitten, 0 speed en 0 MDMA...
Zonde, maar heb weer nieuwe die wel goed door de test kwamen :grin:
Wordt weer een mooi weekend:)

Ff serieus hea.. Ik heb fakking 6 uur gedaan om zon heel verslagje te schrijven midden in n mcpp tripje.. ( dacht nu ik er toch WEER in zit, zal ik mensen wel even laten genieten van mijn lijden )

Heeeel verhaal, druk ik op bevestig
UITGELOGD
grrr.. dus nu is mijn hele verhaal kwijt en ga het niet meer opnieuw tikken, zeker niet nu het weer ietjes beter gaat..

Iig weet ik wel dat ik wou zeggen,
een bad mcpp trip: haal jij echt wel dr uit als je hem had
als je gewoon het verschil tussen slecht en goed neit weet moet je t niet gelijk op mcpp gooien.

Iig,
Als ik mcpp op heb denk ik ook echt dat ik morgen dood ben, en had vandaag mr 1 halfje op ( en gelof mij, is niet de eerste keer dat ik dit mee maak dus weet waar ik over lul en had niet gewoon n pil die verkeerd viel)..nja wel verkeerd viel, maar neit n 'gewone' xtc verkeerdvallertje..
Anderen kunnen dr alleen niks van merken of vinden t gelijkwaardig aan xtc en weten niet eens dat t mcpp is.. Daarom is het eigenlijk super link om op andermans ervaringen uit te gaan, tenzij je hetzelfde bent qua gebruik en bouw etc.
Waarom t mij dan alsnog weer is overkomen? Ja gewoon dom zijn en hem op zijn woord geloven (dacht zelfs nog: zullen dan wel slechte zijn als hij t lekker vond.. nou was alleen even vergeten dat er natuurlijk 2 soorten slecht waren)

Pff sorry hoor, dit heeft eigenlijk weinig zin om te posten.. Zeker omdat ik nu allang weer mijn verhaal kwijt ben en ook letterlijk mijn verhaal kwijt ben door t uitloggen..
Ik ben ook nog steeds heel erg in de war, want zie ook dat ik essentiele dingen mis in dit verhaal..

Waar het om gaat! Nu echt hea,
Als je n bad mcpp tripje hebt, weetje t echt wel, en dan zou ik gewoon blijven relativeren dat t mcpp is en geduldig wachten tot t over is inpl van jezelf gek maken. Daarom vind ik deze keer minder erg als de eerste keer..
Als je n goede mcpp tripje had (dan weetje t ws niet eens dat t mcpp was), beter voor jou dan..
Want denken dat je morgen dood ben is echt neit fijn, zeker niet op zon mooie dag als deze!

ok weer kwijt
excuses voor dit natuurlijk verschrikkelijk onbegrijpbare, of wellicht miss alleen verward verhaal.. Ik wou iets heel erg belangrijks typen, mr dat lukt nu toch eigenlijk nog niet echt.. (ja het is nog niet uitgwerkt dus) Maar alsnog vond ik t zonde om niet te doen dus heb er t beste van gemaakt voor zover kon. Nu zit mijn concentratie weer op het sorry zeggen en weet ik niet eens meer wat ik getypt heb..

Iig, je zou t ws al vanuit mijn gebrabbel kunnnen herkennen als je het zelfde had meegemaakt..

Ik beloof, ik maak het goed en schrijf als ik weer helemaal in orde ben wat ik in de eerste (gwiste) reply had geschreven

Serenity

Badass junkie
Re:

Miss J zei:
Ik heb een hele slechte ervaring met mcpp met de volgende symptomen:

-Koorts
-Absoluut niet kunnen slapen
-Lichte hallucinaties
-Misselijkheid (zonder overgeven)
-Echt TE ver gaan met nadenken
-Niks was lekker terwijl ik vreselijke dorst had
-Onrust

Kortom, ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld.

Inderdaad, zo voelde ik me ook. Alleen heb ik wel écht gekotst, net als Drientje. Ook kon ik vannacht TOTAAL niet slapen, zelfs niet na een oxazepam van 10mg, terwijl dit vrij veel is, of niet?
Ook de meest vage visuals in het donker. Het werd al licht buiten en dat scheen door een kiertje van m'n gordijnen heen op m'n plafond. Er waren wormpjes die uit m'n plafond kwamen en een heel schilderij en van alles en nog wat.
Ook kon ik inderdaad niks drinken, terwijl m'n mond kurkdroog was. Als ik iets dronk, kwam het er ook gelijk weer uit.

Ik vond het zo verschrikkelijk naar.

EDIT: ik ben nu nog steeds misselijk. Heb de pil gister avond rond een uurtje of 8 genomen. Ben pas rond een uurtje of 3 smiddags echt in slaap gevallen en om half5 smiddags werd ik weer wakker.

acidboy

Badass junkie
10 mg oxazepam is niet zo veel :)

Hopelijk slaap je vannacht een beetje goed en voel je je morgen weer ok.

Serenity

Badass junkie
Ik slaap vannacht wel oké denk ik ja. Straks maar even het eerste voedsel van de dag naar binnen werken.. :openmouth:

EDIT: mensen met een paniek stoornis krijgen altijd een hogere dosis toch?
Nu iemand vinden die een paniekstoornis heeft en dol is op centjes.. :rolleyes:

Bolea

Belezen gebruiker
Als ik de laatste pagina(heb op dit uur, niet echt de goesting om heel het topic te lezen)lees :openmouth: ,geen mcPP voor mij hoor!

kiekert

Bewuste gebruiker
Moet je je zooi maar laten testen. De markt is voor meer dan 60% vervuild, je neemt zelf de achterlijke gok door ongeteste rommel te nemen.

Testen is gratis en kost je misschien een half uurtje... Wat is t probleem?

dollegekske

Bewuste gebruiker
Mcpp vind ik verschrikkelijk spul vooral dat nare misselijkheidsgevoel wat in je keel blijft hangen.. Als k zon pil op heb dan is mn avond verpest, gelukkig hebk nu weer gewone mdma pille lijkt alsof die tege woordig nergens meer zijn

Bruxelles

Newbie
Denk dat de ervaringen van persoon tot persoon sterk verschillen. Veel van mn vrienden kunnen die zooi best goed verdragen. Als ik mcPP binnenkrijg lig ik gegarandeerd binnen de 45min te kotsen!

J0rrit

Badass junkie
Raar, ik had pillen waarvan ik 95 % zeker wist te zijn dat er 2cb inzat, wat blijkt nu, testuitslag geeft 15 mg mcpp. Ik was er echt bijna zeker van dat het een combinatie was van lage dosering mdma en een lage dosering 2cb. Nog mensen die mcpp op 2cb vinden lijken?

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Mijn persoonlijke ervaringen met Mccp zijn

- Je voelt je gellukig
- Je voelt je heel wazig
- Je hebt wel een kotsgevoel
- Je kan niet slapen

psych-out

Bewuste gebruiker
mCPP ( meta-chloorfenylpiperazine )

ook bekend als meta-chloorfenylpiperazine, mCPP is een op piperazine gebaseerde serotoninereceptoragonist. De stof verscheen eind 2004 op de Nederlandse drugsmarkt. Het middel wordt gebruikt als legaal alternatief voor amfetamine-achtige drugs, zoals XTC.
Door de serotonerge werking van mCPP zijn interacties met andere serotonerge middelen, zoals XTC of selectieve serotonine-heropnameremmers (antidepressiva) kan een serotoninevergiftiging optreden.

symptomen van mCPP:
mCPP geeft alleen een bewustzijnsveranderend, entactogeen effect (het 'love-gevoel' van XTC ) en minder een oppeppend effect. Mogelijk heeft mCPP een meer hallucinogeen effect dan MDMA. Naast de MDMA-achtige effecten melden gebruikers ook vervelende neveneffecten, zoals misselijkheid, angst, duizeligheid en verwardheid. De bloeddruk, hartslag en lichaamstemperatuur kunnen licht stijgen.

In tegenstelling tot MDMA is mCPP vermoedelijk niet schadelijk voor de hersenen. De effecten van mCPP komen iets trager op gang dan die van XTC (MDMA) en kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.
Overdosering kan leiden tot rusteloosheid, zweten, oververhitting en mogelijks het zogenaamde serotoninesyndroom. Dit is een levensbedreigend syndroom dat zich kan voordoen wanneer de hoeveelheid serotonine in de hersenen te groot wordt. Mogelijke symptomen hiervan zijn onder meer opwinding, verwardheid, misselijkheid, spierspasmen, diarree, oververhitting en lage bloeddruk.
drink daarom ook altijd om elk uur een glas water, zo beperk je de risico's.

Ik heb overlaatst ook pillen met mcpp genomen.
Na het nemen van een heel pilletje voelde ik na een uur nog altijd niets.
Toen heb ik een halfje bijgenomen en toen was ik redelijk goed.
Maar na een uurtje kreeg ik het zo warm dat ik nimmer kon blijven binnenzitten, ik kreeg direct een misselijk gevoel en heb me ff rustig op bed gelegd. Toen kwam het gevoel van koude-warmte op. Kheb die dag ook nog moeten overgeven, hierna was het wel een beetje beter.
De volgende was mijn maag nog altijd slecht, ik heb toen niet veel binnengekregen.

Is het mogelijk dat je na een week nog last hebt van je maag door de mcpp?
Want ik krijg nog altijd moeilijk eten binnnen

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ruim 2 maanden geleden was voor mij de laatste xtc ervaring (de laatste keer dat ik had gebruikt, dus niet de laatste keer dat ik ooit in mijn leven ging gebruiken.. wtf?!? :grin: mooie zin )

Een paar vrienden van me kwamen met de troep aanzetten,
mijn vertrouwde blauwe mitsu dealer is nl gestopt met dealen (rara hoe zou dat komen)

Ze hadden de gele batman achtige pilletjes van een rot-jochie bij ons in de buurt. Dat jochie komt altijd in de problemen met politie en mensen, ik vind dat hij niet helemaal spoort, maargoed dat terzijde.
Nou had ik op dat moment dus zo ontzettend veel zin om aan de mdma te gaan, en ik besloot het risico maar gewoon te nemen.

Wat ik altijd doe voordat ik een pil slik is een likje nemen, want als het heel vies smaakt weet ik dat er iig 'iets' in zit. En ja hij smaakte idd heel vies. Dus wij nemen de pil, (nou ben ik vergeleken met hun al een 'ervaren' gebruiker, ik heb het iig al een stuk vaker gedaan, niet dat ik daar blij mee ben magoed).

We namen een hele want de pil was nou niet bepaald van blauwe Mitsu-formaat. Na driekwartier dacht ik dat hij opkwam zetten, ik kreeg het eventjes plezierig warm van binnen. Maar dat gevoel was snel weg en werd omgezet in een vervelende kut kou. Ik zat op de bank alsof het buiten -10 graden was en het raam openstond.

Verder heb ik mezelf de hele avond gek lopen maken met allerlei vage gedachtes en omdat ik wist dat het niet leuker dan dit zou worden ben ik maar naar huis gegaan. Slapen ging gelukkig wel beter dan wanneer ik echte mdma op heb.

Sindsdien slik ik zo goed als geen pillen meer omdat ik het een verneuking van mijn lichaam en geest vind.

Intoxication

Bewuste gebruiker
echt slecht kom ik er niet op ik voel me wel lekker maar wanneer alles begint te werken heb ik ook altijd zo n kotsgevoel in mn keel

Bovenaan