mcPP ervaringen

033Amnesia

Bewuste gebruiker
vdk zei:
Shana_P zei:
Als je mcPP op je tong legt zou je een brandend gevoel moeten krijgen.
MDMA heeft gewoon die hele vuile synthetische smaak maar geen brandend gevoel...
Test maar uit!

Als jij pille met speed hebt brand dat niet op je tong?

Speed of mcPP, wat maakt het uit? Wie wilt nou pillen met alleen mcPP of speed, de meeste mensen willen gewoon lekkere mdma pillen lijkt me? Dus stel - ikzelf weet hier niks van - dit zou duidelijk bewijs zijn, dat ALS het brand het mcPP of speed is, weet je dus dat het troep is. Of je moest om mcPP of speed gevraagd hebben..

DreamWeaver

Badass junkie
Ik heb een aantal keren mccp gedaan. Effecten: plotselinge extreem hardgaan, zo'n anderhalf uur na inname. Het originele liefdesgevoel van mdma weer terug hebben (dat kreeg ik al tijden niet meer) en de usual rush van energie. Dit duurde ongeveer een half uurtje. Ik bleef daarna nog wel praterig, en slapen lukte pas om half zeven. Toen ik eenmaal sliep sliep ik erg vast, ik heb 13 in bed gelegen en kon niet echt wakker worden. Het enige wat ik kon doen was lopen van het bed naar de wc om er vanalles uit te gooien, op meerdere manieren. Ik was erg ziek en compleet naar de klote.

Mccp? Liever niet meer.

982

Bewuste gebruiker
MDMA heeft een typisch smaakje, dat herken je wel. Maten van me hadden een keer pillen gekocht in Adam.. Ik proeven.. smaakte zout.. Ze gingen er beiden bad op.

Lauu

Badass junkie
982 zei:
MDMA heeft een typisch smaakje, dat herken je wel. Maten van me hadden een keer pillen gekocht in Adam.. Ik proeven.. smaakte zout.. Ze gingen er beiden bad op.

als je het al proeft...waarom toch nemen?

Antigone

Belezen gebruiker
Beetje oud topic al, maar ik ben op zoek naar wat MCPP precies is. Kun je aan de hand van de uitwerking van de pillen bepalen of dat zo is? En wat is het grootste verschil tussen XTC en MCPP?

Ik heb van het weekend zo'n rood fluoriscerende Dolce & Gabbana genomen en vond het wel een aardige pil.
Niet echt zwaar wappie, maar na anderhalf uur heb ik een heel klein beetje GHB genomen en voelde me perfect.

Inmiddels heb ik van diverse mensen, die allemaal dezelfde pil hebben gehad (1 of meer) echt totaal verschillende dingen gehoord. De één is keihard gegaan, de ander vond het een lekkere pil, maar niet zo sterk en 2 andere helemaal helemaal NIETS gevoeld van de pil. Bijna iedereen was misselijk en sommige hebben er hoofdpijn bij gekregen.
Ik ben nu razend nieuwsgierig hoe het zit met deze pil en heb er eentje weggebracht om te testen, maar helaas was de pil onbekend en is die nu naar het lab en weet ik pas over een week meer.

Dus ben zelf op onderzoek uit, iemand die er wat over kan vertellen hier?

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb het precies zo ervaren als op de site hierboven is aangegeven, ik had die pil toen niet laten testen (dom, ik weet het) maar aan de hand van de symptomen weet ik bijna zeker dat het mcpp was...
Echt niet aan te raadden, het was de meest verschrikkelijke nacht van mijn leven denk ik.

dingo

Belezen gebruiker
Re:

Sjpiener zei:
Dan houdt het op. Ik ga er ook vanuit dat jullie meer ervaring hebben dan m'n vriend en ik. En ja, sommige effecten waren wel idd hetzelfde als bij mdma, alleen vind ik het zo raar dat ik normaal gesproken áltijd een energieboost krijg met mdma, of t nou 80 mg is of 170. En dit keer niet, waar kan dat dan aan gelegen hebben? Niet de juiste stemming o.i.d.?

hoho, aan die energieboost mag je wel twijfelen hoor. Heb eens rond de 350 mg MDMA gedaan en ik kon met gemak slapen... hoewel het niet diep was en ik constant wakker werd en begon te hallucineren. Dus persoonlijk denk ik dat het eerder een energieboost geeft in lage/normale dossisen maar dat je bij hoge dossisen gewoon heel erg waus wordt, het waus effect oversteeg toen ook het love effect...

Ik denk dat dit toch normaal is, zo niet: laat me iets weten :P

Immo

Badass junkie
Ik heb 2 keer mdpp pillen gehad en ik kan het maar met 1 woord verwoorden en dat is "KUT". Ik heb me echt nooit zo slecht gevoeld als die 2 keren vooral de 2de keer. De 2de keer dacht ik echt elke seconde dat het me laatste kon zijn. Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(

Miss J

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(

Precies wat ik ervaren heb, wat een hel is dat. Vreselijke dorst en vooral geen puf om op te staan, allerlei kleuren zien en vooral niet kunnen slapen....

Antigone

Belezen gebruiker
kiekert zei:
http://www.trimbos.nl/default18686.html

Dank voor het linkje :)

Ik heb inmiddels al heel veel gevonden over MCPP en gelezen en wist eigenlijk al zeker
dat mijn pillen van vorige week MCPP pillen waren.

Uitslag van de testservice heb ik inmiddels binnen: De fel roodroze Dolce & Gabbana's
die nu in omloop zijn bevatten 0 mg MDMA en 18 mg MCPP. Nog niet eens een heel
heftige dus.Een "goede" MCPP pil bevat tussen de 17,5 en 52,5 mg MCPP is me verteld.

Ik zou zeggen voor de mensen die deze pillen aangeboden krijgen, doe maar niet!! :kots:

Immo

Badass junkie
Miss J zei:
Immo zei:
Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(

Precies wat ik ervaren heb, wat een hel is dat. Vreselijke dorst en vooral geen puf om op te staan, allerlei kleuren zien en vooral niet kunnen slapen....

Ik ging er ook allerlei kleuren en patronen van zien, een beetje paddo achtig. Dat was eigenlijk nog wel het "leukste" van die klote dingen.

TrippyShit

Badass junkie
Iedereen reageert anders op mcpp. Ik ken vrienden die ze genomen hadden en die zich echt fucked up voelde, misselijk maar niet kunnen kotsen, koud,warm, afentoe strak, hard gaan maar heel vaak moe maar niet goed kunnen slapen.

Sommige namen dezelfde pillen en vonden het goed. Love-gevoel, van de kaart zijn, strak/spacey zijn, en konden na afloop wel gewoon heerlijk slapen.

Het verschilt dus gewoon heel erg per persoon hoe je reageert op mcpp. Ik zelf heb het niet gedaan naar aanleiding van het 1e verhaal. Ging er van uit dat het toch echt mcpp was en ging geen risico nemen. Was toen ook 15 en nog niet echt over testen nagedacht :P Zorgde gewoon dat ik van mensen had die ik vertrouwde en als er geen goeie ervaringen over rond gingen nam ik ze niet..

TrippyShit

Badass junkie
without a doubt. Ik zeg alleen dat er mensen zijn die er wel goed op reageren en het soms zelfs kunnen waarderen. Dat neemt niet weg dat mdma natuurlijk vele malen aangenamer en beter is :wink:

Bcore

Newbie
Ja, maar leuk vond ik het niet.
Toen die pil begon te werken, gingen de gordijnen in ene vet raar doen. (dat lag dus aan mij)
Het tapijt veranderde in wormen, op een of andere manier, ik begon me in ene zo vreselijk te voelen dat ik gewoon aan een vriend van me vroeg of hij me niet kon dood maken. Ook dat braak gevoel had ik steeds. Ik heb dus ongeveer een uur/anderhalfuur met m'n hoofd tussen mijn benen gezeten door dat rot gevoel.

Voortaan laat ik die pilletjes eerst testen.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Deze zomer thuis op mn eentje in mn kamer (onbewust) zo'n kutpil genomen.. Wat een nacht!
Eerst begonnen met een halve, na n halfuurtje de andere helft genomen en nog een halfuurtje later begon het te werken. Alles was chill in het begin, net het echte mdma gevoel, lekker spaen..
Enkele uren later echter merkte ik dat dit niet het normale gevoel was. Waarom moet ik niet kauwen? Waarom zie ik niet wazig?(normaal moet ik 1oog dichtdoen om bv mn gsm te kunnen lezen) Verder ook verschrikkelijke dorst gehad, zelfs dag erna!
Heb die nacht geen oog dichtgedaan, heb liggen zweten dat het niet normaal was.
Ook heel de tijd afwisseling van warm en koud hebben.
Gigantische pupillen waren er ook bij, echter geen last van misselijkheid of braken gehad.
Gwn het gevoel van ziekte, koorts.
Heb in totaal 12uur wakker gelegen tot de volgende morgen. Heb geen oog kunnen dichtdoen.

KUTERVARING, nooit meer! :confused:

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Op Lowlands een keer zo'n groenblauwedavidster gehad, zaten ook vol met mcPP. Toen dus juist bijgeslikt omdat het effect lang op zich liet wachten. Inderdaad werd het na een uur ontzetted afwisselend warm en koud, van klemzweten tot rillen aan toe (en dat kon om de minuut omslaan). Op een gegeven moment werd alles zwart en ben ik gigantisch over m'n nek gegaan, ging gepaard met hele enge stuiptrekkingen (maten maakten zich dan ook zorgen, EHBO stond erbij en keek ernaar alsof er niks aan de hand was :wave: )

Even gelegen op het beton en wat water gekregen en een komkommer. Daarna richting het tentenkamp gelopen. Een van mijn maten voelde er helemaal niks van, een ander had inmiddels al tweeëneenhalf van die bitches gedropt en begon zich na het zien van mij ook een beetje druk te maken om zichzelf. Hij heeft de hele avond met een slaapzak om zich heen buiten gezeten en de ziekste mindfucks gehad, gelukkig is hij ervaren gebruiker, dus hij wist het een plek te geven.

Ongeveer vijf uur na inname stond ik opeens enorm strak, en lichtte de wereld op. Ik zag als een soort nachtkijker, maar dan met die maffe groene kleur als gewoon wit. Heb echt brak geslapen die nacht. Ben uiteraard ook goed pissig geworden op mijn Lowlandsdealertje, die overigens stevig volhield dat heel Flevoland de mooiste avonden beleefden op deze krengen.
We hadden geen idee watvoor meuk erin zat, maar de testresulaten bevestigden mijn vermoedens:
67mg mcPP.

Kleautezooi.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
67mg? :openmouth: :openmouth:

Jezus

Normaal zit er maar 10 tot 20mg mcpp in een pil toch?
nee hoor je hebt pillen 0% mdma of speed en 70% mccp.
Ik heb nog niet echt slechte ervaring gehad met mccp enkel zag ik grond naar boven komen etc.
Maar niet ziek of misselijk.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Ik heb t over mg, niet over procenten.
En wat is 70% volgens jouw :tearsofjoy: .

Ik had gisteren eindelijk wat pilletjes gescoord na 8 maanden stoppen. Het waren witte smileys met oranje speckles erop. Mooi gedrukt ze zagen er echt lekker uit.
Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen :) Ga ze toch maar is laten testen.

wcpapier

tot nu toe al een paar keer gehad.

waren in alle gevallen harde, maar toch broze pilletjes. en elk met een witte kleur (zegt natuurlijk niks over de werking/inhoud)

Vanacht met oud en nieuw was het dus weer zover
5 rolex kroontjes gehaald onder de noemer dat het ''echte knallers waren''

1tje genomen, maar niet bar veel van gevoeld, toen op een gegeven moment 3 bijgenomen
wat achteraf gezien best dom was, want zodra het insloeg bekroop een heel raar gevoel me.

heel onbehaagelijk, alles tintelde en jeukte
en terwijl ik 3 dekens omhad had ik het toch om de 5 minuten ontzettend koud prikkerig
waarna er weer een soort warme ''jeukflash'' kwam opzetten.
ook lichte hallucinaties zoals overal roosters en strepen in te zien.

ook kon ik niet normaal naar de wc lopen, omdat als ik liep
ik het gevoel had alsof ik 1 krat bier had opgedronken in me 1tje

uiteindelijk toch nog kunnen slapen na 5 helse uren
gelukkig nog 1 bewaard, die laat ik testen om zeker te weten dat het mCPP is

Voortaan toch alles dan maar laten testen. :angry:

T-Shorty

wcpapier zei:
tot nu toe al een paar keer gehad.

waren in alle gevallen harde, maar toch broze pilletjes. en elk met een witte kleur (zegt natuurlijk niks over de werking/inhoud)

Vanacht met oud en nieuw was het dus weer zover
5 rolex kroontjes gehaald onder de noemer dat het ''echte knallers waren''

1tje genomen, maar niet bar veel van gevoeld, toen op een gegeven moment 3 bijgenomen
wat achteraf gezien best dom was, want zodra het insloeg bekroop een heel raar gevoel me.

heel onbehaagelijk, alles tintelde en jeukte
en terwijl ik 3 dekens omhad had ik het toch om de 5 minuten ontzettend koud prikkerig
waarna er weer een soort warme ''jeukflash'' kwam opzetten.
ook lichte hallucinaties zoals overal roosters en strepen in te zien.

ook kon ik niet normaal naar de wc lopen, omdat als ik liep
ik het gevoel had alsof ik 1 krat bier had opgedronken in me 1tje

uiteindelijk toch nog kunnen slapen na 5 helse uren
gelukkig nog 1 bewaard, die laat ik testen om zeker te weten dat het mCPP is

Voortaan toch alles dan maar laten testen. :angry:

klinkt niet echt of er mccp in zay

geox

Bewuste gebruiker
Waarom eigelijk mccp? Is het goedkoper? Is het gemakkelijker te maken? Gemakkelijker aan de grondstoffen te komen?

monkah

Google maar eens op Mcpp dan zul je zien dat piperazines op verschillende plekken gewoon te bestellen zijn. Met een omweg kunnen onze lab jongens daar natuurlijk makkelijk aan komen.
Waarom zelf maken als je het gewoon kan krijgen!

En zover ik kan zien is het een goedkoop goedje :openmouth:
'Price: $35.00 per 1000mg/$150 5000mg Mcpp'

Hopelijk zullen ze binnenkort er toch weer vanaf gaan zeker nu dat iedereen op zijn tenen loopt en al zijn pillen (hopelijk) gaat testen.
Ze maken hun eigen markt kapot naar mijn inzien.

honingolie

Bewuste gebruiker
VidaLoCa zei:
Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen :)

Oh, het zijn opeens kutpillen? Je wist toch dat er mCPP in zat? Waarom neem je ze dan alsnog vraag ik me af.. mcPP wordt bij medische onderzoeken (en op ratten) wel gebruikt om migraine op te wekken.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Mijn ervaring dateert alweer van een aantal jaar geleden. Kan het me nog goed herinneren, 9op moment van inslaan word je wazig. Maar werd niet fijn wazig, begon lichtelijk te hallucineren en het leek wel of mn aders jeukten. Ogen dichtgedaan maar slapen lukte dus niet en alles leek te gloeien. Voelde me echt niet fijn en vond het ook een kutervaring...

tomz0r

Badass junkie
geox zei:
Waarom eigelijk mccp? Is het goedkoper? Is het gemakkelijker te maken? Gemakkelijker aan de grondstoffen te komen?

Gemakkelijker aan te komen ja, minder risicovol. En niet eens goedkoper dan MDMA, maar de werkzame dosis is een stuk kleiner. Uit een gram kan je zo 40 pillen drukken, terwijl dat met MDMA maar 10 is normaal gesproken.

wcpapier

het rare vind ik wel dat sommige mensen er gewoon goed op gaan.
lijken niet eens te merken dat het iets anders is.
terwijl ik (en meer maatjes van mij) echt ontzettende kutervaringen ermee hebben.

Miss J

Bewuste gebruiker
wcpapier zei:
het rare vind ik wel dat sommige mensen er gewoon goed op gaan.
lijken niet eens te merken dat het iets anders is.
terwijl ik (en meer maatjes van mij) echt ontzettende kutervaringen ermee hebben.

Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd! Misschien ligt het aan de hoeveelheid mcpp die in een pil zit?

Chris Pontius

Badass junkie
komt gewoon omdat iedereen anders is denk ik, ik had er ook niet zo'n last van.
Ik vond het ook niet echt super fijn of zo natuurlijk maar erg vervelend vond ik het niet.

Miss J

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
komt gewoon omdat iedereen anders is denk ik, ik had er ook niet zo'n last van.
Ik vond het ook niet echt super fijn of zo natuurlijk maar erg vervelend vond ik het niet.

Dan hebben we niet hetzelfde meegemaakt want je kan mij niet vertellen dat je het niet vervelend vindt als je knallende koppijn hebt, niet meer weet of je het warm of koud hebt en voortdurend sterretjes ziet als je je ogen dicht doet en dan ook nog eens niet kunnen slapen....

Chris Pontius

Badass junkie
het niet kunnen slapen merkte ik het meest jah, daarna kwam de hoofdpijn en als laatste voelde ik de temp. wisselingen.

maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.

ik had laatst DXM met een vriend van me gedaan, hij had 20 caps op, ik 10. ik moest kotsen, hij niet. :)

Bovenaan