- MASTURBEREN -

JunkieEyes

Experimenterende gebruiker
hey allemaal.
ik ben een regelmatige goa feesjes bezoeker, een man btw, en als ik dan uitga gooi ik altijd 4-5 pille binnen. als ik dan zo 2 uurtjes bezig ben met dansen en ik me goed voel ga ik altijd naar de wc, hoe smerig die ook mag zijn, en ga ik mij aftrekken :)
zijn er nog mensen die dit ooi thebben gedaan? of er soms aan denken maar hun nog net kunnen inhouden? tis trouwens een echt aanrader :sunglasses:

JunkieEyes

wrm niet?
MDMA geeft je een opgewonden gevoel en dn op de muziek masturberen is gewoon zalig.. niemand ziet me hoor..

Wacky

Badass junkie
Ik heb niet zon last van dat opgewonden gevoel met mdma. Sterker nog, als ik een lekker wijf zie op mdma, dan wil ik haar knuffelen ipv neuken.

AHAHAHHAHAHHA
sorry. hebnet paar halve litertjes op, maar, ja, nee dat heb ik nog nooit gedaan maar, klaarkome is altijd lekker tog XD

wausske

1. Ik kom toch niet klaar.
2. Omhoog krijgen is ook een probleem.
3. Hij krimpt

Dus nee
Wacky zei:
Ik heb niet zon last van dat opgewonden gevoel met mdma. Sterker nog, als ik een lekker wijf zie op mdma, dan wil ik haar knuffelen ipv neuken.
Klopt, de aandrang tot knuffelen en praten is groot :grin:

JunkieEyes

ik krijg em nu niet recht aangezien ik strak sta op de snelle, maar op pillen krijg ik em altijd recht en dan is de climax ook écht een climax :')

wausske

JunkieEyes zei:
ik krijg em nu niet recht aangezien ik strak sta op de snelle, maar op pillen krijg ik em altijd recht en dan is de climax ook écht een climax :')

Ligt eraan hoeveel pille dak gooi

Mike

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Heb met MDMA op veel meer zin om te knuffelen, te zoenen en lief te doen dan om keihard te palen :tearsofjoy:

Precies ja!

Sex lijkt wel niet te bestaan als je mdma op hebt. Wel korte periodes geil, maar te weinig concentratie om er wat mee te doen. Er zijn ook zoveel andere dingen leuk dan.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik begrijp wel waarom sommige mensen dat zouden willen,
maar dat zou ik toch zeker niet doen ten eerste in zo'n omgeving niet (vies toilet, lawaai) en ten tweede kan ik het beter niet eens proberen want komen gebeurt bij mij niet tijdens mdma.

En liever ga ik dan knuffelen, denk eigenlijk bijna niet aan seks met mdma.

Gemini

Badass junkie
Ik snap het wel. Als ik xtc heb gebruikt ga ik me ook altijd aftrekken op de wc. Soms wel 12 keer op een avond.

Napster

Belezen gebruiker
Ik vind het al erg genoeg dat ik op de wc af en toe moet gebruiken op een feestje wat een gore teringzooi en meneer die gaat daar even flink met ze hand lopen daten. :kots:

Judas

Wijs gebruiker
Heel herkenbaar JunkyEYES,, alleen houd ik het zelf bij swaffelen tegen de bar & stiekum billenduwen :grin:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Nou lekker dan, nog een reden om niet graag naar de wc te gaan op feestjes. Weer wat op het lijstje van het spul wat er zoal kan liggen op de wc.

Serenity

Badass junkie
OnderDeEik zei:
Nou lekker dan, nog een reden om niet graag naar de wc te gaan op feestjes. Weer wat op het lijstje van het spul wat er zoal kan liggen op de wc.

Op hardcorefeestjes, waar de feesten dus het vieste zijn van alle feestjes waar ik heenga, sta ik toch vaak te strak om te plassen. En als ik het dan toch even ga proberen, vind ik het absoluut niet jammer en ook een verademing om thuis weer op mijn eigen wc'tje te zitten :grin:
Jullie mannen kunnen ook nog eens blijven staan... vrouwen moeten perse zitten....

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Serenity zei:
OnderDeEik zei:

Op hardcorefeestjes, waar de feesten dus het vieste zijn van alle feestjes waar ik heenga, sta ik toch vaak te strak om te plassen. En als ik het dan toch even ga proberen, vind ik het absoluut niet jammer en ook een verademing om thuis weer op mijn eigen wc'tje te zitten :grin:
Jullie mannen kunnen ook nog eens blijven staan... vrouwen moeten perse zitten....

Ga naar Duitse wcs langs de weg, staand pissen voor vrouwen... Jawel!

Ohja, ook mooi... iemand die van de wcbril snuift waar pis spetters op zitten. Das ist ja ganz geil!
Het wordt bijna een variatie op "ik ga op vakantie en neem mee". Kom op jongens!

Ik ben op de plee en zie hier
-Sperma van de thread opener

Judas

Wijs gebruiker
JunkieEyes zei:
hey allemaal.
ik ben een regelmatige goa feesjes bezoeker, een man btw, en als ik dan uitga gooi ik altijd 4-5 pille binnen. als ik dan zo 2 uurtjes bezig ben met dansen en ik me goed voel ga ik altijd naar de wc, hoe smerig die ook mag zijn, en ga ik mij aftrekken :)
zijn er nog mensen die dit ooi thebben gedaan? of er soms aan denken maar hun nog net kunnen inhouden? tis trouwens een echt aanrader :sunglasses:

Hier een leuke variatietip JunkieEyes die je de tocht naar onhygienische pishokjes kan doen besparen: Een rubbere penisring met trilfunctie. Als je zin krijgt om tekeer te gaan druk je op het knopje en dan kan je jezelf op de goaparty lekker naar een hoogtepunt dansen. Zou wel vooraf een flinke zakdoek in je onderbroek stoppen of een condoom omdoen om de glibbers op te vangen :grin:

Bovenaan