• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Magic Truffles Atlantis eerste keer Psychedelica

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de begeleiding vooraf in een ander topic van me. Afgelopen zaterdag avond heb ik samen met vriendinnetje J voor het eerst truffels gedaan. Dit was voor ons beide de eerste keer dat we een psychedelica tot ons namen.

Wat info

Tripmaatje J friend with benefit
Leeftijd ik 28 J 26
Lengte/Gewicht Ik 195/83 J 165/55
Drug ervaring GHB XTC
Drug in deze report Magic Truffles Atlantis
Dosis Ik 9gr J 7gr ik later nog een keer 5gr
Start tijd 21:50
Laatste maaltijd 19:00
Locatie Huis van J

Ik had me de laatste tijd heel erg ingelezen in het gebruik van truffels, ze lagen al even in de koelkast en had er erg zin in. Maar ik was ook wel een klein beetje angstig. Als je hier op het forum leest dan is de helft enthousiast en de andere helft heeft ook deels negatieve ervaringen. En sommige ervaringen waren bijna angstaanjagend.

Maar goed de nieuwsgierigheid won en ik zit nu sowieso op een pad van proberen, proberen en nog meer proberen en ontdekken. We hebben de woonkamer van J lekker gezellig gemaakt kaarsjes, playlist met beetje loungy droom muziek aan vooral niet te opvallende muziek. Ook wat kleine snacks neergezet.

Bij inname hebben we allebei een klein blokje gember gegeten om de maag een beetje te kalmeren voor het geval dat. Het opkauwen was helemaal niet ranzig ik snap neit waar mensen het over hadden. Het deed me een beetje denken aan een Napoleon citroen bal het was gewoon beetje zurig.

+00:30 Ik begin wel wat te voelen beetje koud zweet handjes en beetje zwaar gevoel. Ik ging lekker staan en voelde me best ligt en lekker. Het viel me ineens op dat de kamer wat kleiner werd. J ging bij me staan en we moesten echt om alles lachen vooral J kwam echt niet meer bij ze ging echt stuk van het lachen. Als ik naar haar keek dan was ze heel klein (nou is ze ook 30cm kleiner dan ik) Maar ze leek echt een klein kind vet grappig.

+00:45 Ik had mijn shirt uit gedaan en spreide mijn armen en keek er één voor één naar en ze leken echt mega lang alsof ik beide kanten van de kamer gewoon kon aanraken. Ook waren mijn voeten heeeeeeel groot. J had voor mij als ze lachte een enorm clownesk gezicht wat ik weer erg grappig vond.

Naast de woonkamer van J zit een extra slaapkamer deze heeft een schuifdeur met glazen raampjes. We werden echt steeds nieuwschieriger en wouden echt heel graag op avontuur. Het is moeilijk uitleggen maar je voelt je 4 jaar oud en wil heel graag weten wat er in de volgende ruimte is maar je vind het ook zo spannend dat je overal eerst even je gezicht om de hoek steekt voor je echt doorzet. Super grappig gevoel. Ik deed die deur open en krijg ineens het gevoel alsof ik in een videospelletje zat. Alles was abstract en heel erg 3D effect alsof dingen echt op je af komen. Ook kon ik het glas van de raampjes niet meer zien. In die slaapkamer hangt zon oosterse lamp die allemaal mooie lichtpuntjes maakt op de muren. Het mooiste is ook nog is dat je hem een kleine slinger kan geven en dat hij dan draait.

J gaf hem een duwtje en alles leek te dansen voor ons. We keken elkaar aan en allebei slaakten we een hele kinderlijke "WooooooW" J had echt grote Disney ogen en als ze knipperde leek net alsof er op haar oogleden ogen waren getekend.

J begon erover dat ze allemaal kleuren zag ook en dat mijn gezicht steeds anders werd. Deze ervaringen had ik helemaal niet. J wou naar buiten sigaretten kopen ik vond het prima en we gingen ons aankleden. Wat een gedoe zeg hahaha. Schoen aan, Schoen uit, Sok aan Schoen aan, bloemen ruiken, kat aaien, sleutels zoeken, klokje op de oven bekijken, M&M eten, Andere Schoen aan, weer bloemen kijken. Plassen, Discussie over waar we het beste de sleutels konden stoppen. En cntinue heel ongeduldig doen als een kleuter beetje springen met kreten als "Kom ooooooop" "MMMMMMMM dit duurt zoooooooo lang"

Eerst heb ik nog 5 gr bij genomen want mijn ervaring viel voor mijn gevoel in het niets met die van J al vond ik dat ook wel prima.

Uiteindelijk moeten we er belachelijk uit hebben gezien allebei jogging broek aan ik had alleen maar hele dure sjieke schoenen bij me dus die eronder met dikke tennis sokken jas aan dikke muts op sjaal helemaal om onze gezichten heen. En allebei vergeten een onderbroek aan te trekken onder onze joggingbroek maar we waren er klaar voor. De deur ging open...

We moesten ondertussen nog steeds overal om lachen.

"Ooh haha de buurman heeft een feestje hoor je al die mensen?" We slopen door het trappen gat naar beneden echt op avontuur. De voordeur ging open en wow we waren buiten. Ik stapte echt op een filmset we wonen beide in Amsterdam maar deze straat is vrij rustig en loopt uit in een drukkere straat waar we heen moesten. J ging helemaal lekker en zag van alles vooral veel lichtjes. Ze was als een kind zo blij en ik vond het vooral fijn om haar te zien. We liepen hand in hand als twee vriendjes door ons lengte verschil loop ik altijd wat harder en ik sleepte haar echt achter me aan ze was continue afgeleid. Ik voelde op dit moment niet zoveel meer ik heb het idee dat dat kwam omdat ik toch erg op haar aan het passen was voor mijn gevoel ik wou dat ze lekker ging en dat haar niks gebeurde.

Wel had ik het gevoel omdat J steeds een klein stukje achter me liep dat onze armen ongeveer 4 meter lang waren en heel elastisch.

Het sigaretten halen ging verder prima we waren bij een avond winkel en buiten dat ik het heel moeilijk vond om mijn lach in te houden ging het met wat gegniffel onder mijn das prima. Weer buiten liepen we terug. Ik voelde me echt alsof ik in een film zat alsof je meekijkt met iemand anders. Ik vond andere mensen vooral heel boeiend. J vond de andere mensen niet leuk en een beetje eng dus we gingen terug naar huis.

Bij een winkel waar we langsop liepen stootte J haar hoofd nog tegen het glas omdat ze iets in de vitrine wou bekijken :P

De terugweg leek heeeel lang te duren vooral de afslag van de drukke straat naar de rustige straat loop je eigenlijk door een grote open poort door. En daar liepen we echt weer een andere wereld binnen.

Eenmaal weer binnen gingen de kleren weer uit en de verwarming hoog en hebben we wat dingetjes gegeten. HEt was heel raar want je had het idee dat het eten echt verdween in je mond. Kauw kauw kauw kauw en hey waar is het eten heen. J was ook steeds haar rook kwijt hahaha. Ze inhaleerde was even verbaasd ademde uit en helemaal blij dat de rook er weer was.

We kwamen een beetje uit de lachkick en waren aan het kletsen en beetje knuffelen we verloren steeds meer onszelf in het knuffelen en hielden onze ogen dicht. Ondertussen speelde de muziek. En het viel me op dat zonder dat je het door had de muziek een enorme invloed had. Steeds als een liedje werd gestart ging hij over ons en onze liefde voor elkaar. Ook als er een nieuw liedje werd gestart dacht ik vaak nee dit liedje brengt me nergens en 5 seconden later voelde je helemaal mee met het nummer echt heel bizar.

De visuals met mijn ogen dicht waren niet heel sterk maar wel heel mooi. Neon kleuren tegen een zwarte achtergrond. In de vorm van golven die stuk slaan op rotsen, bloemen en schelpvormen. Ook gingen ze mee met de muziek waar ik soms om moest lachen.

We kwamen in een alles is goed en alles hoort zo gevoel terecht. Ik voelde me heel natuurlijk en alles om me heen was heel natuurlijk. Alles klopte en alles was fijn. Onze hapjes zaten in bakjes en die stonden op zon schapenvel, dit leek wel een Willy Wonka landschap van gras. De tomaatjes leken op knikkers.

We waren erover aan eht praten en J lag nu op me. We zoenden wat heerlijk was en werden opgewonden en hadden seks. Wat dus echt geen enkel probleem was. Juist niet het was super makkelijk en fijn. Het klaarkomen was heel heftig voor me en we lagen daarna weer rustig op elkaar te knuffelen. En J leek echt in me te verdwijenen niet alleen fysiek maar ook mentaal smolten we in elkaar. Wat ik dacht dacht zij. En dan niet tegelijk maar we hadden 1 collectief brein.

Langzaam door me te concentreren werd ik ineens steeds bewuster van mezelf. Ik moest meer mezelf zijn en meer mezelf laten gaan en niet zo bezig zijn met anderen of zij het fijn hebben. Ik had mijn ogen nog steeds dicht en werd wat emotioneel maar wel helemaal prima. Ik zag nog steeds visuele patronen in het zwart met neon maar ineens zat ik als het waren in een roos en langzaam werd die open gevouwen blaadje voor blaadje en werd ik helder beschenen met wit licht. En ik voelde me vrij en gelukkig.

+4:00 Hierna werd alles rustig minder en milder en belande we weer zacht op aarde. Mijn ervaring en die van J zijn mega positief we gaan op oudjaarsavond een wat sterkere truffel nemen en een wat hogere dosis. Ik wil graag meer verkennen in deze geweldige wereld. Je gaat echt op een ritje met verschillende niveaus en gevoelens. Van hilarisch tot verbindend tot vredig tot inzichtgevend/geestverruimend. Volgende keer hopelijk meer visuals en nog iets dieper gaan.

Dan nog een klein extra dingetje. Ik ben allergisch voor katten en J heeft een kat. Ik loop altijd te sniffelen als een malle en nies me een ongeluk. Nu heb ik hier de laatste tijd wat alternatieve behandelingen voor gehad die me hebben geholpen maar steeds kwam het terug. Volgens mijn therapie komt dat door hoe ik interact met mijn omgeving. En dat ik onbewust kies voor mijn allergie. Ik geloof dit ergens wel. Iedere keer als ik de therapie had gehad dan hielp het even maar het was gauw weer terug. Voor mijn trip was ik ook zeker allergisch tijdens mijn hele trip niet. En de dag erna kwam het wel weer terug maar ik kon er nu door rustig afleiding te zoeken het onderdrukken en dan verdween het weer. Klinkt allemaal heel wazig maar de truffels hebben me wel een stapje verder geholpen.

reverb

Bewuste gebruiker
Leuk om jullie belevenissen te lezen. Fijn dat het zo plezierig is geweest, goede voorbereiding is het halve werk.

+4:00 Hierna werd alles rustig minder en milder en belande we weer zacht op aarde. Mijn ervaring en die van J zijn mega positief we gaan op oudjaarsavond een wat sterkere truffel nemen en een wat hogere dosis.

Wanneer was deze trip? Binnen een week kan al enige gewenning ontstaan en is een hogere dosis wel nodig. Na een week is de gewenning wel over. Moest het even opmerken.

Vuurwerk!

Trip ze. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Ja we gaan het dus 4 dagen later doen dit was afgelopen zaterdag. Nu gaan we woensdag dus weer. Inderdaad een beetje snel maar goed het kan op zich geen kwaad. Weet dat het beste een week is of meer maar goed we hebben er zon zin in. Daarna komt weer een afkoel periode. Zonder drugs :)

We willen de Hollandia gaan proberen

reverb zei:
Leuk om jullie belevenissen te lezen. Fijn dat het zo plezierig is geweest, goede voorbereiding is het halve werk.

+4:00 Hierna werd alles rustig minder en milder en belande we weer zacht op aarde. Mijn ervaring en die van J zijn mega positief we gaan op oudjaarsavond een wat sterkere truffel nemen en een wat hogere dosis.

Wanneer was deze trip? Binnen een week kan al enige gewenning ontstaan en is een hogere dosis wel nodig. Na een week is de gewenning wel over. Moest het even opmerken.

Vuurwerk!

Trip ze. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk geschreven! Mooi dat jullie zo'n geweldige eerste ervaring hebben gehad.

bobsacamano zei:
Dan nog een klein extra dingetje. Ik ben allergisch voor katten en J heeft een kat. Ik loop altijd te sniffelen als een malle en nies me een ongeluk. Nu heb ik hier de laatste tijd wat alternatieve behandelingen voor gehad die me hebben geholpen maar steeds kwam het terug. Volgens mijn therapie komt dat door hoe ik interact met mijn omgeving. En dat ik onbewust kies voor mijn allergie. Ik geloof dit ergens wel. Iedere keer als ik de therapie had gehad dan hielp het even maar het was gauw weer terug. Voor mijn trip was ik ook zeker allergisch tijdens mijn hele trip niet. En de dag erna kwam het wel weer terug maar ik kon er nu door rustig afleiding te zoeken het onderdrukken en dan verdween het weer. Klinkt allemaal heel wazig maar de truffels hebben me wel een stapje verder geholpen.
Grappig dat je dit benoemd! Ik ben zelf ook allergisch voor katten en heb recent 2 keer in een huis met katten getript. Nou zorg ik wel dat er goed is schoon gemaakt van tevoren, wat uiteraard wel iets helpt tegen de allergie. Maar tijdens het trippen heb ik er eigenlijk gewoon helemaal geen last van, terwijl ik normaal na een paar uur in een huis met katten me bijna ziek begin te voelen. Helaas komen de allergische reacties wel weer terug naarmate ik uit mijn trip begin te komen.

Bobsacamano

Badass junkie
Als je wilt kan ik je nog wel een tip geven over mijn behandeling maar doe ik liever via PM. Die behandeling in combinatie met die trip zorgt er voor dat ik veel meer grip heb op de situatie.

Psychedelibee zei:
Leuk geschreven! Mooi dat jullie zo'n geweldige eerste ervaring hebben gehad.

bobsacamano zei:
Grappig dat je dit benoemd! Ik ben zelf ook allergisch voor katten en heb recent 2 keer in een huis met katten getript. Nou zorg ik wel dat er goed is schoon gemaakt van tevoren, wat uiteraard wel iets helpt tegen de allergie. Maar tijdens het trippen heb ik er eigenlijk gewoon helemaal geen last van, terwijl ik normaal na een paar uur in een huis met katten me bijna ziek begin te voelen. Helaas komen de allergische reacties wel weer terug naarmate ik uit mijn trip begin te komen.

Bovenaan