Magic truffle grow kit proberen.

Bobsacamano

Badass junkie
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar ik heb dit gekocht.

https://www.trufflemagic.com/product/2x ... et-1-free/

Het is een soort ei waar al 6 maanden truffels in groeien. Door de dop er af te halen begint een groei spurt doordat er ineens meer zuurstof bij komt. En dan kun je binnen 3 dagen de truffels oogsten. Je kan ze ook pas na 3 weken oogsten. Je zou een oogst van tussen de 50 & 80 gram moeten hebben. Voor 35 euro is dat natuurlijk heel interessant. En een voordeel is ook dat je ook pas na drie maanden de verpakking kan open trekken zodat ze dan gaan groeien. Oftewel altijd verse truffels.

Nu krijg je ook nog is 2 verpakkingen voor de prijs van 1 dus ik heb het gekocht en ga het maar is proberen.

MagicShroom

Experimenterende gebruiker
Heel interessant, ik zal er vanaaf ook ffies naar kijken.

Ik heb trouwens mijn paddo kweekset gekocht voordat ik wist dat truffels nog steeds legaal waren lol

Ok ik weet dat het iets anders is, maar toch ook weer niet.

edit: heb ff rondgesnuffelt en ziet er op zich goed uit. alleen... na oogsten zijn ze maar 1/2 weken in de koelkast houdbaar, ik kan me niet voorstellen dat men de hele inhoud in 2 weken op gaat vreten, ook omdat de truffels na een keer of twee hun effect verliezen?

Misschien hou ik het wel gewoon bij gedroogte paddos. Tis trouwens ook leuker om zelf te kweken, en als je eenmaal bezig bent hou je eigenlijk gewoon een vaste supply.

Kan je deze truffels niet drogen net als paddos? zodat je ze maanden kan houden?

edit2: volgens sommige sites kan je ze idd gewoon drogen, net zoals ik nu met mijn paddos doe, die zijn binnen 24/48u gedroogd door een ventilator op kamertemp erover heen te blazen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben heel benieuwd, het klinkt echt te mooi om waar te zijn, maar je weet het nooit natuurlijk.
Ook truffels kun je gewoon drogen, dus je kunt best een portie of 2 achterhouden na de oogst.

Paddo's en truffels zijn zeker niet helemaal hetzelfde trouwens. Persoonlijk heb ik paddo's altijd als potenter ervaren. De visuals en mindfuck van paddo's was ik altijd meer van onder de indruk dan truffels. En ik heb inmiddels ook best wel hoge doseringen truffels gehad.

Bobsacamano

Badass junkie
Zou je ze ook kunnen invriezen zonder te drogen?

Psychedelibee zei:
Ik ben heel benieuwd, het klinkt echt te mooi om waar te zijn, maar je weet het nooit natuurlijk.
Ook truffels kun je gewoon drogen, dus je kunt best een portie of 2 achterhouden na de oogst.

Paddo's en truffels zijn zeker niet helemaal hetzelfde trouwens. Persoonlijk heb ik paddo's altijd als potenter ervaren. De visuals en mindfuck van paddo's was ik altijd meer van onder de indruk dan truffels. En ik heb inmiddels ook best wel hoge doseringen truffels gehad.

Fool

Badass junkie
Ik meende dat psilocybine kapot gaat in de vriezer, zou dat eventjes nazoeken voordat je het probeert. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij moet je psilocybine niet invriezen inderdaad, maar weet het ook even niet zeker. Op amerikaanse fora zoals bluelight, dmt-nexus en shroomery weten ze vaak wel veel over chemie. Die discussie daar zijn vaak veel technischer dan hier.

Bobsacamano

Badass junkie
ooh trouwens ze zijn al paar dagen binnen. Een vriendin van me vond ze erg lijken op luchtverfrissers haha we gaan het meemaken :)

Bovenaan