als het goed is kan je de alkaloiden van de oplossing de (thee) scheiden
als de alkaloiden over zijn gebleven kan je daar kleine beeetjes van uittesten op jezelf,
om de alkaloiden te scheiden zet je eerst dus de thee, filter de zaadjes eruit met een doek van katoen of andere soort stof,,, koffiefilters of theezakjes werken vaak niet goed,,,
laat deoplossing die je gefilterd heb effe staan en kijk of er iets naar de bodem zakt,,, als het goed is zijn dit de alkaloiden
schenk voorzichtig het bovenste eruit en de witte pasta cq vloeistof
die op de bodem zit laat men drogen op een raam van glas bv
als er niks naar de bodem zinkt voeg dan ammoniumchloride toe
dat maakt als het goed is de PHwaarde hoger dus dan word de oplossing
minder zuur het tegenovergestelde van zuur is dacht ik alkalisch of word ook wel basisch genoemd, doordat de oplossing meer alkalisch word
zinken de alkaloiden naar de bodem,,, als dat niet werkt kan je misschien eerst wat kalk toevoegen aan deoplossing en dan later de ammoniumchloride
mensen papaverzaadjes bevatten morfine en 300 gram zaad is veel lijkt me, zou best kunnen dat je van 300 gram zaad een dosis morfine kan bereiden die dodelijk kan zijn
volgens mijn kan morfine in een andere vorm worden gezet die sterker werkt en dat kan denk gebeuren door citroenzuur of een andere stof geen idee
wie weet of het recept van pharmaprheek veilig is
als je de alkaloiden geconcentreerd heb is het makkelijer doseren vind ik
geen idee hoeveel morfine codeine theabine narcotine papaverine genoeg is dat zijn zo,n beetjje de alkaloiden die de papaversomniferum bevat en vele andere dacht ik???? had ik is gelezen 33 verschillende alkaloiden
de grote van een pil zoveel poeder kan dodelijk zijn denk
paar kleine mespuntjes is soms net al teveel <<<<;; (:} <

het is eensterke pijnstiller vergeet dat niet broeders en zusters
all i can say becarefull
wees voorzichtig met giftige planten :P :P :P :P :P :P :P :P