Maanzaad thee!!!

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Hartstikke lekker!
Maanzaad bevat nog kleine hoeveelheden opgedroogde opiumsap (codeine,morfine etc) en als je daar thee van maakt kan je een aardige opiaat-buzz bouwen.

300g Maanzaad mixen met 1glas citroensap en 1L water. Shudden. Wachten. Schudden.Wachten. Zeven. Drinken. Lekker.

vogel

Bewuste gebruiker
dit is echt gevaarlijk zal nog wel een link geven over een jongen die er aan dood is gegaan

vogel

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Hartstikke lekker!
Maanzaad bevat nog kleine hoeveelheden opgedroogde opiumsap (codeine,morfine etc) en als je daar thee van maakt kan je een aardige opiaat-buzz bouwen.

300g Maanzaad mixen met 1glas citroensap en 1L water. Shudden. Wachten. Schudden.Wachten. Zeven. Drinken. Lekker.

waar heb je dat recept vandaan??? pharmaphreek?
morfine word toch omgezet in heroine als het gebonden word of
word ingewerkt met citroenzuur, azijn, of het beste daarvoor is dacht ik
azijnzuuranhydride
ik zou het het het niet durven thee drinken van 300 gram maanzaad
je weet niet hoeveel morfine en codeine en andere alkaloiden in de zaadjes zitten
het kan weinig maar ook best wel veel zijn
:wave: :wave: :wave:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Er zit maar heel weinig werkzame stof op die zaadjes. je weet idd niet hoe sterk de thee zal zijn maar 300gr is zowiezo een lage dosis zelfs voor iemand die geen tolerantie heeft voor opiaten Je zou er geen problemen mee moeten hebben ook al zijn het relatief sterke zaadjes.

De jongen die daaraan is doodgegaan heeft met meer dan 1.5 kilo maanzaad thee gezet... dan maken kleine verschillen in sterkte natuurlijk wel uit.

De citroensap helpt de opium alkaloiden oplossen, maar het kan ook gewoon met water, maar dan duurt het langer. Je maakt in ieder geval geen heroine als je citroenzuur aan morfine toevoegt.

Probeer het maar eens uit zou ik zeggen volgens mij kan het niet veel kwaad. Ik heb gister van 200gr zelf thee gemaakt, als je er suiker bijdoet op het laatste is het nog best lekker! kreeg er een milde opiaat high. Lichtjes opgewekt en euforisch. Volgende keer pak ik wel 300gr want met 200 niet genoeg.

enjoy

vogel

Bewuste gebruiker
als het goed is kan je de alkaloiden van de oplossing de (thee) scheiden
als de alkaloiden over zijn gebleven kan je daar kleine beeetjes van uittesten op jezelf,
om de alkaloiden te scheiden zet je eerst dus de thee, filter de zaadjes eruit met een doek van katoen of andere soort stof,,, koffiefilters of theezakjes werken vaak niet goed,,,
laat deoplossing die je gefilterd heb effe staan en kijk of er iets naar de bodem zakt,,, als het goed is zijn dit de alkaloiden
schenk voorzichtig het bovenste eruit en de witte pasta cq vloeistof
die op de bodem zit laat men drogen op een raam van glas bv
als er niks naar de bodem zinkt voeg dan ammoniumchloride toe
dat maakt als het goed is de PHwaarde hoger dus dan word de oplossing
minder zuur het tegenovergestelde van zuur is dacht ik alkalisch of word ook wel basisch genoemd, doordat de oplossing meer alkalisch word
zinken de alkaloiden naar de bodem,,, als dat niet werkt kan je misschien eerst wat kalk toevoegen aan deoplossing en dan later de ammoniumchloride

mensen papaverzaadjes bevatten morfine en 300 gram zaad is veel lijkt me, zou best kunnen dat je van 300 gram zaad een dosis morfine kan bereiden die dodelijk kan zijn

volgens mijn kan morfine in een andere vorm worden gezet die sterker werkt en dat kan denk gebeuren door citroenzuur of een andere stof geen idee
:wave:
wie weet of het recept van pharmaprheek veilig is
als je de alkaloiden geconcentreerd heb is het makkelijer doseren vind ik
geen idee hoeveel morfine codeine theabine narcotine papaverine genoeg is dat zijn zo,n beetjje de alkaloiden die de papaversomniferum bevat en vele andere dacht ik???? had ik is gelezen 33 verschillende alkaloiden
de grote van een pil zoveel poeder kan dodelijk zijn denk
paar kleine mespuntjes is soms net al teveel <<<<;; (:} <:wink:
het is eensterke pijnstiller vergeet dat niet broeders en zusters
all i can say becarefull

wees voorzichtig met giftige planten :P :P :P :P :P :P :P :P

vogel

Bewuste gebruiker
volgens mijn kan je beter doen wat ze in afghanistan doen
sap uit de zaadbol halen en dan de opium nog koken en filteren en dan drogen en nog een eventuele bereiding verder uitvoeren
o my god brothers and sisters
waarom nou weer zo,n middeleeuws recept
haal die alkaloiden eruit zo weet je hoeveel alkaloiden er in de thee anders zouden zitten,,, :wave: becarefull

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Vogel.
heb jij sap uit een papaver bol ? ik ook niet.
De zaden bevatten heel weinig alkaloiden en ze zitten niet IN de zaden maar EROMHEEN. de zaden zijn al een keer gewassen maar er blijven toch kleine hoeveelheden op zitten. Als je ze gewoon wast met citroensap en water zoals ik heb beschreven haal je de meeste alkaloiden eruit. Niet moeilijk gaan doen met de alkaloiden te scheiden, dan heb je alleen maar verlies en tijdverdrijf.
En nee, van 300 gr maanzaad thee ga je niet dood. Het effect is heel subtiel.

vogel

Bewuste gebruiker
tja dat zal wel maar de hoeveelheid alkaloiden in een glas maanzaadthee
is niet te overzien,, ik ben meer van de zuivere stofjes die vinde ik wat makkelijker te doseren, :rolleyes:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
vent,niks is zuiver; pillen niet, speed niet, heroine en coke ook niet en wiet al helemaal niet dus wat is er mis met maanzaadthee? Tuurlijk moet je voorzichtig doseren in het begin daarom beginnen met 300gr. en als je de sterkte kent dan kan je opbouwen.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
vent,niks is zuiver; pillen niet, speed niet, heroine en coke ook niet en wiet al helemaal niet dus wat is er mis met maanzaadthee? Tuurlijk moet je voorzichtig doseren in het begin daarom beginnen met 300gr. en als je de sterkte kent dan kan je opbouwen.

beter saai je je zaadjes en wacht je een poosje en haal je je sap uit je slaap bol, dan heb je opium :wave:

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
yeah das helemaal vet . mag dat ? en werkt dat echt ? heb je er ervaring mee?

Nee het mag niet natuurlijk, je maakt gewoon ruwe opium, door de zaaddoos, 10 dagen nadat de blaadjes er af zijn gevallen kun je er ondiepe sneetjes in maken en komt het melksap eruit

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Volgens mij mag het namelijk wel... ik weet niet of je dan opium hebt hoor..Papaversap heb je iig wel, maar opium is soort van geconcentreerde papaversap. Dus als je het niet bewerkt is het allemaal legaal lijkt mij. Er zijn ook veel mensen die poppies hebben in de tuin..leuke bloemetjes.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Volgens mij mag het namelijk wel... ik weet niet of je dan opium hebt hoor..Papaversap heb je iig wel, maar opium is soort van geconcentreerde papaversap. Dus als je het niet bewerkt is het allemaal legaal lijkt mij. Er zijn ook veel mensen die poppies hebben in de tuin..leuke bloemetjes.

Opium is ingedroogde papaversap, niets geconcentreerd aan dus (H) en als je een beetje een smart ass bent dan zou je dus ook je eigen hero kunnen maken, maar pas er wel een beetje mee op :wink: het is trouwens wel verboden om de planten voor opium te telen, maar fuck dat geen een agent die weet hoe de poppy's er uit zien.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ingedroogt betekent dat er water uitgaat waardoor concentratie omhooggaat= geconcentreerd. maar het is niet zo makkelijk als het klinkt er staat een recept op bluelight.ru maar ik ga het nu niet zoeken want niemand hier maakt er toch gebruik van. Het komt erop neer dat je heel veel papavers hebt om een heel klein beetje opium te maken.

Om vervolgens heroine te maken moet je met je smart ass toch een redelijke lab hebben waarmee je de struktuur van de opium alcaloiden kan veranderen dmv een aantal chemische reacties

En volgens mij zijn papaverplanten wel legaal, natuurlijk geen voetbalveld vol, maar een paar voor decoratie van je tuin moet kunnen(mooie rooie bloemen in de lente)

Vergis je niet, iedereen die een beetje iets afweet van tuinieren weet hoe papavers uitzien en dat er opium uit wordt gemaakt.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Ingedroogt betekent dat er water uitgaat waardoor concentratie omhooggaat= geconcentreerd. maar het is niet zo makkelijk als het klinkt er staat een recept op bluelight.ru maar ik ga het nu niet zoeken want niemand hier maakt er toch gebruik van. Het komt erop neer dat je heel veel papavers hebt om een heel klein beetje opium te maken.

Om vervolgens heroine te maken moet je met je smart ass toch een redelijke lab hebben waarmee je de struktuur van de opium alcaloiden kan veranderen dmv een aantal chemische reacties

En volgens mij zijn papaverplanten wel legaal, natuurlijk geen voetbalveld vol, maar een paar voor decoratie van je tuin moet kunnen(mooie rooie bloemen in de lente)

Vergis je niet, iedereen die een beetje iets afweet van tuinieren weet hoe papavers uitzien en dat er opium uit wordt gemaakt.

damn, nou een smart ass ben je wel, ook een eigenwijze, aangezien ik mijn eigen opium heb, en maak, weet ik heus waarik over praat, je zou zelfs met een poppy salade de opium een boost kunnen geven door er bepaalde soorten azijn over heen te doen. de concentratie alKaloiden gaat niet omhoog door dat het water er uit gaat maar je houd minder over. en zoveel papavers ben je niet nodig voor opium aan gezien je maar de grote van een luciferskopje nodig bent. doe niet zo wijs man.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Jonge jonge.
wat is concentratie ? alkaloiden/gewicht. Als er minder stof is, dus meer alcaloiden per eenheid stof wordt de concentratie hoger. Vraag maar aan je scheikunde leraar als je het niet snapt.

The opium yield from a single pod varies greatly, ranging from 10 to 100 milligrams of opium per pod. The average yield per pod is about 80 milligrams. The dried opium weight yield per hectare of poppies ranges from eight to fifteen kilograms.

Van http://opioids.com/jh/index.html

Dus van 10 pods kan je niet eens een gram opium vandaan halen. Als je je bedenkt dat je maar een keer per seizoen kan oogsten betekent dit dat je 1 gram hebt voor een heel jaar. Dat is WEINIG.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Jonge jonge.
wat is concentratie ? alkaloiden/gewicht. Als er minder stof is, dus meer alcaloiden per eenheid stof wordt de concentratie hoger. Vraag maar aan je scheikunde leraar als je het niet snapt.

The opium yield from a single pod varies greatly, ranging from 10 to 100 milligrams of opium per pod. The average yield per pod is about 80 milligrams. The dried opium weight yield per hectare of poppies ranges from eight to fifteen kilograms.

Van http://opioids.com/jh/index.html

Dus van 10 pods kan je niet eens een gram opium vandaan halen. Als je je bedenkt dat je maar een keer per seizoen kan oogsten betekent dit dat je 1 gram hebt voor een heel jaar. Dat is WEINIG.

Ik snap je punt niet zo, je hoeft toch ook geen kilo's te hebben? een lucifers kopje per keer, niet voor een heel jaar ik ben ook niet achterlijk, en je kan je planten ook indoors groeien hoor, het hele jaar door, je moet ze gewoon door lopend kunnen oogsten, zodat je jezelf constant kan voorzien. je kan btw beter in het vroege voorjaar dan in de zomer je zaden planten want ze kiemen het liefste bij een paar graden boven nul. anders duurt het ongeveer een week.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Hoeveel poppys zou je moeten hebben om jezelf te kunnen voorzien van opium? waneer je dr trek in hebt dat je t gewoon kan pakken. Is het te doen ?

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??

frapannn

Bewuste gebruiker
frapannn zei:
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??

Liefst zo snel mogelijk antwoord, Dank U .

matthijs

Badass junkie
frapannn zei:
frapannn zei:

Vraag het in de smartshop en neem voor de zekerheid een extra levensverzekering.

frapannn

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
frapannn zei:
frapannn zei:

Vraag het in de smartshop en neem voor de zekerheid een extra levensverzekering.

Smartshop, hier heb je ze niet in Belgie, naar nederland rijden...
neee toch niet.Dus daarvoor iemand die hier wel ervaring heeft, en die niet dood is, want klig hier dood te typen(levensverzekering...te laat)

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
ik heb het geprobeert maar voelde van 300 gr niet veel. probeer zelf de goede dosis te vinden omdat de sterkte kan verschillen maar je hoeft niet te kloten met minder dan 300gr

frapannn

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
ik heb het geprobeert maar voelde van 300 gr niet veel. probeer zelf de goede dosis te vinden omdat de sterkte kan verschillen maar je hoeft niet te kloten met minder dan 300gr
Kan ik maanzaad gewoon kopen in de winkel???
Maar ik bedoel niet in smartshops, ik woon in België

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Jazeker kan dat, bij de meeste supermarkten kan het niet, vraag gewoon eens rond, bij de bakker ofzo of aan je moeder ( je wil er cake en brood mee maken, niet high worden)

Telefoon

Wijs gebruiker
Paar vraagjes Hoelang moet ik wachten ? krijgt het nog een kleur ? en wanneer de suiker toevoegen zodat het nog enige smaak krijgt :grin:?

Jo ik wist dus echt niet dat maanzaad en poppyseeds het zelfde waren. Is dat wel zo??? Is er iemand die me dat kan vertellen??? Ik dacht echt dat poppyseeds groter waren.

digi

Experimenterende gebruiker
okay, ik heb hier voor me 150 gram maanzaad,

heb er thee van gezet en ik kauw de rest weg...
de thee smaakte iets bitter..

lekker hoor...

anoniempje

Bewuste gebruiker
even iets anders maar als je een drustest moet doen he kom je gewoon positief te staan ik had eens een broodje met maanzaad gegeten , werd me verweten dat ik gebruikt had !!
was dus echt niet zo.
dus moet je nagaan wat die zaadjes eigenlijk voor effect hebben zeg.

Bovenaan