lsd vraag

hey.. ik ken lsd niet . ben ook niet van plan het op korte temijn het te gaan gebruiken omdat ik mezef te jong vind.. maar ik hoor wel vrienden er over. mijn vraag is in welke vorm het nou te krijgen is. want ik hoor zegeltjes en vloeibaar. ik weet niet precies wat het verschil is. maar ik zou gewoon graar eens wat meer over willen weten....

( nog ff op andere topic: in emmen is het wel te krijgen :P )

Bal0n

Badass junkie
weirdbarbie zei:
hey.. ik ken lsd niet . ben ook niet van plan het op korte temijn het te gaan gebruiken omdat ik mezef te jong vind.. maar ik hoor wel vrienden er over. mijn vraag is in welke vorm het nou te krijgen is. want ik hoor zegeltjes en vloeibaar. ik weet niet precies wat het verschil is. maar ik zou gewoon graar eens wat meer over willen weten....

( nog ff op andere topic: in emmen is het wel te krijgen :P )

1. Geltabs
2. Zegeltjes
3. Vloeibaar
4. Microdots

Gekltabs heb ik nog nooit gezien in Nederland, maar dat is gewoon een kleine capsule met een LSD oplossing erin.

Zegeltjes komen wel veel voor. Dat zijn kleine papieren stripes (1/4e van een postzegel ongeveer) die gedoopt zijn in een LSD oplossing, en dus het spul hebben opgenomen.

Vloeibaar is een LSD oplossing, maar ook niet erg veel gezien in Nederland.

En microdots zijn ontzettend kleine pilletjes met daarin LSD.

HAL9000

Newbie
Ik ervaar vloeibare LSD anders dan papertrips.... uiteraard ligt dat ook aan de dosering maar liquid is zo verschrikkelijk puur... dat merk je. M'n high kwam veel sneller op, in ongeveer 30 minuten..., de high was ook veel 'allesomvattender' Het voelde aan als trippen op een ander niveau... alsof ik het opnieuw moest 'leren'.

Bal0n

Badass junkie
HAL :wave:

Ik kijk ook nog steeds uit naar een flesje liquid, alleen het is een beetje dure investering in 1x.

boy

Bewuste gebruiker
250e voor een flesje, en afhankelijk van dat flesje kun je er meestal toch wel ruim 100 druppels uithalen. Ik vind dat meer iets voor de extreme psychonauten, want zelfs met vrienden zou ik die 100 trips niet halen.

Dree

Newbie
De vorm maakt enigszins uit, ook maakt het uit hoe oud de LSD is. Oudere trips ervaar ik anders dan verse lsd.

Desondanks dat, Lsd = Lsd.

Als je het wilt gebruiken is het altijd goed om je in te lezen en te trippen met iemand die je vertrouwd, die ervaring heeft met Lsd en dat je in een rustige omgeving bent. Zelf ben ik "ingewijd" door een oude hippy, en ben daar altijd erg blij om geweest.

Mod-EDIT: Het is niet de bedoeling dat er gedealt wordt.

Dree

Newbie
Dree zei:
De vorm maakt enigszins uit, ook maakt het uit hoe oud de LSD is. Oudere trips ervaar ik anders dan verse lsd.

Desondanks dat, Lsd = Lsd.

Als je het wilt gebruiken is het altijd goed om je in te lezen en te trippen met iemand die je vertrouwd, die ervaring heeft met Lsd en dat je in een rustige omgeving bent. Zelf ben ik "ingewijd" door een oude hippy, en ben daar altijd erg blij om geweest.

Mod-EDIT: Het is niet de bedoeling dat er gedealt wordt.

Hai Mod, ik heb mijn tekst nog eens doorgelezen, maar ik weet niet wat je bedoeld hoor :confused:

Geloof niet dat ik hier ook maar iets heb staan waaruit blijkt dat ik wat zou willen verkopen.

<< Zelf Edit >> ik geloof dat je tekst hebt weggeknipt waarbij ik 'een vraag naar' had staan. Sorry voor het ongemak, zal niet meer gebeuren. :mrgreen: <<End/Zelf Edit>>

Dree

Newbie
Ach weet je, ik snap het heel goed. Maar.. soms wil eens wat proberen en nood-breekt-wet :rolleyes: (totdat de hete adem van de Mod je in de nek terecht wijst :mrgreen: )

Bovenaan