LSD van 2 jaar oud

Avīci

Bewuste gebruiker
Morgen wil ik met een maatje LSD gaan doen, alleen is deze ongeveer 2 jaar oud.

De LSD heb ik daarbij niet erg goed bewaard; namelijk in mijn tas. Iemand enig idee of deze nog te consumeren valt met de daarbij gewenste effecten?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hoe in je tas?

Licht, lucht en hoge temperatuur kunnen negatieve invloed hebben op je zegeltje, vooral direct zonlicht (UV stralen) is slecht.

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Na een half jaar in aluminiumfolie en een gripzakje in een gesloten kast waren die van mij nog even sterk. Die van jou zaten alleen op een plek waar licht, lucht en warmte bij kon komen dus ik denk dat ze wel zwakker zijn geworden. Hoeveel is niet te voorspellen, de enige manier om erachter te komen is door het uit te testen:tongueout:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ja, gewoon uittesten inderdaad zoals @LoveSexDreams al zegt.

Ik zou er vooralsnog vanuitgaan dat het kwaliteitsverlies wel meevalt en gewoon eens dezelfde dosering te proberen als je gewend bent, waarschijnlijk valt het wel mee. Dat lijkt me beter dan er vanuitgaan dat ze nog maar de helft van de sterkte hebben en het dubbele te nemen dan normaal om er dan achter te komen dat het kwaliteitsverlies nog geen 5% was of zo lol.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Alle drugs blijven in de theorie voor altijd bruikbaar. Mochten de egyptenaren nog wat wiet hebben verstopt in een of andere grafkamer, dan zou de THC eigenlijk nog goed moeten zijn. Er zijn maar 3 factoren die echt iets kunnen doen met de kwaliteit van drugs en dat zijn licht, warmte en vocht. Als je nu 24 bent en je stopt LSD luchtdicht afgesloten in onderaan in de diepvriezer en je zou deze 30 jaar later nemen dan zou het nog bruikbaar moeten zijn voor consumptie. Waarom dit met medicijnen niet het geval is weet ik niet (daar staat wel een houdbaarheidsdatum op) maar miscchien komt het door de bindmiddelen.

R

Revolutionair

Gast
Heb ik ook een keertje gehad een oude lsd trip.
Was best leuk heel licht, niet echt trippen.
Gewoon opzuigen dat kreng :yum:

Bovenaan