• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD tripreport (shiva's)

123spacer

Experimenterende gebruiker
Dosis:
Ik: 1,75 shiva (17 jaar, 1x eerder lsd, en stuk of 12 paddotrips)
Maat: 1,25 shiva (17 jaar, nooit eerder lsd en redelijk wat paddotrips)

Dan hier toch maar mijn lsd tripreport van vorige zaterdag. Ik besloot samen met een maat te gaan trippen. Hij voor de eerste keer op lsd, ik voor de 2e keer. Ik had mijn eerste keer een halve hoffman die op 150u zouden moeten liggen. Deze shivas zouden rond de 100u moeten liggen.

We spraken om 4 uur bij mij thuis af. We zijn toen met een lege maag (wisten niet zeker of dat wat uit zou maken of niet) naar buiten gegaan. Daar aangekomen om ongeveer half 5 uur, dropte ik mijn zegel. Hij moest nog eventjes langs huis en kwam een kwartier later terug. Hij dropte toen ook 1 zegel.

We besloten toen naar de supermarkt te gaan. Daar hebben we wat lekkers gehaald. Ik koekjes en een fles cola, dit omdat ik mijn vorige trip hier erge behoefte aan had. We hebben toen buiten wat gezeten en zijn nog eventjes langs zijn huis gereden.

Om ongeveer half 6 zijn we naar een vijver gereden en daar wat gezeten. Als ik me goed lang ergens op concentreerde kon ik al enige dingen zien, maar nog niet echt goed. Om 6 uur begon het wat te regen en wat koud te worden. We konden pas rond half 8 naar een maat van me toe die dan alleen thuis was. Toch maar besloten eventjes naar een soort van eetcafe te gaan. Daar na ongeveer 10 minuten begon ik de eerste effecten al te voelen. Ik kon het flesje cola dat ik had besteld moeilijker vasthouden en het leek net of het glas wat vloeibaar was. Met moeite schonk ik dus mijn glas in en met moeite kreeg ik het glas naar mijn mond. Die maat van me, ik noem hem in het vervolg eventjes G., die kreeg dezelfde problemen.

Na wat gepraat te hebben, kregen we dikke lachkicks. Er zaten redelijk wat mensen om ons heen te eten. Raar gevoel, dat hun gewoon niet weten dat wij lsd aan het doen zijn. Maar toch hadden wij het gevoel dat ze dat wel wisten, heel raar vond ik dat. Om ongeveer half 7 begon ik mijn eerste visuele effecten te voelen. G. was heel erg gefascineerd van zijn peuk en ik was wat aan het rondkijken in het restaurant dat een beetje in oude stijl was ingericht. De lichten bleven steeds niet stil staan, was net of er iemand klein beetje aan de demper zat te draaien de hele tijd. Ook begon er een soort van kroonluchter steeds iets meer te vervormen.

Om ongeveer kwart voor 7 voelde we ons niet meer zo op ons gemak daar binnen en zijn we naar buiten gegaan. We zijn toen daar midden in het centrum met uitkijk op het gemeentehuis en politiebureau, in een soort van overdekking die in het gebouw was verwerkt, bij de voordeur van een huis gaan staan. Mensen konden ons niet zo snel zien, maar wij hun wel. We gingen de mensen wat bekijken en een beetje praten. Een beetje over hebben dat die mensen nu waarschijnlijk naar huis gingen en verder gingen met hun dagelijkse saaie routine. De effecten van de lsd werden toen toch al wel iets meer. De straat voor me begon wat te golven en ik zag het silhouet van het gemeente huis langzaam over mijn oogvlies bewegen. De gordijnen van het gemeentehuis waren ook aan het bewegen. Net of er iemand achterstond en er veel beweging was.

Ik stopte toen mijn 2e zegel onder me tong, maar die maat van me zei dat ie ook nog wel wat wilde. Ik scheurde een stukje van de natte zegel af en gaf die aan hem. Op een gegeven moment kwam de oom van G. langs. Hij zag ons niet, en G. vond het een beetje toevallig. Hij was de afgelopen paar dagen die oom al 3 of 4 x tegen gekomen zonder dat die oom hem had gezien.

Het begon steeds harder te regenen. We belde die maat van me op of hij nog niet alleen thuis was. Dat was zo, dus we pakte de brommer en reden er in de stromende regen naar toe. Daar aangekomen gingen we via de achterdeur naar binnen. Er was niemand beneden en ik dacht dat we in een vreemd huis waren, bij de buren ofzo. Het huis zag er veel anders uit dan de vorige keren dat ik daar was geweest. Gelukkig kwam die maat van me naar beneden.

We zijn toen daar wat gaan chillen op de bank en genieten van de visuals die nu wel redelijk opkwamen. De maat waarbij we waren vroeg of we niet nog wat over hadden. Jammer genoeg was dat niet zo, hij wou het ook wel voor de eerste keer proberen.

Ik begon de tegels die daar op de vloer lagen een beetje te bestuderen. Ze werden steeds verschillende kleuren, net als zo’n discovloer uit de jaren “80. Ik keek daarna naar mijn broek en zag daar een heel patroon op die ook op de volledige poster van de Shiva zegels staat. G. begon ook al redelijk te trippen en genoot ook vol van de visuals.

We gingen toen ff naar buiten om te roken. Daar aangekomen begon ik voor het eerst goed trails mee te maken. Als ik een rondje met me arm draaide, zag ik nog een arm eromheen. We stonden in een soort van tuinhuisje en G. stond tegen de deur. Hij had de hele tijd het gevoel dat de deur open ging, maar dat was dus niet zo. Ook hij begon de trails te ervaren.

Weer binnen was het ondertussen 8 uur. Het broertje van V. (die maat waar het huis van was) kwam ook naar beneden en er kwamen 3 maten van hem. G. en Ik zwaar trippend op de bank ondertussen vonden dat ze een beetje raar deden en we vroegen ons af of ze nou eigenlijk wisten dat wij aan het trippen waren en ons gewoon aan het kutten waren. Blijkbaar wisten ze het niet, dus hadden we het maar verteld. Ook hadden we het gevoel dat V. aan het trippen was. We snapte er beiden eventjes niks van. Even later kwam er nog een maat van ons binnen die wist dat wij aan het trippen waren.

G. begon toen 100x te zeggen dat hij er niks meer van snapte. Door hem snapte ik er ook eventjes niks van. De visuals begonnen nu heel heftig te worden en ik zag alles in andere kleuren en alles bewoog. Ook de trails werden steeds heftiger. Als iemand liep zag ik hem af en toe in een soort van slowmotion 3-dubbel.

G. was nu heel hard aan het trippen. Hij vroeg of de 2 maten nog kwamen, die ook zouden komen. Ze zeiden hem dat die nu buiten stonden voor de poort. Hij geloofde dit en liep naar buiten toe. Ik keek door het raam wat hij aan het doen was. Hij stond in de achtertuin en keek even in het rond. Toen deed hij zijn kraag van zijn jas eventjes goed, en stopte een joint in zijn mond. Hij liep toen als een soort van patsertje de poort uit. Ik bleef even kijken vanachter het raam en verwachtte hem zo wel terug. Maar hij kwam niet terug. Dus een maat van me rende hem achterna en ik ging daar ook weer achterna. Hij was meer als 300 meter de straat uitgelopen en stond bij een kruispunt. Er was geen verkeer.

Toen we bijna bij hem waren riepen we kom terug man. Dus hij liep snel op ons af en liep in 1 stuk door zonder iets te zeggen terug naar het huis van V. Hij mompelde halverwege iets van: gvd, snel weg hier. En we vroegen wat hij dacht dat hij ging doen, hij zei dat ie dat niet wist.

Hij vertelde me later dus, dag na de trip, dat hij dacht dat er heelveel auto’s op dat kruispunt stonden die op elkaar waren gebotst. Hij dacht dat hij een ongeluk had veroorzaakt. Dit terwijl er geen auto’s waren.

Hierna was hij dus eventjes helemaal in de war. Toen we weer bij V. waren ging hij even zitten en ik probeerde hem zo te krijgen dat hij gewoon even lekker op de bank ging liggen en ff rustig deed. Toen de maten kwamen waarop hij zat te wachten was alles weer goed. Ik zelf voelde me ook eventjes niet op me gemak, omdat ik dacht dat het fout ging aflopen met G.

Gelukkig ging alles weer goed, en ik ging weer genieten van de patronen die op alle muren en op alle dingen in de kamer verschenen. Ook de trails gingen lekker door. Het was ondertussen redelijk druk en we zaten er met een man of 9. Dit vond ik eventjes iets minder omdat de bank redelijk vol zat. Ik ging dus maar wat computeren, maar wist niet wat ik daarop moest doen.

V. zei toen van: kijk nou is een keer in de spiegel. Dus ik boven naar de badkamer en hij liet me daar staan. Ik had mezelf zo nog nooit gezien, en me hoofd begon te vervormen, ik kreeg bollere wangen, bollere neus en kleiner voorhoofd. Ik voelde me een konijn. De kleuren van de badkamer gingen helemaal mee. In 1x kreeg ik het gevoel dat ik bezeten was. Ik dacht dat de duivel in me zat en de badkamer om me heen werd rood, en werd steeds donkerder. Ik keek heel boos naar mezelf. Ik begon het best eng te vinden, maar ik kon niet mijn ogen van de spiegel houden. Gelukkig kreeg ik mezelf toch zo ver om uit de badkamer te gaan en besloot maar weer lekker op de bank te gaan liggen.

Het was nu ondertussen iets over 10 uur. Ik besloot wat MDMA kristallen te pakken en een maat van me wilde ook graag spacen. Om ongeveer 11 uur was het visuele weg, en begonnen de kristallen in te werken. Ik begon me toen wel lekker te voelen, maar had niet echt veel gepakt. Gewoon wat korreltjes gepakt en achter in me keel gegooid.

G. was ondertussen ook uitgetript en begon weer wat actiever te worden en grapjes uit te halen. Begon een beetje te praten wat hij van zijn trip vond en vond het wel iets te heftig. Toch wil hij nu uiteindelijk achteraf gezien over een tijdje toch weer, maar dan maar 1 zegel.

Superwasso van dit forum had me tussendoor ook nog een paar x gebeld en vroeg hoe het ging. Rond 12 uur was hij nog eventjes langs gekomen en heb ik met hem nog wat gepraat over de trip. Hij heeft al redelijk vaak getript en ik kon hem dus precies uitleggen wat ik voelde en gezien had, aan niet trippers is het moeilijk uit te leggen.

Naja, ik hoop dat ik weer duideiljk genoeg ben geweest, en of het genoeg het voldoende is om nog eens een lsdtripreport te typen. Laat me weten wat je er van vond :) Ik ben misschien nog wel wat dingetjes vergeten, maar die vermeld ik later dan nog wel.

Komeetman

Belezen gebruiker
Hmm, is het niet gevaarlijk om onder invloed van LSD met je brommer te rijden? Lijkt me echt weird :P

Verder wel mooi uitgetypt, maar ik denk dat je wat minder vaak tripmiddelen moet nemen, ze komen niet tot hun volle recht als je ze te snel na elkaar neemt.

123spacer

Ik weet het, maar toevallig heb ik nu steeds de gelegenheden. Het kan best zijn dat ik hierna weer de erste 2 of 3 maanden geen tijd/gelegenehid voor heb ivm ouders of andere dingen :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Leipe shit ouwe, jammer toch dat je nog geen eigen kasteel hebt.

Morgen naar de kroeg !!!!!

:hearteyes:

hallotje

Bewuste gebruiker
Lekker tripreport en goed om te horen dat de shiva's het goed doen... :) Heerlijk dat gevoel wat je maat had van het niks meer snappen... vind dit zelf altijd zooo aangenaam!

Morgen ga ik ook trippen op shiva's...vorige keer had ik er 1 op en dat was te weinig. Morgen maar beginnen met 1.5 of 2 shivas :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
blijft echt leuk om te lezen die reports ....

Vooral als ze in de war raken, ik begrijp er niks meer .....

WAHWHAWHAWA....

:hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
Dat was zo, dus we pakte de brommer en reden er in de stromende regen naar toe.

achterlijk ... op lsd in het verkeerdeelnemen .. SUPER GEVAARLIJK
ga lopen! :angry: of pak de bus

voor de rest

leuk reportje

123spacer

Het was maar iets van 3 minuten rijden, en de brommer we reden niet sneller als 30 :rolleyes:

Volgende keer gewoon weer lekker fietsen, geniet je toch meer van alles om je heen hehe

Telefoon

Wijs gebruiker
123spacer zei:
Het was maar iets van 3 minuten rijden, en de brommer we reden niet sneller als 30 :rolleyes:

Volgende keer gewoon weer lekker fietsen, geniet je toch meer van alles om je heen hehe

ja _ je rijd geen onschuldigemensen aan :P

Flinter

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
123spacer zei:

ja _ je rijd geen onschuldigemensen aan :P

Gevaarlijk misschien wel maar ik weet zeker dat mensen de realiteit togh wat meer in de hand weten te houden prima aan het verkeer kunnen deelnemen en beter rijden dan de meeste mensen. Natuurlijk neemt dit niet weg dat het onverstandig is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb ook 1 keer mogen ervaren hoe het is om met Alice op de scooter te zitten. Hoe onverantwoord het ook mocht zijn, het ging op dat moment prima, het was zondag in een boeren dorp. Het is even verstand op nul en alleen maar op de weg letten, maar het gaf wel een apart effect, beetje een windtunnel idee (ook al ging dat ding met ons 2 (ja ik bracht ook nog het leven van iemand anders in gevaar, maar anders moest hij lopen) niet harder dan 25 km/u).

Flinter

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik heb ook 1 keer mogen ervaren hoe het is om met Alice op de scooter te zitten. Hoe onverantwoord het ook mocht zijn, het ging op dat moment prima, het was zondag in een boeren dorp. Het is even verstand op nul en alleen maar op de weg letten, maar het gaf wel een apart effect, beetje een windtunnel idee (ook al ging dat ding met ons 2 (ja ik bracht ook nog het leven van iemand anders in gevaar, maar anders moest hij lopen) niet harder dan 25 km/u).

Sterker nog ik denk dat bij de juiste ervaring en de juiste dosering rijden onder LSD zelfs makkelijker is omdat (weet niet of dat bij iedereen zo is magoed) mijn concentratie niveau die schiet altijd door het dak heen met LSD op en dan kan ik sommige dingen zelfs beter dan normaal.

Bovenaan