Lsd op Moh

Braindead

Newbie
Luitjes ik weet eigenlijks 100% zeker dat ik een geweldige tijd tegemoet gaat aangezien lsd alles versterkt en op zo,n feest ben ik altijd helemaal in mijn sas , iemand ervaring lsd hardcore feestje ? dit is namelijk mijn muziek smaak en veel mensen gaan na goa feestjes met dit, alleen die muziek spreekt mij niet echt aan , hardcore wel . ben benieuwd hoe ik dit ga beleven alleen vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit wel eens hebben geprobeerd (: ik laat iniedergeval weten hoe het is geweest . :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou waarschijnlijk doodsangsten uitstaan! Lijkt me echt verschrikkelijk om daar LSD te gebruiken... Waarom wil je dat op een hardcore feestje doen?

:openmouth:

Pejuz

Newbie
Lijkt me ook heeeeeeelemaal niks :P. Maar kan me wel voorstellen dat dat voor sommige mensen wel werkt. Als je maar genoeg ervaring hebt met LSD, als het je eerste keer wordt, zou ik toch een andere setting pakken.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ga je dan ook hakken? Ik zou persoonlijk de bodyload veel te zwaar vinden om de hele avond te gaan dansen. LSD en MDMA zou misschien nog wel kunnen, daar ben ik ook op uit gegaan. Uppers lijken me een beter idee.

Maar ben wel benieuwd naar je ervaring! :grin:

Braindead

Newbie
Lange tijd geleden alweer , maar ben ondertussen de ervaring al rijker heb alleen wel voor een festival gekozen , Dominator hardcore festival 12 uren lang , Haha Jezus heb 2 stuks genomen en wat een genot , een plezier en niet moe te krijgen ! muziek als je er van houd , wat ik dus doe klonk alleen maar veter en extremer ! heb me grandioos vermaakt alleen al het beeld van alle mensen die zwaar van de kaart waren XD en dat om 2 uur smiddags al nou eerlijk waar af en toe moest ik gewoon even zitten van het lachen was bang dat ik een hart klapper zou krijgen XD

heb me prima vermaakt over de heledag en had nog genoeg energie voor de terugreis , ideaal je neemt 1 zegel en in feite kan je het hele feest door is weer eens wat anders , maar zeker een aanrader wel naar muziek gaan waar je van houd natuurlijk is mijn advies ! :beer:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Braindead zei:
Lange tijd geleden alweer , maar ben ondertussen de ervaring al rijker heb alleen wel voor een festival gekozen , Dominator hardcore festival 12 uren lang , Haha Jezus heb 2 stuks genomen en wat een genot , een plezier en niet moe te krijgen ! muziek als je er van houd , wat ik dus doe klonk alleen maar veter en extremer ! heb me grandioos vermaakt alleen al het beeld van alle mensen die zwaar van de kaart waren XD en dat om 2 uur smiddags al nou eerlijk waar af en toe moest ik gewoon even zitten van het lachen was bang dat ik een hart klapper zou krijgen XD

heb me prima vermaakt over de heledag en had nog genoeg energie voor de terugreis , ideaal je neemt 1 zegel en in feite kan je het hele feest door is weer eens wat anders , maar zeker een aanrader wel naar muziek gaan waar je van houd natuurlijk is mijn advies ! :beer:

Ben ook grote fan van Hardcore en dergelijke ;D Heb nog niet de kans gekregen om Lsd te proberen maar heb wel al Ketamine, Coke, Speed & Mdma op meerdere Hardcore, Frenchcore, Acidcore, ... -feestjes & festivals geprobeerd en dat waren keer op keer FANTASTISCHE ervaringen ;D

Greets,
Herbalisme

Smokey046

Bewuste gebruiker
Herbalisme zei:
Ben ook grote fan van Hardcore en dergelijke ;D Heb nog niet de kans gekregen om Lsd te proberen maar heb wel al Ketamine, Coke, Speed & Mdma op meerdere Hardcore, Frenchcore, Acidcore, ... -feestjes & festivals geprobeerd en dat waren keer op keer FANTASTISCHE ervaringen ;D

Greets,
Herbalisme

Ben ook wel een Hardcore liefhebber, ook al meerdere middelen gedaan op dit soort feesten,
Elke keer kon ik niet op van geluk en zou ik het liefste op het plafon gaan hakken.

Komt hier toevallig ooit iemand in de ZOO in hasselt?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Smokey046 zei:
Herbalisme zei:

Greets,
Herbalisme

Ben ook wel een Hardcore liefhebber, ook al meerdere middelen gedaan op dit soort feesten,
Elke keer kon ik niet op van geluk en zou ik het liefste op het plafon gaan hakken.

Komt hier toevallig ooit iemand in de ZOO in hasselt?

Vrienden van me uit Antwerpen zijn er al een paar keer geweest, ikzelf nog niet, misschien in de toekomst, ik zie niet in waarom ik zo ver uit West-Vl zou reizen terwijl er in Kortrijk, Brugge & Gent ook dikwijls grote fêten te doen zijn :grin:
Laat me anders eens weten als er een goede line-up is.

Greets,
Herbalisme

Bovenaan