Lsd of 2-ce?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Zaterdag 6 september een kleine truffeltrip gedaan met 10 gram atlantis. Was erg matig. Amper visuals en een stoned gevoel. Lange tijd geen truffels gedaan maar t was nou niet heel denderend. Ik wil 17 september een nieuwe trip inplannen. Ik heb 1p-lsd liggen en 2-ce. Heb veel tripervaring.

- Ik was benieuwd of ik nog enige tolerantie ervaar van die truffels 11 dagen later?

- Lsd ben ik redelijk bekend mee. Tot nu toe 200mic het hoogste. Was erg vet maar ik ben down om een stap dieper te gaan. 2ce ben ik niet bekend mee. 2cb daarentegen wel zeer vaak gedaan. Wat raden jullie me aan? Ga voor het "vertrouwde" lsd of neem de gok en ga voor 2ce?

Powder Ranger

Wijs gebruiker
- Ik was benieuwd of ik nog enige tolerantie ervaar van die truffels 11 dagen later?
Er zou wel wat kruis tolerantie op moeten treden (geval met de meeste psychedelica) maar met 11 dagen ertussen zou het wel minimaal moeten zijn. Voor de kwestie van welk stofje, beide zijn erg leuk mits goed gedoseerd. 2CE is echter erg dosisgevoelig (paar mg) zelf paar keer 2ce gedaan 2x 10mg en een x 15mg. 10mg trips waren prima wel zware bodyload maar verder prima qua visuals etc. 15mg trip was minder leuk, extreme bodyload, overgeven, ego dood, extreme visuals (ervaarde ik als overload) en 2CE is in wat voor dosis dan ook lastig te sturen. 1P-LSD is wat dat betreft stuk minder gevoelig op dosis (in mijn ervaring) en stuk beter te sturen, minder bodyload en heb zelf nog nooit misselijkheid gehad op 1P-LSD. Lang verhaal kort🤣
Ik zou persoonlijk de 1P-LSD doen. 2CE is voor mij te veel variabelen

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Tot nu toe 200mic het hoogste. Was erg vet maar ik ben down om een stap dieper te gaan.
Dit herken ik wel trouwens. Eerder was me hoogste 175ug en me op 1 na laatste trip was 250ug. Ging ook even een andere wereld open maar merkte toch weer dat er nog meer uit te halen valt. Laatste tripje was 125ug maar dat was meer om gwn relaxed en vermaakt uit me stims comedown en plafonddienst te komen

Bovenaan