ok ik moet me daar even goed in verdiepen wanneer wat start.
Thanks ...
Stonie
Thanks ...
Stonie

Jeller zei:de alex grey's van hier zouden ook 175-200ug geweest zijn die was hier maar 59 mics .....
Lake zei:Ah ben jij dr ook weer eens.![]()
175 is te veel voor een beginner.
azgaza zei:Ik denk dat die testresultaat vaak laag uitvallen omdat veel mensen hun LSD niet goed bewaren.
Eckster C zei:azgaza zei:Ik denk dat die testresultaat vaak laag uitvallen omdat veel mensen hun LSD niet goed bewaren.
waarschijnlijk.
ik doe het altijd in zilverpapier

Mathijs zei:Ik heb er 2 laten testen een was 175 mics LSD en de andere uitslag was 135..
Ik weet dat die 175 mics goed bwaard is (heb het zelf heringepakt: daar)), misschien was die ander onzorgvuldig bewaard ?
Heb (nog) niet de moeite genomen voor een 3e test :P
Verder zaten er geen andere stoffen erop iig.
Tripze![]()
azgaza, neem binnenkort die andere helft en je zal wel zien dat je nog steeds evne hard zal trippenazgaza zei:Mathijs zei:Ik heb er 2 laten testen een was 175 mics LSD en de andere uitslag was 135..
Ik weet dat die 175 mics goed bwaard is (heb het zelf heringepakt: daar)), misschien was die ander onzorgvuldig bewaard ?
Heb (nog) niet de moeite genomen voor een 3e test :P
Verder zaten er geen andere stoffen erop iig.
Tripze![]()
Oke, dan blijf ik er vannuit gaan dat ik óf perongeluk de sterkste helft van de twee pakte, of toch een groter deel had. En de lange na visuals zullen wel slaapgebrek zijn geweest dan.
Iniedergeval goed te weten dat op alle geteste maya's gewoon LSD zat, alles wees er ook wel op (geen smaak, slaat in na 10-15 minuten, typische LSD visuals etc.)

btw ken nie wachten op een report jouw reports zijn altijd de moeite waard om te lezen of ze nou bad of goed waren ze zijn altijd goed 
hislordship zei:lsd testen ? uhhm waar kan dat dan ?btw ken nie wachten op een report jouw reports zijn altijd de moeite waard om te lezen of ze nou bad of goed waren ze zijn altijd goed
![]()
azgaza zei:Ik vond op erowid trouwens staan dat het inderdaad heel moeilijk is om de hoeveelheid van LSD te testen en nog een aantal bijkomende dingen. Testen ze eigenlijk hoeveel d-LSD het echt is en hoeveel isomers die niet werken zoals iso-LSD? Of noemen ze het allemaal LSD? In dat geval zouden bv. de maya's heel puur gewoon volledig d-LSD (de werksame) kunnen zijn waarom ze bij een niet extreem hoog aantal ug toch veel sterker zijn.
lysergine25 zei: