LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Quote from unkown lsd junkie:" Absoluut wat amateurs daar ja.
Ik weet zelf ook niet veel van lsd maar ze pakten het uit het folie en deden het in een wit klein zakje... zonder plastic of folie erover heen had wat anders verwacht van de "experts"
Heb toen maar gezegd dat het nier voor niets in folie gewikkeld zat en even heringepakt
Dit soort foutjes zijn denk ik een van de boosdoeners om de sterkte goed te kunnen meten. "

Dat flikken ze dus ook bij mijn lsd ....
Daar ga ik wel wat van zeggen ....

In folie anders niet, ik betaal er GVD voor.

:hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ik heb hier in utrecht ook een maya laten testen 175 mics kwam eruit.
Ik verwacht ,morgen een tweede uitslag.
Wel een aardig verschil ertussen.
Stelletje prutsers daar? :wave:

azgaza

Badass junkie
Als ze het slecht bewaren is het niet gek dat de uitslagen lager uitvallen dan wat mensen denken.
En 175 is een heerlijke hoeveelheid, dus als ze op sommige plekken zo sterk zijn zijn de maya's wel goed.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
w0ow als dat echt zo is... en ik heb diezelfde maya's... dan betekent t dus dat ik 175 te pakken had toen tijdens die bad trip... Niet zo gek dus voor een klein meisje haar eerste keer lsd dat ik zo hard ging! :openmouth: Joepie, ik ben misschien normaal :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als het dezelfde vellen zijn ....

Dan wel Nora, niet raar dat je scheef ging, 175 is te veel voor een beginner.

:mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmm , 122 of 175.. flink verschil toch..

wanneer heb jij die maya's ong aangeschaft mathijs?

Jeller

Badass junkie
175 is nog steeds niet veel voor een maya.. de alex grey's van hier zouden ook 175-200ug geweest zijn en een maya is minstens dubbel zo straf, want van een halve maya ga ik al veel harder dan een alex grey (of shiva)

verder is 175 wel nog een lekkere dosis

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jeller zei:
de alex grey's van hier zouden ook 175-200ug geweest zijn die was hier maar 59 mics .....

dat is pas een feit als je er een paar wegbrengt voor een test tot die tijd is het meestal de helft van wat er van wordt beweerd.

Pijnlijk maar maar .....

Stonie

DreamWeaver

Badass junkie
The Maya people have taken over our minds! Report is on the way, maar ik kan al wel verklappen dat het behoorlijk sterke zegels zijn!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ben benieuwd hoe het ziektebed je spieren en je gedachtes beinvloeden.

Wanneer komt het rapport ?

Stonie

Djo

Badass junkie
Ik weet niet wat er met me aan de hand was, maar ik heb na een halve maya geen prettige trip gehad. Het begon met een hele erge hoofdpijn. Heel erg duizelig. Ik had zo'n hoofdpijn, dat ik de visuals echt niet aankon. Hier bovenop kreeg ik ook nog ademhalingsproblemen (waar ik wel vaker last van heb in het dagelijkse leven.) Ik dacht dat ik dood ging, zo benauwd. Zo'n hoofdpijn. Serenity en DreamWeaver thanks voor jullie zorgen. Heb nog de hele week die hoofdpijn gehad. Het was oorlog in mijn hoofd! Ze hadden nog messen bij ook, gezien de steken! :(

Voorlopig/Voorgoed heb ik lsd onder de welbekende Djopiumwet laten vallen! :(

Flinter

Belezen gebruiker
Heb deze 5 keer gehad de afgelopen weken meestal gewoon 1 zegel 1 keer driekwart. Ik zelf vind ze wel chill trippen maar angezien ik een persoon ben voor ultra extreme visuals mocht het van mij wel harder. Volgende keer 2 proberen kijken wat voor effect dat oplevert.

175 is te veel voor een beginner.

Niet voor iedereen ik had de 1e keer ook een hele en de 2e keer ook en ik spacte hem heerlijk zonder ook maar 1 moment kut te voelen (waarschijnlijk omdat ik allemaal psychologische patronen zat te bestuderen en te veel fun in de visuals natuurlijk) :grin:.

Flinter

Eckster C

Bewuste gebruiker
ik heb eens een shiva Tripje laten testen en wat kwam er uit de bus : 250ug ,daarna ingenomen en zéér hard getript. ben toen ook op mijn piek gaan slapen en ben even later wakker geworden en zag mijzelf in bed liggen ,echt in een andere dimensie .niets meer van voeling met realiteit .is een lang verhaal...

Flinter

Belezen gebruiker
Eckster C zei:
azgaza zei:
Ik denk dat die testresultaat vaak laag uitvallen omdat veel mensen hun LSD niet goed bewaren.

waarschijnlijk.

ik doe het altijd in zilverpapier

ik hoop dat je bedoelt folie en geen a4 printpapier met een zilveren kleurtje haha xD.

Voor zover ik weet de LSD het liefst in zilverfolie bewaren op een plek waar de temperatuur niet teveel schommelt (liefst de vriezer).

falinter

Experimenterende gebruiker
nog een reactie erby he lysergine over de maya's.

hardddddd. :stoned:

het was dan mischien m'n 1e keer, maar ik kreeg meer van de lsd dan ik zelf verwacht had. oftewel geslaagd. :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Ik heb nu ook maya's niet getest nog, maar ze zijn écht hard. Een halfje haalt het best redelijk bij veel van mijn vorige trips waar ik een hele had genomen; en ik had vaak goede zegels.
Ik ga er geen laten testen omdat ik er maar 3 heb, en die wil ik bewaren voor trips, maar ik vraag me wel af wie ze allemaal nou hebben laten testen en wát er allemaal is uitgekomen?
Ik had gehoord: 122 (kan bijna niet) en 175, zijn er inmiddels al meer uitslagen? Ik had een volwaardige trip van 10-11 uur, met na-effecten + visuals die nog zo'n 10 uur daarna lichtjes doorgingen. Deed niet onder voor mijn sterkste trips.

Vooral vanwege de werkingsduur vraag ik me af of het niet wat anders kan zijn geweest, hoewel het wel echt voelde als lsd, en het kwam na 10-15 minuten ook al meteen op. Maar de na effecten gingen heel lang door; alle testen en resultaten bevestigden dus dat er echt LSD op zat?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb er 2 laten testen een was 175 mics LSD en de andere uitslag was 135..
Ik weet dat die 175 mics goed bwaard is (heb het zelf heringepakt: daar)), misschien was die ander onzorgvuldig bewaard ?
Heb (nog) niet de moeite genomen voor een 3e test :P

Verder zaten er geen andere stoffen erop iig.
Tripze :wave:

azgaza

Badass junkie
Mathijs zei:
Ik weet dat die 175 mics goed bwaard is (heb het zelf heringepakt: daar)), misschien was die ander onzorgvuldig bewaard ?

Oke, dan blijf ik er vannuit gaan dat ik óf perongeluk de sterkste helft van de twee pakte, of toch een groter deel had. En de lange na visuals zullen wel slaapgebrek zijn geweest dan.
Iniedergeval goed te weten dat op alle geteste maya's gewoon LSD zat, alles wees er ook wel op (geen smaak, slaat in na 10-15 minuten, typische LSD visuals etc.)

Jeller

Badass junkie
azgaza zei:
Mathijs zei:

Oke, dan blijf ik er vannuit gaan dat ik óf perongeluk de sterkste helft van de twee pakte, of toch een groter deel had. En de lange na visuals zullen wel slaapgebrek zijn geweest dan.
Iniedergeval goed te weten dat op alle geteste maya's gewoon LSD zat, alles wees er ook wel op (geen smaak, slaat in na 10-15 minuten, typische LSD visuals etc.)
azgaza, neem binnenkort die andere helft en je zal wel zien dat je nog steeds evne hard zal trippen :wave:

Hislordship

Wijs gebruiker
lsd testen ? uhhm waar kan dat dan ? :mrgreen: btw ken nie wachten op een report jouw reports zijn altijd de moeite waard om te lezen of ze nou bad of goed waren ze zijn altijd goed :beer:

dirtbag

Bewuste gebruiker
hislordship zei:
lsd testen ? uhhm waar kan dat dan ? :mrgreen: btw ken nie wachten op een report jouw reports zijn altijd de moeite waard om te lezen of ze nou bad of goed waren ze zijn altijd goed :beer:

er zijn een paar punten waar je je drugs kunt laten testen, kost 12,50 en duurt een paar weken voor je de uitslag terug hebt.

azgaza

Badass junkie
Ik vond op erowid trouwens staan dat het inderdaad heel moeilijk is om de hoeveelheid van LSD te testen en nog een aantal bijkomende dingen. Testen ze eigenlijk hoeveel d-LSD het echt is en hoeveel isomers die niet werken zoals iso-LSD? Of noemen ze het allemaal LSD? In dat geval zouden bv. de maya's heel puur gewoon volledig d-LSD (de werksame) kunnen zijn waarom ze bij een niet extreem hoog aantal ug toch veel sterker zijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
azgaza zei:
Ik vond op erowid trouwens staan dat het inderdaad heel moeilijk is om de hoeveelheid van LSD te testen en nog een aantal bijkomende dingen. Testen ze eigenlijk hoeveel d-LSD het echt is en hoeveel isomers die niet werken zoals iso-LSD? Of noemen ze het allemaal LSD? In dat geval zouden bv. de maya's heel puur gewoon volledig d-LSD (de werksame) kunnen zijn waarom ze bij een niet extreem hoog aantal ug toch veel sterker zijn.

Klinkt logisch , is met andere drugs ook zo dus woorom LSD niet?.
Ik zal de volgende keer eens vragen waar ze het precies op testen.

Bovenaan