LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Voorlopige uitslag van de menselijke tester EL Stonie Mahonie

Straf spul ....

Straf spul ....

Helm op gordel om !!!

Warp 9 op een 1 hele papertrip

Voor nu uit Mayaland.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Goede moguuh beste Trippers, Keta-fans, Speedfreaks, Cokeheads, Potheads, GHB sletjes, 2CB lovers, en natuurlijk de vervloekte allesonthouders !!

Hoe gaat het met jullie ?

Wat een fijne dag om te ontwaken op de Mayas ....

Na 10 uur hevig getript te hebben kan ik en mijn lsd partner beaamt het ook:

De Mayas zijn hun centjes wel waard !

Geen eurocentje spijt van gehad, eindelijk na maanden van spanningen de juiste batch gevonden. Mijn angst dat de Hartjes onvervangbaar geworden zouden zijn is een angst die nu langzaam weg ebt in het heelal.

Tijd om te gaan genieten en uit te kijken aar de volgende optie om weer compleet weg te drijven op de Mayas.

Groetjes van Stonie en Blotje from the Maya Temple .

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Jeller,

De Mayas zullen 100% geen 400 microgrammetjes bevatten, en zijn dus in in kracht minderwaardig.
Dat ze wel lekker trippen is niet raar, hoe sterk ze zijn ?? Daar laat ik me niet over uit.

@ Flashkop,

Ik vrees dat niemand zich daar zorgen om maakt.
Ik had er nog niet aan gedacht tot je het naar voren bracht.
Biologische afbreekbare inkt misschien ?

Groetjes

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat ze vast geen schadelijke inkt zullen gebruiken, zowel: het zijn alsnog maar hele kleine hoeveelheden die je binnen krijgt als je het niet te vaak doet en het lijkt me dat je lichaam wel raad weet met dergelijke kleine hoeveelheden, onderschat je maagzuur niet.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
TechNora zei:
He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:

En je ging er nogal hard op he !!
Voorlopige uitslag van de menselijke tester EL Stonie Mahonie

Straf spul ....

Straf spul ....

Helm op gordel om !!!
Na 10 uur hevig getript te hebben kan ik en mijn lsd partner beaamt het ook:

De Mayas zijn hun centjes wel waard !

Tof zeg! En ik ben blij te weten dat ik dus niet helemaal gestoord was dat ik zo hard op die zegel ging :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je moet goed uitgerust aan je volgende LSD trip beginnen en niet mixen Tech Nora, dan komt het zekers goed en zijn je angsten onnodig.

Groetjes Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Je moet goed uitgerust aan je volgende LSD trip beginnen en niet mixen Tech Nora, dan komt het zekers goed en zijn je angsten onnodig.

Groetjes Stonie

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jaaaaaaaa, Joepieeee, okee, dat neem ik graag van je aan!

*Krijgt een Goerroegevoel*

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De uitslag is nog niet binnen dus ik test zelf nog ff verder !!

Een prachtige dag om even goed op een Maya te sabbelen net zoalng tot ik besef dat de LSD mijn Zaterdag nog mooier maakt dan dat deze nu al is. De zon schijnt het is warm .... ideaal tripweer.

Lang Leve de LSD !!!

El Trippero ...

:hearteyes:

Komeetman

Belezen gebruiker
Ik zal wachten op een nieuw tripreportje, dacht vandaag al, damn waar blijft lysergine met zijn tripreports :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De eerste uitslag is binnen:

Ik ga er nog een paar weg brengen want het is me te laag !!
Misschien dat er een hoger gemiddelde uitkomt. Ik moet even naar een gratis punt hiervoor.

122 mics ..... :cry:

Ik kan er ook keihard over gaan liegen tegen iedereen dat zou me een hoop kopzorgen schelen.

Maar goed sinds ik een uitslag heb gehad die totaal nergens op sloeg ben ik van de mening dat de test centras hun werk soms fout afleveren. 1 test zou je kunnen misleiden, daarom kies ik er vanaf nu voor meerdere tests te doen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.

Want zelfs van 1 dezelfde vel verschillen de uitslagen nog sterk.
Hetgeen met het verdampen en het drogen te maken heeft.
LSD testen is de lastigste uit het pakket, waardes vervliegen terwijl je erover praat.

Stonie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
damn 122 , had toch iets hoger verwacht van de maya's

keep us up to date met de toekomstige testen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ook .... minimaal 175 en dat dan gemiddelt zou echt fijn zijn.

De verkoper is het er in ieder totaal niet mee eens werdt me toe gesnauwd.

Dat testen veroorzaakt alleen maar paniek zegt ie .......
Als iedereen nou is stopte met het overdrijven van die waardes, dan zouden de test wel goed liggen.

Maar iedere verkoper die kwaad wordt om uitslagen heeft zich zelf wel laten kennen.

:mrgreen:

100 mics is al veel ..... persoonlijk als ik de Mayas moet inschatten zitten ze wel boven de 150 mics.

Maar goed als ik een maand niet neem dan voelen ze aan als 250 mics ...

ans so on and so on ....

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Een meer realistisch beeld krijg je dan van de trippers zelf.

Ik hoor vanuit verschillende hoeken dat er hevig geregeerd wordt op de Mayas.

Badtrips zijn schering en inslag ..... na 3 uur piekt ie volop en zuigen de Mayas hard aan het trippende volk. Met andere woorden de uitslag komt totaal niet overheen met de gevoelens die de trippers krijgen na inname van 1/4, 1/2, of een hele.
Mededelingen van ik voelde niets na een 1/4 zijn schaars, mededelingen van ik ging nogal scheef en was aan het 'gliden' hoor ik steeds vaker.
Zelfs de verkoper moest zijn taken neerleggen dit weekend. Dat gebeurt eens in de zoveel jaar.

Over een maand hopelijk meer uitslagen meer bewijs dat het testen van LSD nogal lastig is.

Stonie

DreamWeaver

Badass junkie
Het testen van acid is inderdaad lastig, beter gaan we gewoon af op gebruikerservaringen van de die hard trippers onder ons. Ben wel benieuwd naar de maya's.

3970

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Ik hoor vanuit verschillende hoeken dat er hevig geregeerd wordt op de Mayas.

Badtrips zijn schering en inslag .....

Stonie

Badtrips, komen die dan (alleen) bij hogere doseringen voor, of ook bij ¼ of ½ zegels? Ik denk namelijk dat ik ook Maya's ga krijgen dit weekend...

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou hoe hoger de dosis hoe meer kans dat je hersens gaan glijden.
Waarheen ligt aan de geestelijke ontwikkeling en gebeurtenissen in diens hoofd.

Beter goed intrippen en leren omgaan met je gedachtenpatronen, dan meteen een badtrip oplopen.
Het denken is erg aanwezig met LSD, daar ontkom je niet aan.
Het intrippen cq harden is dus belangrijk, doe het thuis daarom de eerste keren.

Het scheelt per persoon nogal veel, paddestoelen hebben een sterke kruiswisselingtolerantie etc etc ....

Doseren is leren met de lsd .....

Jeller

Badass junkie
ofwel zijn die testresultaten niet goed verlopen ofwel heb jij niet die mayas van hier :confused:

want als een maya 122 mics is dan zou dit willen zeggen dat al mijn andere trips tot nu toe maar 40-50 mics hadden en dat ik zelf al getript heb op 10ug :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kan ook heerlijk trippen op hogere doseringen.. het ligt gewoon aan jezelf. Je moet het zo zien: Als je je kut gaat voelen versterkt de LSD dat, hoe meer lsd hoe meer het versterkt word en hoe minder je de controle erover hebt. Kleine doseringen heb je vaak meer controle over, maar dat is vaak ook minder leuke trip, in mijn geval dan.. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
haha Jelle je noet niet overdrijven .. hehe

trippen op 10 mics lukt helaas niet.

Maar dat de vellen hetzelfde zijn vanwege de afdruk hoeft ook niet waar te zijn. Eigenlijk zou jij er gewoon eentje moeten testen .....

:wink:

De testuitslag pas echt mislukt zij als ie onder de 100 zat wat mij betreft. Dat de uitslag misschien na nog 10 tests aanzienlijk hoger ligt dan 122 zou me echt niets verbazen.

Groetjes Stonie

Jeller

Badass junkie
10 mics gaat idd niet, dus ik zal eens opschrijven naar wat ik refereer:

mijn eerste trip was 1/3 van een dolfijn dus dat was ongeveer 33-50 mics, dat voelde ik wel maar da was totaal nie hard en overweldigend
de dag erna heb ik dan de 2/3 en later nog een halve shiva en da was al iets harder maar aangezien het de tweede dag trippen was viel da ook goed mee..

de trip daarna was een week later en da de andee helft van de shiva en die was al een stuk harder, da was 100ug denk ik

daarna heb ik een hele shiva genomen in 2 keer dus ongeveer 200ug, dat was dan ook letterlijk 4-5 keer zo hard en visueel als mijn eerste trip

dit vind ik dan ook de perfecte dosis.. genoeg visueel enzo maar je zit niet te ver, maar je zit er wel volledig in.

dan heb ik later nog een paar keer op de explorers getript en die schat ik op 300ug want als ik daar een hele van nam was dat ongeveer het zelfe als 1.5 shiva of als ik er 2/3 van neem kwam dat overeen met 1 shiva van intensiteit..

een panoramix was alsof ik 2 shiva's binnen had dus ik schat die op 400ug
en een maya heb ik altidj halve genomen en da was ongeveer even straf als ze nen explorer :openmouth:

(shiva's en alex grey zijn overigens getest en dat was rond de 200ug)
daarom kan ik echt niet geloven dat een maya maar zoveel is :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
De hardste trip die ik heb gemaakt is gek genoeg geweest op het kwartje (!) van een der Stonie's hartjes! Heb vaak genoeg een hele zegel gedaan (hofmanns, alexjes) maar het kwam visueel niet in de buurt van dat kwart hartje. Nu heb ik pas een keer of 8 lsd gedropt, en ik ga zeer spoedig aan de maya's. Daar komt een tripreport van, ik ben benieuwd! :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De populairiteit van een blotter stimuleert producenten dezelfde prints te misbruiken.
Dat gebeurt ook emt de pillen.
De ze Mayas komen uit Amsterdam niet uit of Antwerpen.
Iedereen kan de blotters ook open met helaas verschillende sterktes.

Maar binnenkort weten we iets meer, tot die tijd trip ik gewoon hard verder.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok iemand heeft dezelfde batch getest in Utrecht waar het GVD nog gratis is ook ....

Hou je vast ...

175 mics .... daar word ik intens gelukkig van.

Daar doen we het voor.

:stoned:

:mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Hmm.. jammer van de sterkte, maar het kan ook zijn dat de geteste zegel niet goed bewaard is geweest na het afgeven bij het testcentrum etc.

Toch is 122 wel een redelijke trip. Het is inderdaad zo dat er steeds zwakkere zegels worden gemaakt; maar de echte sterke vellen met dezelfde print ook nog hoor, want echt, hofmann millenium zegels zijn écht sterk, die heb dan, die moeten wel boven de 150 ug zijn.

Ik heb ooit een keer een zegel gehad die getest was, en die was getest tussen de 120 en 180 (twee verschillende uitslagen van hetzelfde vel geloof ik) en daar had ik een halve van, dus 60-90 ug. Ik herinner me precíes hoe dat voelde. Prima visuals, en een heerlijk rustige trip, verwarringsloos maar wel humorvol. Daar aan vergelijk ik al mijn trips, en als ik het daarmee vergelijk kunnen die hoffmans gewoon niet minder dan het dubbele van die trip van toen zijn, het zou me zelfs niks verbasen als ze nog sterker zijn.

Maargoed.. ik denk nog steeds dat als je mindere zegels krijgt en ze zijn niet al te duur dat je er ook gewoon twee kan nemen. Ik moet zelf alleen eerst nog een keer mindere zegels zelf kopen, want tot nu toe heb ik geen mindere zegels gehad.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad een sterke trip begint boven de 100 ...

Hoelanger je niet tript hoe intenser het zal zijn.

4 soorten vellen:

Slecht tussen de 0-25
Redelijk tussen de 25-75
Goed tussen de 75-150
Extreem lekker tussen de 150-250

azgaza

Badass junkie
Als je van een kwart tripje truowens visuals hebt moet ie iniedergeval rond de 100 liggen, dus zo kan je zonder naar een testcentrum te gaan testen hoe potent je zegels zullen zijn (grenswaarde van voelen is volgens erowid 20 ug dus vandaar)

Bovenaan