Ok beste LSD freaks,
Ik heb alles op alles gezet om het nu voor eens en altijd uit te zoeken.
De vraag is ... zijn er nog Magische Hartjes ??
Nooit meer das voor bij ... dus mijn privevoorraad gaat op slot ik ga voorlopig andere LSD gebruiken.
Zoals iedereen weet werkt iedere blotter, microdot en yellycap en liquiddrop anders, onderling in soort is er al verschil maar ook in .
Omdat ik ervan overtuigd ben dat het wisselen van soorten LSD goed is voor je tolerantie en beter is voor spijs.
Verandering van spijs doet harder en herboren trippen.
Ik heb in de test een strakke Maya beter is er niet op dit moment volgens de connaisseur.
En aantal Liquid Drops maar of die een naam hebben dat weet ik niet.
Alles moet eerst getest worden en dat gaat lang duren. De Mayas moeten 200 mu zijn per zegel.
De drops daar is niets over bekent.
Groetjes uit dromers land .....
Stonie Mahonie
Ik heb alles op alles gezet om het nu voor eens en altijd uit te zoeken.
De vraag is ... zijn er nog Magische Hartjes ??
Nooit meer das voor bij ... dus mijn privevoorraad gaat op slot ik ga voorlopig andere LSD gebruiken.
Zoals iedereen weet werkt iedere blotter, microdot en yellycap en liquiddrop anders, onderling in soort is er al verschil maar ook in .
Omdat ik ervan overtuigd ben dat het wisselen van soorten LSD goed is voor je tolerantie en beter is voor spijs.
Verandering van spijs doet harder en herboren trippen.
Ik heb in de test een strakke Maya beter is er niet op dit moment volgens de connaisseur.
En aantal Liquid Drops maar of die een naam hebben dat weet ik niet.
Alles moet eerst getest worden en dat gaat lang duren. De Mayas moeten 200 mu zijn per zegel.
De drops daar is niets over bekent.
Groetjes uit dromers land .....
Stonie Mahonie