LSD en een borrel?

Hedon

Newbie
LSD is voor mij nieuw. Zo af en toe wil ik wel een XTC pilletje pakken en heb ooit paddo's geprobeerd (zonder merkbaar effect overigens). Nu vraag ik me af hoe de combinatie LSD met een of meer borrels uitwerkt. Versterkt het, verzwakt het of is het gewoon af te raden.
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
alcohol droogt uit.....

ken je nog die kerel die dood is gegaan aan de combi

xtc+paddo's+alcohol....

misschien als je te weinig drinkt en dan lsd+alcohol doet dat jij dan ook doodgaat.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker een biertje in je trip kan geen kwaad, alleen maar goed. Maar ik zou geen kratje bier weg drinken als je onder de acid bent, en ook geen serie aan shotjes sterke drank of iets. Maargoed, volgens mij zul je daar inderdaad geen behoefte aan krijgen.

azgaza

Badass junkie
Het kan in ieder geval prima ben ik laatst achter gekomen, maar het is niet echt een waardevolle toevoeging, aangeschoten zijn in een trip is ongeveer even leuk als nuchter en ik prefereer om pas te alcohol drinken als de comedown al begonnen is.

Talec

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Het kan in ieder geval prima ben ik laatst achter gekomen, maar het is niet echt een waardevolle toevoeging, aangeschoten zijn in een trip is ongeveer even leuk als nuchter en ik prefereer om pas te alcohol drinken als de comedown al begonnen is.

helemaal mee eens

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
drinken op lsd is best wel fijn !
het versterkt vind ik zelf, mja kan ook aan mij liggen ( in men hoofd )
maar om aan te raden zou ik bier er bij drinken.
persoonlijk vind ik zelf dat sterke drank en vies en te straf smaakt ( brand enorm in je keel ) ook al ben je het nuchter ( zonder lsd op ) gewoon !

MCHZK

Belezen gebruiker
ik vind persoonlijk enkele biertjes in een trip erg leuk , ze smaken nog beter dan als je nuchter bent ook dan :grin:

jaaa een glaasje is wel lekker hoor, verminderd mindfucks een beetje mocht je die hebben :P dan ga je minder diep, maar kun je meer genieten. je slaapt ook wel wat makkelijker :beer: :beer: :beer:

De_willy

Experimenterende gebruiker
Een lekker glaasje whisky/cognac of een biertje gaat er hier altijd wel in tijdens een trip. Kan je echt enorm genieten van de smaak. :)

Ik gebruik regelmatig lsd in combinatie met alcohol , ik vind het vooral leuker op een feestje. Maar als ik in de natuur ga trippen trip ik het liefst alleen op lsd :)Maar het kan in ieder geval niet zoveel kwaad.

PepeG

Newbie
MrBlondeboi zei:
... je slaapt ook wel wat makkelijker :beer: :beer: :beer:
Ja hier had ik eigenlijk een vraaggie over.. Wie heeft er nog meer echt veel moeite mee om in slaap te komen na een trip? Ik lig soms nog wel tot een uur of 5 in me bed wakker, terwijl de trip om 12uur half 1 afgelopen is..

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
haha ja, dan moet je proberen je eigelijk volledig tot rust te laten brengen ( innerlijk )
probeer an nix te denken, of probeer te denken zoals een nuchtere droom.
wat ook werkt is dat je tegen je eigen zegt slapen slapen slapen slapen, tot je zo in slaap valt.. het werkt ! :grin:

Bolea

Belezen gebruiker
Ik drink meestal wel een paar borrels voordat ik LSD neem,Van alcohol word ik wat losser en minder onzeker.Ik ben zelfs soms te gespannen(iets teveel denken) als ik LSD neem zonder alcohol voordien.Dus in mijn geval is het zelfs een aanrader :) :wink: :wave:

Jeller

Badass junkie
zeker goede combinatie, smaakt goed en laat de trip ook beetje losser verlopen
alleen niet te veel drinken, want als de trip dan een beetje uitwerkt ben je plots echt dronken

Jeller

Badass junkie
heb ik al een aantal keren gedaan, zeer leuk maar wel echt scheef en je krijgt er een grote bek van dus niet altijd even aangenaam voor de medemensen..

als je op het moment dat de trip begint stopt met drinken valt het goed mee, maar als je doordrinkt dan loopt het fout af, kheb toch al 2 keer een vrij foute avond achter de rug waarbij ik al 10 glazen voor de trip binnen had en op de trip minstens nog 10 en toen heb ik er wel blackouts aan overgehouden en zelfs naar het einde van de trip op het feest/festival geslape

dus voor mij is lsd en alcohol wel leuk, maar zeker niet meer alcohol drinken dan dat je in normale doen aankan want dan krijg ineens echt een klap van de drank, zeker naar het einde van de trip toe

een lijntje speed is dan wel goed om je er terug door te halen, maar ik combineer lsd liever niet met speed

alcoholist

Wijs gebruiker
Jeller zei:
heb ik al een aantal keren gedaan, zeer leuk maar wel echt scheef en je krijgt er een grote bek van dus niet altijd even aangenaam voor de medemensen..

als je op het moment dat de trip begint stopt met drinken valt het goed mee, maar als je doordrinkt dan loopt het fout af, kheb toch al 2 keer een vrij foute avond achter de rug waarbij ik al 10 glazen voor de trip binnen had en op de trip minstens nog 10 en toen heb ik er wel blackouts aan overgehouden en zelfs naar het einde van de trip op het feest/festival geslape

dus voor mij is lsd en alcohol wel leuk, maar zeker niet meer alcohol drinken dan dat je in normale doen aankan want dan krijg ineens echt een klap van de drank, zeker naar het einde van de trip toe

een lijntje speed is dan wel goed om je er terug door te halen, maar ik combineer lsd liever niet met speed

okeoke

ik ben een grote drankliefhebber:grin: wel aan mn naam te zien:grin:
maar als ik dronken ben,zijn mn zenuwen meestal weg,voor wat dan ook,,bij iedereen wel..
stel ik ben lazerus,en neem bv. een halve zegel ,zou dat dan de kans op een badtript verminderen? of is dat bullshit
heb namelijk ook nogal last van paniekaanvallen,
en dat verdwijnd ook totaal wanneer ik een beetje alcohol op heb.
en zoiezo tegen de tijd dat ik zo'n zegeltje geregeld heb,ben ik me wel wat meer bewust van lsd en alles der omheen.heb al veel info op gezocht..en mn voelsprieten wijzen tog meer in de richting van de lsd,dan paddos of andere tripmiddelen.

Birdo

PepeG zei:
MrBlondeboi zei:
... je slaapt ook wel wat makkelijker :beer: :beer: :beer:
Ja hier had ik eigenlijk een vraaggie over.. Wie heeft er nog meer echt veel moeite mee om in slaap te komen na een trip? Ik lig soms nog wel tot een uur of 5 in me bed wakker, terwijl de trip om 12uur half 1 afgelopen is..

Hetzelfde hier, de ene keer meer last van dan de andere keer.
Ook wel eens gehad dat ik in m'n eentje wakker was terwijl mijn tripgeno(o)t(en) al
diep in dromenland zaten, kan best frustrerend zijn, helemaal als het even later al licht word.
Niet te veel aan storen dan, daar heb je niets aan, en mocht het echt niet meer lukken dan
is de slaap die avond daarop des te fijn =).
Wel een beetje een mentaal gaar dagje betekend dat dan, heb ik ondervonden.

Wat ik persoonlijk wel vind helpen is nog niet te hard proberen te gaan slapen als je
merkt dat je er moeite mee hebt, en dan gewoon lekker een biertje of 3 te drinken
met een serie of wat op forums rondstruinen, lui word ik dan vanzelf.

Ontopic, tijdens de trip nooit behoefte gehad aan alcohol, maar in de comedown smaakt
een biertje me erg goed.

ilyas

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik bier dronk onder LSD was fantastisch. De smaak was zo intens dat ik maar om de 5 min een slokje kon nemen, maar met ander eten/drinken had ik dat niet. Een vreemde drug is dit.

Curunir

Ik vind alcohol lekker tegen het einde van trip. :beer:

Tijdens het opkomen is het minder vind ik en tijdens de piek kom je er waarschijnlijk toch niet aan toe. :mrgreen:

Wat ik *niet* zou doen is jezelf eerst dronken voeren en dan een zegel pakken, dat is vragen om problemen. Misschien nog niet eens zozeer kwa bad trip maar wel omdat alcohol je beoordelingsvermogen aanpast en lsd dat ook in zekere mate doet en bovendien je realiteitsbesef totaal door elkaar kan gooien. :wave:

Zie ook de gekke drugstoeristen in Amsterdam die hallucinogenen combineren met veel drank en evt. andere harddrugs en dan hun hond gaan villen of uit het raam springen :rolleyes:

Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.

Curunir

Matthijs85 zei:
Curunir zei:
en dan hun hond gaan villen

Dat had dus niks met tripmiddelen te maken he... Willens en wetens is deze hoax door politici gebruikt om het paddoverbod erdoor te drukken.

Bron?

De Pers zegt:
Uit het psychiatrisch rapport blijkt dat V. in de twee weken voor het incident praktisch elke dag forse hoeveelheden paddo's tot zich nam. Hij was volgens het rapport op de bewuste dag 'zwaar psychotisch' en had waanideeën door de drugs. Volgens de psychiater is er met V. eigenlijk niets aan de hand, alleen op het moment van de slachting zou hij niet hebben beseft wat hij deed. Hij zou zijn overtuigd dat de hond door demonen was bezeten, en dood moest. De psychiater acht V. 'enigszins' verminderd toerekeningsvatbaar, maar niet psychisch gestoord. Er zou slechts een klein risico voor herhaling zijn.

In het verleden had hij al veel met drugs geëxperimenteerd. De paddo's waren een soort verslaving, zei V. Hij at een á twee doosjes per dag, rookte daarnaast soms wiet en moest 'meer en meer'.
http://preview.depers.nl/binnenland/116197/Eis-vier-maanden-voor-villen-hond.html

Op basis van dat artikel zou ik wel concluderen dat de paddo's zijn verwarring/psychose hebben versterkt. Al kan ik niet beoordelen of het artikel waar is.

Curunir

Welk laatste stuk bedoel je? Ik moet zeggen dat ik redelijk veel vertrouwen heb in de Pers als bron.

Hoewel het natuurlijk onzin is om enkel paddo's de schuld te geven als iemand al psychotisch was voor hij ermee begon.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Curunir zei:
Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.

Als je bang bent voor een paniekaanval is het misschien nog geen tijd om te trippen? Je moet wel een beetje sterk in je schoenen staan. En de trip gewoon ondergaan. Als je van te voren al bang bent voor een paniekaanval is het misschien niet verstandig om te gaan trippen. :confused:

Maar dat is just my two cents.

Curunir

Daar zit iets in, maar als je regelmatig paniekaanvallen hebt kan je daar soms zelf weinig aan doen. Om dan vanwege die reden nooit te kunnen trippen is ook zo zonde.

Alleen al het besef dat je een kalmeringsmiddel hebt genomen zou al een positief effect kunnen hebben in psychologische zin, lijkt me. :wink:

alcoholist

Wijs gebruiker
Curunir zei:
Daar zit iets in, maar als je regelmatig paniekaanvallen hebt kan je daar soms zelf weinig aan doen. Om dan vanwege die reden nooit te kunnen trippen is ook zo zonde.

Alleen al het besef dat je een kalmeringsmiddel hebt genomen zou al een positief effect kunnen hebben in psychologische zin, lijkt me. :wink:

ja dat zeker!, alleen ik ben er nog niet klaar voor
wanneer de tijd rijp is,ga ik ernaar kijken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Curunir zei:
Welk laatste stuk bedoel je? Ik moet zeggen dat ik redelijk veel vertrouwen heb in de Pers als bron.

Hoewel het natuurlijk onzin is om enkel paddo's de schuld te geven als iemand al psychotisch was voor hij ermee begon.

Dit dus : In het verleden had hij al veel met drugs geëxperimenteerd. De paddo's waren een soort verslaving, zei V. Hij at een á twee doosjes per dag, rookte daarnaast soms wiet en moest 'meer en meer'.

Paddo's zijn niet verslavend, en op de 2e dag dat je ongeveer dezelfde portie neemt zal de werking al gehalveerd zijn. Op de 3e dag merk je niets van dezelfde dosis.. tot dat je weer een week of wat stopt. BS dus.

OT: Ben zelf niet zo'n drinker ( meer) maar zal het vanavond eens proberen, als ik er aan denk natuurlijk. Vanavond goede vriend kennis laten maken met alice, dubbelop zelfs want we gaan alice in wonderland ook kijken :hearteyes:

Bovenaan