LSA

iSmokex

Bewuste gebruiker
Hallo!

Een aantal vrienden en ik zijn geinteresseert geraakt in LSA, nu heb ik op internet verschillende soorten gevonden, en ik weet nu dus niet welke wij het beste kunnen nemen.
We twijfelen tussen Hawaiian baby woodrose, Morning Glory en Utopian Bliss balls.
2 van ons hebben al vaker getript op lsd, 2cb en truffels.
We willen gewoon een goede trip, het liefste met visuals en lachkicks zijn natuurlijk ook leuk.
Nu ben ik dus benieuwd welke van deze 3 jullie ons zouden aanraden en in welke dosering, of als jullie nog eeen andere goede optie hebben... Eigen ervaringen zijn ook welkom! Vermeld dan ook de dosering etc. er svp bij.
Met antwoorden als' zoek op internet!' kan ik niet veel, want dt heb ik al gedaan maar heb niet zo gek veel gevonden.

Nou, ben benieuwd! :grin:

:wave:

Ohja ps:
Ik had over misselijkheid gelezen, nou vind ik dat niet o prettig, logisch natuurlijk :P Dus hier tips voor zijn ook welkom, en bij welke is de kans op misselijkheid het minst groot?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kan het beste zo veel mogelijk van de schil van de zaden proberen weg te halen alvorens je ze inneemt. Van 8 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes heb ik niet zo gek veel gemerkt, maar als je echt wilt weten hoe LSA aan voelt moet je nog veel meer dan 8 nemen.

Maar bah, je wordt er echt heel misselijk van. Ik werd er ook goed ziek van, en het lukte me ook niet om over te geven. Ik ga het nooit meer doen.
Alleen als ooit een keer geëxtraheerde pure LSA tegen kom, dan zeker wel.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zo. Dat is kort.
Waarom dan niet?
Ook slechte ervaringen met zaadjes eten enzo?
Zeg dan gewoon dat Morning Glory of Hawaiian Baby Woodrose zaden de moeite niet waard zijn. :wink:

Tigg

Belezen gebruiker
They will not work as well if you chew them...
There is a chemical reaction when the LSA comes in contact with your mouth saliva (spit) and causes a bitterness and choke gag response along with nausea when you chew them.
Here's a good basic's guide on how to use these seeds properly.
http://www.youtube.com/watch?v=CtGn4IjgIPE

Ik heb ooit gelezen dat je deze zaadjes het beste in de vla kan doen (of een andere dikke substantie) zodat ze niet in contact komen met je spuug.

Ik heb ze zelf nooit genomen, ik heb ooit bij het lezen van reviews wel het idee gehad dan je van de ene soort meer misselijk werd dan bij de andere. Misschien was het toeval dat ik van de ene alleen positieve vond en van de andere alleen negatieve. Ik weet ook niet meer welke van de twee mij toen beter leek.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Twilight zei:
Je kan het beste zo veel mogelijk van de schil van de zaden proberen weg te halen alvorens je ze inneemt. Van 8 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes heb ik niet zo gek veel gemerkt, maar als je echt wilt weten hoe LSA aan voelt moet je nog veel meer dan 8 nemen.

Maar bah, je wordt er echt heel misselijk van. Ik werd er ook goed ziek van, en het lukte me ook niet om over te geven. Ik ga het nooit meer doen.
Alleen als ooit een keer geëxtraheerde pure LSA tegen kom, dan zeker wel.
Oké, bedankt! Had nog op internet gelezen dat meestal 3/4 zaden werden aangeraden. Nu ben ik iemand die meestal iets minder nodig heeft dan mijn vrienden (natuurlijk gaat dat over andere stoffen, en ben ik hier misg minder gevoelig voor, maar neem liever het zekere voor het onzekere). Is het wel verstandig gelijk met 8 te beginnen?
Wil het ook wel een beetje op safe spelen.

Tigg zei:
They will not work as well if you chew them...
There is a chemical reaction when the LSA comes in contact with your mouth saliva (spit) and causes a bitterness and choke gag response along with nausea when you chew them.
Here's a good basic's guide on how to use these seeds properly.
http://www.youtube.com/watch?v=CtGn4IjgIPE

Ik heb ooit gelezen dat je deze zaadjes het beste in de vla kan doen (of een andere dikke substantie) zodat ze niet in contact komen met je spuug.

Ik heb ze zelf nooit genomen, ik heb ooit bij het lezen van reviews wel het idee gehad dan je van de ene soort meer misselijk werd dan bij de andere. Misschien was het toeval dat ik van de ene alleen positieve vond en van de andere alleen negatieve. Ik weet ook niet meer welke van de twee mij toen beter leek.
Oké, bedankt voor de tip met de vla! Als het de zaadjes worden vermalen en in de vla dan maar :grin:
ik ga nu het fimpje even kijken!

Tigg

Belezen gebruiker
Als het waar is dat contact met speeksel invloed heeft op de potentie van het spul dan kan meer dan 8 zaden veel teveel zijn. Probeer eens wat reports te vinden. Of je kan beginnen met 4 zaden, en als je na een paar uur niets merkt kun je er nog een paar nemen.

Volgens mij is dat filmpje trouwens niet zo heel informatief, het gaat vooral om het eerste deel van de quote.

Ik heb trouwens ook weleens gelezen dat je de zalen NIET moet vermalen met een gebruikte pepermolen ofzo, omdat je ook peper binnen zal krijgen kan je lichaam de misselijkheidsassociatie met peper gaan leggen waardoor je misselijk kan worden elke keer als je peper eet. Dit gebeurt niet iedereen, maar als het je wel gebeurt is het erg moeilijk om dit "af te leren".

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De hoeveelheid zaadjes hangt erg veel af van welk soortje zaadje, uit m'n hoofd weet ik het niet meer percies en dit zou je zeker moeten vragen waar je zo koopt ( smartshop kan het meteen, onlineshop even via de mail vragen ) Bij azarius staat het er geloof ik ook bij.

Om misselijkheid te voorkomen, de schil er af halen schijnt te werken.
Ook lees ik veel over gaviscon ( gewoon middel van de drogist tegen misselijkheid)

Tigg

Belezen gebruiker
Ik heb ook gelezen dat je als je van tevoren 1 shotje sterke drank (denk aan Stroh 80% ofzo) neemt, je maag een beetje verlamt waardoor je minder misselijk wordt. Als je dan een tijde na het eten voldoende water drinkt zal de alcohol naar een paar uur uit je bloed zijn en de trip niet (meer) beinvloeden.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja ik had al op tripreports gezocht maar kon niet zo gek veel vinden, hier en daar wel wat. Wat ik daaruit heb kunnen halen is mijn interessie voor dit stofje en de 'angst' voor misselijkheid. Had ook gelezen dat 4 zaadjes a behoorlijk heftig kunnen zijn, en weer en ander zei dat 4 te weinig was.
Ik denk dat ik toch maar de dosering van azarius aanhoud, tenzij iemand mij op andere gedachtes brengt.

Iemand toevalig nog eigen ervaringen? En die utopian bliss balls, is dat wat? Lijkt me toch dat de misselijkheid minder is. Maar om een een of andere reden ben ik toch geneigd te denken dat smartshop capsules niet zo potent zijn.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
HakunaMatata zei:
Ja ik had al op tripreports gezocht maar kon niet zo gek veel vinden, hier en daar wel wat. Wat ik daaruit heb kunnen halen is mijn interessie voor dit stofje en de 'angst' voor misselijkheid. Had ook gelezen dat 4 zaadjes a behoorlijk heftig kunnen zijn, en weer en ander zei dat 4 te weinig was.
Ik denk dat ik toch maar de dosering van azarius aanhoud, tenzij iemand mij op andere gedachtes brengt.

Iemand toevalig nog eigen ervaringen? En die utopian bliss balls, is dat wat? Lijkt me toch dat de misselijkheid minder is. Maar om een een of andere reden ben ik toch geneigd te denken dat smartshop capsules niet zo potent zijn.

Capsules werken ook goed aangezien er dezelfde stof inzitten, hoeveel gram is dan weer niet bekend. Trip-e enz. is ook allemaal met LSA zaadjes.

Bij de een werkt lsa ook een stuk beter net als bij salvia, sommige mensen hebben er helemaal geen effect van terwijl de ander met dezelfde dosis flink tript.

Ik zou zelf gewoon voor de zaadjes gaan en dan idd met de doseringen van azarius.

crocodile

Experimenterende gebruiker
Twilight zei:
Zo. Dat is kort.
Waarom dan niet?
Zeg dan gewoon dat Morning Glory of Hawaiian Baby Woodrose zaden de moeite niet waard zijn. :wink:

Alleen maar misselijkheid voor een vage kuttrip die niks voorstelt. Leg mij maar eens uit waarom ik dan niet gewoon paddo's of LSD zou pakken.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
crocodile zei:
Twilight zei:
Zo. Dat is kort.
Waarom dan niet?

Alleen maar misselijkheid voor een vage kuttrip die niks voorstelt. Leg mij maar eens uit waarom ik dan niet gewoon paddo's of LSD zou pakken.
Oh, dat ga ik je niet uit leggen.
Ik geef je groot gelijk dat je liever dat hebt! :)
Heb ik namelijk liever ook op het moment!

Maar naar pure LSA ben ik nog steeds erg nieuwsgierig, als het goed is wordt je daar niet of nauwelijks misselijk van en kan je ook hoger doseren, dus beter ervaren wat LSA nou precies doet.

Elohtibbar

Badass junkie
Tripreports:

viewtopic.php?f=21&t=22590&p=654046#p654046

dit report is van mijn vriendin, ik ben degene waarmee ze gebruikte. Degene die bad ging dus.

viewtopic.php?f=21&t=22592&p=654057#p654057

Ik raad het je sterk af om te nemen, omdat het in vergelijking met andere drugs geen toegevoegde waarde heeft, truffels/paddo's, 2cb of LSD is veel leuker. En je hebt gewoon dikke kans dat het fout gaat. Heb van zoveel mensen gehoord dat ze zich er zo kut van voelden, ook mensen die veel tripervaring hebben en die zich gewoon kunnen overgeven tijdens trips (overgeven aan het trippen, niet kotsen dus :P ).

Ik was ook echt fysiek ziek (en ik ken nog andere mensen die er echt letterlijk ziek van zijn geworden), heb de hele nacht enorme maagpijn gehad en het gevoel gehad alsof er een demon in me zat. Een vriend van me heeft ook tot 2 keer toe het gevoel gehad dat hij bezeten was.

Je moet het vooral doen als je het zelf ziet zitten, ik heb alleen maar negatieve verhalen voor je. Ik ken eigenlijk niemand die het echt leuk vond, terwijl ik wel 5 mensen ken die het hebben gebruikt. Misschien dus niet echt een objectief beeld, maar dit is wel hoe ik het heb ervaren.

Voor meer gedetailleerde info: just ask. :)

Elohtibbar

Badass junkie
Twilight zei:
crocodile zei:
Twilight zei:
Zo. Dat is kort.
Waarom dan niet?

Oh, dat ga ik je niet uit leggen.
Ik geef je groot gelijk dat je liever dat hebt! :)
Heb ik namelijk liever ook op het moment!

Maar naar pure LSA ben ik nog steeds erg nieuwsgierig, als het goed is wordt je daar niet of nauwelijks misselijk van en kan je ook hoger doseren, dus beter ervaren wat LSA nou precies doet.

LSA kun je ook gewoon in capsules krijgen bij Azarius trouwens.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me sterk, aangezien het net als LSD en Mescaline op lijst 2 van de opium wet staat.
Wat er in die capsules zit zijn verpulverde zaden. Niet dat ik er ervaring mee heb, maar dit is wat ik al vaak heb gehoord en gelezen.

Elohtibbar

Badass junkie
Twilight zei:
Lijkt me sterk, aangezien het net als LSD en Mescaline op lijst 2 van de opium wet staat.
Wat er in die capsules zit zijn verpulverde zaden. Niet dat ik er ervaring mee heb, maar dit is wat ik al vaak heb gehoord en gelezen.

Waarom kun je dan gewoon LSA bij de smartshop kopen als het verboden zou zijn? :confused:
Of bedoel je de gezuiverde stof die verboden zou zijn? Heb daar nog nooit iets over gehoord, maar er zit in ieder geval gewoon LSA in verscheidene soorten capsules van de smartshop. Dit schijnt ook misselijkheid tegen te gaan.
En ik wil er wel bij zeggen dat ik veel over LSA heb gelezen, dus vind het raar dat ik dat dan nog nooit ben tegengekomen.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sorry, ik kan je de kromme redenering van onze wet ook niet echt uitleggen, maar ik kan het alleen verklaren door te wijzen naar de mescaline houdende-cactussen die óók verkocht worden terwijl mescaline zelf een verboden stof is. :grin:

Daarbij is het volgens mij redelijk lastig om zuivere LSA uit zaadjes te krijgen.
Misschien interessant om eens een topic over te starten!

Elohtibbar

Badass junkie
Hm, ik wist niet dat er ook gezuiverde LSA bestaat, zoals dat inderdaad ook bij mescaline het geval is. Excuses voor het misverstand dan. Dat is inderdaad een achterlijke redenering, maar ja, ik vind het ook bizar dat xtc verboden is en LSA niet (dat in mijn ogen veel schadelijker kan zijn voor de bewuste gebruiker). :grin: Maar ja, dat is een ander onderwerp. :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Rabbithole zei:
Hm, ik wist niet dat er ook gezuiverde LSA bestaat, zoals dat inderdaad ook bij mescaline het geval is. Excuses voor het misverstand dan. Dat is inderdaad een achterlijke redenering, maar ja, ik vind het ook bizar dat xtc verboden is en LSA niet (dat in mijn ogen veel schadelijker kan zijn voor de bewuste gebruiker). :grin: Maar ja, dat is een ander onderwerp. :wink:

LSA is niet verslavend en is een natuurlijkproduct, zeker niet vergelijkbaar bij MDMA dus.
Hoe kom je er trouwens bij dat het schadelijker is? Oke je kunt misselijk worden en heel de nacht overgeven, maar dit kan met MDMA, alchohol, speed enz. ook. LSA heeft fysiek geen blijvende schade.

Elohtibbar

Badass junkie
PepTalk zei:
Rabbithole zei:

LSA is niet verslavend en is een natuurlijkproduct, zeker niet vergelijkbaar bij MDMA dus.
Hoe kom je er trouwens bij dat het schadelijker is? Oke je kunt misselijk worden en heel de nacht overgeven, maar dit kan met MDMA, alchohol, speed enz. ook. LSA heeft fysiek geen blijvende schade.

Daarom heb ik het ook over schadelijk voor de bewuste gebruiker. De bewuste gebruiker kan mdma met mate nemen, 1x in de 3 maanden bijvoorbeeld, en minimaliseert de hersenschade. LSA zorgde bij mij voor veel meer fysieke klachten en een ontzettend nare ervaring, wat ik niet had kunnen voorkomen. Dit verschilt per persoon natuurlijk, maar daarom vind ik niet dat LSA zomaar moet kunnen en mdma niet. En ik heb het niet over het verslavingsrisico en het gevaar voor de hele maatschappij, vandaar de toevoeging voor de bewuste gebruiker. :)

Dat het een natuurproduct is heeft er niks mee te maken, paddo's staan ook in de opiumwet. Uiteraard is het onzin om een natuurproduct te verbieden, maar dat weerhoudt de overheid er niet van.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Rabbithole zei:
PepTalk zei:
Rabbithole zei:

Daarom heb ik het ook over schadelijk voor de bewuste gebruiker. De bewuste gebruiker kan mdma met mate nemen, 1x in de 3 maanden bijvoorbeeld, en minimaliseert de hersenschade. LSA zorgde bij mij voor veel meer fysieke klachten en een ontzettend nare ervaring, wat ik niet had kunnen voorkomen. Dit verschilt per persoon natuurlijk, maar daarom vind ik niet dat LSA zomaar moet kunnen en mdma niet. En ik heb het niet over het verslavingsrisico en het gevaar voor de hele maatschappij, vandaar de toevoeging voor de bewuste gebruiker. :)

Dat het een natuurproduct is heeft er niks mee te maken, paddo's staan ook in de opiumwet. Uiteraard is het onzin om een natuurproduct te verbieden, maar dat weerhoudt de overheid er niet van.

Ah okee, dan ben ik nog steeds van mening dat een avond in je bed overgeven minder blijvende schade aan je lichaam en geest oplevert dan lekker een hele nacht door dansen/stampen wat dan ook.. Op dat moment voel je je misschien beter, maar hoeft niet meteen te betekenen dat er geen schade optreed.

Dat het een natuurproduct is heeft er wel degelijk mee te maken, zoalang het een natuurlijk product is en geen preparaat is, is het over het algemeen legaal. Uitzondering bevestigd de regel, in dit geval de paddo ( waarvan eerst de gedroogde/paddorepen 'geprepareerde' paddo's ook al niet mochten)

Elohtibbar

Badass junkie
PepTalk zei:
Ah okee, dan ben ik nog steeds van mening dat een avond in je bed overgeven minder blijvende schade aan je lichaam en geest oplevert dan lekker een hele nacht door dansen/stampen wat dan ook.. Op dat moment voel je je misschien beter, maar hoeft niet meteen te betekenen dat er geen schade optreed.

Dat het een natuurproduct is heeft er wel degelijk mee te maken, zoalang het een natuurlijk product is en geen preparaat is, is het over het algemeen legaal. Uitzondering bevestigd de regel, in dit geval de paddo ( waarvan eerst de gedroogde/paddorepen 'geprepareerde' paddo's ook al niet mochten)

Nou ja, sporadisch en verantwoord xtc-gebruik levert geen permanente schade op. Ik ben het met je eens dat het fysiek schadelijker is dan LSA, maar mijn ervaring met LSA was gewoon zo traumatisch dat ik niet vind dat het heel makkelijk genomen moet worden. Ik bedoel niet dat het per se schadelijker is dan xtc-gebruik, maar er moet niet zo lichtzinnig over gedaan worden. Begrijp me goed, ik vind ook niet dat het verboden moet worden, maar ik vind het gewoon raar dat sommige soorten drugs legaal zijn en sommige niet.

Net zoals het raar en belachelijk is dat de overheid natuurlijke producten verbiedt. Niet alleen preparaten.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Rabbithole zei:
PepTalk zei:

Nou ja, sporadisch en verantwoord xtc-gebruik levert geen permanente schade op. Ik ben het met je eens dat het fysiek schadelijker is dan LSA, maar mijn ervaring met LSA was gewoon zo traumatisch dat ik niet vind dat het heel makkelijk genomen moet worden. Ik bedoel niet dat het per se schadelijker is dan xtc-gebruik, maar er moet niet zo lichtzinnig over gedaan worden. Begrijp me goed, ik vind ook niet dat het verboden moet worden, maar ik vind het gewoon raar dat sommige soorten drugs legaal zijn en sommige niet.

Net zoals het raar en belachelijk is dat de overheid natuurlijke producten verbiedt. Niet alleen preparaten.

Tja, door de overheid word niet gekeken naar de effecten maar naar de aard van het product, de schadelijkheid ( zowel voor de gebruiker zelf danwel voor de omgeving) en verslaving.

Over wat wel en niet verboden zou moeten worden kun je lang over discussiëren, maar het paddo verbod heeft tot nu toe wel z'n vruchten afgeworpen. Tuurlijk ben er zelf ook niet blij mee, maar als je het echt wilt kom je er toch wel aan. Tieners of toeristen die denken dat je het zomaar ff voor de fun kunt nemen weer je er wel mee.

Elohtibbar

Badass junkie
PepTalk zei:
Rabbithole zei:
PepTalk zei:

Tja, door de overheid word niet gekeken naar de effecten maar naar de aard van het product, de schadelijkheid ( zowel voor de gebruiker zelf danwel voor de omgeving) en verslaving.

Over wat wel en niet verboden zou moeten worden kun je lang over discussiëren, maar het paddo verbod heeft tot nu toe wel z'n vruchten afgeworpen. Tuurlijk ben er zelf ook niet blij mee, maar als je het echt wilt kom je er toch wel aan. Tieners of toeristen die denken dat je het zomaar ff voor de fun kunt nemen weer je er wel mee.

Ja daar kun je eeuwig over door discussiëren, dus laten we het er maar op houden dat het mijn mening is. :wink: Net zoals het mijn mening is dat het paddoverbod onzin is, evenals een heleboel andere (drugsgerelateerde) verboden. Maar het is wel een feit dat men voorzichtig met LSA moet omspringen. Dat bewijzen een heleboel ervaringen wel.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Met alles en zeker met elke drug moet voorzichtig worden omgegaan..

Hoewel LSA soms onderschat word ja

whyme

Belezen gebruiker
Een tripreport van mezelf met LSA:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21015

LSA raad ik je zeker niet aan.. Nauwelijks visuals, en echte lachkicks ook niet echt..

In vergelijking met bv een truffeltrip is LSA waardeloos.

Het schijnt dat in HBW gemiddeld de hoogste concentratie LSA zit, dus mocht je het echt willen proberen dan zou ik je dat met tegenzin aanraden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
whyme zei:

LSA raad ik je zeker niet aan.. Nauwelijks visuals, en echte lachkicks ook niet echt..

Het schijnt dat in HBW gemiddeld de hoogste concentratie LSA zit, dus mocht je het echt willen proberen dan zou ik je dat met tegenzin aanraden.

LSA valt bij iedereen anders, ik heb er een vrij aardige trip op gehad. ( wel redelijk veel bij geblowd ook, ook tegen de misselijkheid)

Maar de meeste worden er alleen behoorlijk ziek van ja, zodat de positieve uitwerking weer teniet gedaan word en je er niet van kunt genieten.

whyme

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
whyme zei:

LSA valt bij iedereen anders, ik heb er een vrij aardige trip op gehad. ( wel redelijk veel bij geblowd ook, ook tegen de misselijkheid)

Maar de meeste worden er alleen behoorlijk ziek van ja, zodat de positieve uitwerking weer teniet gedaan word en je er niet van kunt genieten.
Sowieso vallen hallucinogene drugs bij iedereen anders. Maar bij de trip die ik had vond eigenlijk niemand de effecten van de drug zelf echt leuk, alleen het gezelschap waarin we ons bevonden maakte de trip leuk :wink:

op een lege maag 4 HBWR zaden voor 15 minuten kauwen, niks doorslikken ook geen speeksel. uiteindelijk wel alles doorslikken. ik kan uit ervaring zeggen dat je dan wel een leuk tripje hebt.

Psychedelic

Ik heb goede ervaring met 5 HBWR zaadjes! Fijnkouwen, kwartier in je mond houden en dan uitspugen. Na ongeveer 1 uur komen de eerste effecten dan op, en ik had een sterke trip!
De misselijkheid viel nogal mee. Hooguit het eerste uurtje een zwaar gevoel op de maag gehad.
Ik kan je het bovenstaande aanraden!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
3 zaden baby hawaiian woodrose. Heb er vanaf 2 uur smiddags tot 8 uur 's avonds een flinke roes van gehad. Ik raad aan om met 3/5 zaden te beginnen.

acidboy

Badass junkie
Ja dat spul is wel lachen ja, goede 'trip' gehad. Lang geleden wel..

Volgens mij moest je die zaden doorslikken, er gingen er 3 van de 4 over hun nek bij ons in ieder geval (ik niet :grin: ). Dus neem dan even aan dat dat was omdat die zaden niet zo lekker vielen op de maag :)

Elohtibbar

Badass junkie
acidboy zei:
Ja dat spul is wel lachen ja, goede 'trip' gehad. Lang geleden wel..

Volgens mij moest je die zaden doorslikken, er gingen er 3 van de 4 over hun nek bij ons in ieder geval (ik niet :grin: ). Dus neem dan even aan dat dat was omdat die zaden niet zo lekker vielen op de maag :)

Je kunt de zaden ook fijnkauwen en weer uitspugen of alleen extraheren uit kokend water, dat schijnt de ergste misselijkheid goed tegen te gaan. Weet niet of je het al eens van J hebt gehoord, maar mijn ervaring met LSA was verschrikkelijk. Was ook absoluut niet aan mezelf te wijten (dat bewijst het feit dat ik geen problemen met paddo's of LSD had wel), ik voelde me echt alsof ik bezeten was. Later heb ik me in dit soort slechte ervaringen verdiept en ben ik erachter gekomen dat dit niet ongewoon is bij dit goedje. Toch vreemd dat er wel mensen zijn die er hele vette ervaringen mee hebben, bij mij overheerste fysieke pijn/ziekte van de zaadjes.

Volgens mij heb ik 'm al eens in dit topic gepost, maar dit is het tripreport van m'n lieve vriendin waarmee het beter ging en die bij me bleef om me te kalmeren enzo:
viewtopic.php?f=21&t=22590

Psychedelic

Vreemd dat veel mensen hier zo'n slechte ervaringen mee hebben :confused: .... Ik vindt het echt heel leuk :) !

Als je de zaadjes NIET doorslikt, valt de misselijkheid meestal wel mee, deze duurt dan meestal hooguit 2 uur, en is niet heel erg. Vooral als je rustig gaat zittel/liggen na het innemen blijft de misselijkheid binnen de perken. Je hebt dan over het algemeen ook maar 2 uurtjes last van een zwaar geoel op de maag. Bij mij breekt de trip meestal na die 2 uurtjes echt door, en is fantastisch!

Ik heb meerdere malen al erg goede en leuke ervaringen gehal met HBWR, was echt compleet van de wereld :grin: ! Wat mij betreft is het echt een aanrader, mits je de zaden niet doorslikt (dan wordt ik wel echt heel misselijk en krijg ik flinke maagpijn).

Fretzel

Als je misselijkheid voor LSA-Zaden tegen wilt gaan kan je ze het beste pellen en een dag laten weken in water en het water opdrinken dit gaat een hoop van de misselijkheid tegen. En de Visuals vallen best wel tegen eigenlijk. Maar ligt ook wel aan de dosering. Ik heb een keer zwaar overgedoseerd wat resulteerde in een hele vreemde trip(En wel aardige visuals met de lichten uit en muziek in me oren)

Maar iedergeval ik hoop dat je aan deze info nog wat hebt. Want het is wel het proberen waard op deze manier.

Veel succes! :stoned:

Elohtibbar

Badass junkie
Het moet je ook niet gaan om de visuals bij LSA. Dan kun je echt beter LSD of iets uit de 2c-familie nemen.

Als ik het ooit nog zou gebruiken zou ik niet weer de zaadjes doorslikken, als ik het zo lees gaat dat wel flink wat van de misselijkheid tegen. Maar ik betwijfel of ik het ooit nog doe, er zijn zoveel leukere tripmiddelen. En de vorige keer was ik zo ziek en ben ik zo fout gegaan dat het me echt tegenstaat. Denk dat ik bij de eerste smaak van die dingen alweer over m'n nek ga, als ik eraan denk kan ik alweer misselijk worden.

Bovenaan