lowryder #2

mattskovic

Wijs gebruiker
ik heb zaterdag 3 van deze zaaden gekregen van een vriend.

heb er ook al veel over opgezocht en zo en ik weet dat een lichtcyclus ( groei- en bloeifase) niet nodig is voor deze plant dus ik vroeg me af zou ik deze nu nog zou kunnen laten uitgroeien tot een gezonde en viriele plant ?

djpopol

Experimenterende gebruiker
mattskovic zei:
ik heb zaterdag 3 van deze zaaden gekregen van een vriend.

heb er ook al veel over opgezocht en zo en ik weet dat een lichtcyclus ( groei- en bloeifase) niet nodig is voor deze plant dus ik vroeg me af zou ik deze nu nog zou kunnen laten uitgroeien tot een gezonde en viriele plant ?
ja dat kan maar je opbrengt gaat niet zo hoog zijn... en ja een lowryder word bekend voor op de vensterbank te zetten eh... daar hoef je niets voor nodig.

als ik je iets mag aanraden: gebruik early pearl...

grtz

Willemijn

Bewuste gebruiker
als je lowryder 2 kweekt , gewoon op de ventserbank , dan zul je er idd niet veel opbrengst hebben
een lowryder2 die je onder kunstlicht zet , geeft een prachtig resultaat.
het hangt natuurlijk af van de groeiomstandigheden, maar in de meeste gevallen haal je er toch wel iets van 20gr af.
en zo'n 10 plantjes.. je kan het wel zelf uitrekenen zeker?

RASCAL

Newbie
Willemijn zei:
als je lowryder 2 kweekt , gewoon op de ventserbank , dan zul je er idd niet veel opbrengst hebben
een lowryder2 die je onder kunstlicht zet , geeft een prachtig resultaat.
het hangt natuurlijk af van de groeiomstandigheden, maar in de meeste gevallen haal je er toch wel iets van 20gr af.
en zo'n 10 plantjes.. je kan het wel zelf uitrekenen zeker?
jo lowryder twee kweek ik ook
best is dat je ze onder kunst licht zet voor een paaar dagen of een week om voor te groeien
op die manier gaat alles beter achteraf
cheersRASCAL

Bovenaan