Lowlands 2010

Lauu

Badass junkie
Mensen die nog geen kaartje hebben voor Lowlands krijgen een nieuwe kans. Dinsdag gaan vijfhonderd extra kaarten in de verkoop. De kaarten worden vanaf 14.00 uur verkocht via de reguliere kanalen. Dat meldt de organisatie op haar website.

Een deel van de tickets is overgebleven uit het aantal kaarten dat was bedoeld voor sponsors, partners en gasten. Daar werd minder gebruik van gemaakt dan voorzien.

De andere kaarten komen vrij omdat ze circuleerden in de zwarte handel. Deze kaarten zijn uit de verkoop gehaald en worden opnieuw aangeboden. Via een speciale website kan worden gecontroleerd of een ticket ongeldig is gemaakt.

Kaarten afkomstig uit de zwarte handel gingen twee weken geleden ook al in de verkoop. De 432 tickets werden binnen vier minuten verkocht. De reguliere kaarten voor het festival werden ook binnen recordtijd afgenomen.

Lowlands vindt plaats van 20 tot en met 22 augustus op het festivalterrein in Biddinghuizen. Onder anderen Blink-182, Snow Patrol en Queens of the Stone Age treden op.

Morgen dus!

drain bamage

Badass junkie
Present.
Welke dombo's gaan er trouwens bij Blink staan??? FUCKING GROOVE ARMADA STAAT OP HETZELFDE MOMENT IN DE BRAVO (geloof ik?) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Zeker een must see, daarvoor nog Air en de rest zie ik wil zolang ik Massive Attack op zondag maar weer eens te zien krijg! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Lowlands drie dagen? Wat mij betreft begint het feest donderdagochtend al en eindigt het pas maandagochtend! Enorm veel zin in!

drain bamage

Badass junkie
DeepPurple zei:
Lowlands drie dagen? Wat mij betreft begint het feest donderdagochtend al en eindigt het pas maandagochtend! Enorm veel zin in!
Woord.
Ik ga alleen pas rond het einde van de middag heen op donderdag.

deadlock

Badass junkie
maffiamastah zei:
ik ga denk ik op donderdagochtend. uurtje of 10 op de dijk :mrgreen: :beer: :stoned:
Fuck yeah! Ik wil eigenlijk met mijn gepimpte 45km/u karretje maar ik denk niet dat ik de ontsteking voor donderdag vervangen krijg.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Heb er ook veel zin in. Flink feesten.

Ga inderdaad groove armada checken maar ook jack parow en al die drum n bass en dubstep.

Wat voor drugs wordt er meegenomen?

Ikzelf ga denk ik voor aardig wat wiet, alcohol en waarschijnlijk wat pillen.

deadlock

Badass junkie
maffiamastah zei:
hahaha vet dan moet je wel opallen waarschijnlijk :P
Het plan was om allemaal met zo'n ding te gaan maar er moet aan allemaal wel iets gebeuren (nieuwe motor, keerkoppeling, ontsteking stuk et cetera) dus dat stellen we een jaar uit.

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
oke gaaf. ik hou echt van die karretjes :hearteyes:

Ik heb er echt zin innnnnn. vrijdag lekker drum n basen, zaterdag lekker aan de techno, en zondag de hele dag in de x-ray voor de leipste beatssssss, gonjasufi, nosaj thing, mount kimbie, darkstar en dan in de avond dubstep :hearteyes: :hearteyes: + een beetje kees van hondt natuurlijk :mrgreen:

perfect

drain bamage

Badass junkie
Veel zin in idd.
Een kleine huishoudelijke mededeling: ondergetekende zal zeer waarschijnlijk met z'n Guy Fawkes masker rondlopen, geen Jason Voorhees met hakmes dus neen GEWOON V FOR VENDETTA STYLE BITCHES. :rock: :rock:

Gaan er trouwens nog meer mensen met de camper heen?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ja, het is gewoon lekker daar. Maakt niet uit wat je doet.
Lekker gechilled en gespaced. 24hr tent was echt relaxed, volgend jaar ben ik daar zeker meer te vinden.

deadlock

Badass junkie
drain bamage zei:
Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P :beer:
Kampf Kadaver is het met je eens. Camping 2 in het algemeen ook denk ik :tongueout:

drain bamage

Badass junkie
deadlock zei:
drain bamage zei:
Beste festival van NL, jezus was ik heb me weer vermaakt zeg. Vanaf nu is het allemaal weer bergafwaarts! :P :beer:
Kampf Kadaver is het met je eens. Camping 2 in het algemeen ook denk ik :tongueout:
Nice one m8! :)

Nog iets leuks gezien/gedaan behalve lopen blowen, pillen slikken en paddo's eten? :)

Trouwens nog iemand naar Kees de Hondt geweest? :rock:

deadlock

Badass junkie
Ik heb geen drugs gebruikt gekkie :grin: Veel bier en baco's gedronken, dat wel. Hoogtepunt was Blink 182, daarna Placebo. Air vond ik saai. Massive Attack was mwoah, Mumford & Sons vond ik ronduit kut. Veel 's nachts bij DJ's geweest en zondagnacht tot 3 uur in de Grolsch bij de Rock DJ's. Daarna naar bed want dinsdag weer heeeeel vroeg op.

En jij?

drain bamage

Badass junkie
Teveel om op te noemen, toch proberen: Massive was weer groots, LCD was de bom, AIR was een beetje saai, Groove Armada was top, Kooks waren leuk, Mumford & Sons waren ook top, Chase & Status waren leuk, Shameboy was de shit, Deadmau5 viel eigenlijk zwaar tegen, Ritchie Hawtin was heftig, Snow Patrol een klein stukje van gezien maar daar weet ik niet zo heel veel meer van, nog een stukje van Expendables gezien, ik ben verliefd op Roosbeef geworden :hearteyes: , Moss was briljant... en nog veel meer :)
Ook geen drugs gebruikt, das rommel en roken is slecht voor je longen :P

drain bamage

Badass junkie
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iQZpTZiaDi0?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iQZpTZiaDi0?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Vorig jaar ook weer een heelrijk muziekje! :)

SperSIZEboon

Badass junkie
ik heb een stukje van z'n set via Producer z'n facebook gehoord en dat klonk wel lekker ja!

volgend jaar ga ik ook naar Lowlands!

drain bamage

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
ik heb een stukje van z'n set via Producer z'n facebook gehoord en dat klonk wel lekker ja!

volgend jaar ga ik ook naar Lowlands!
Ik heb Dj Producer niet helemaal gezien moet ik trouwens eerlijk toegeven, eerst nog ff gekeken bij Groove Armada. :hearteyes: Daarna maar van beukestein gegaan tot 9u en toen ff wat slaap gepakt!

Zeker een aanrander om volgend jaar te gaan, line-up is eigenlijk niet belangrijk want er is genoeg te doen/zien, hangt een chille vibe en je kan lekker aankloten en doen waar je zin in hebt dus dat betekent in mijn geval heel veel schreeuwen! :grin:
(Ik heb na een week terug te zijn nog steeds m'n stem niet terug. :( )

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Zat zelf niet op camping 2, maar was wel leipe shit daar. Heb de zaterdagnacht en ochtend daar doorgebracht.

En Dj the producer klapperde flink door.

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
hahahah jaa ik heb mijn stem ook nog steeds niet terug :tongueout:

kees van hondt was genieten zeg haha en the dj producer was keihard:grin:.

Verder vond ik de dubstep op zondag helemaal geweldig. oh wat hou ik van de X-ray. Caspa was goed, Joker iets minder, breakage geweldig en gomez en brutuzz gedroegen zich als superhelden wat een vieze platen!!!!!!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

lowlands zin in, zin in lowlandsssss

drain bamage

Badass junkie
Groove Armada was ook te gek:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fAR3db-3haE?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fAR3db-3haE?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Erg van genoten. :)

DeepPurple

Belezen gebruiker
Nog mensen of vrienden opgepakt voor drugs? In mijn omgeving meerderen en dat waren echt geen onervaren gebruikers... Zo is een vriend, die wel al menig wat gebruikt hard maar niet zichtbaar erg strak stond (zeker in vergelijking met andere strakhoofden daar) uit de 24-uurstent meegenomen onder het voorwendsel dat de beveiliging hem een pil had zien geven aan iemand (wat helemaal niet zo was). Hij had echter wel wat bij zich dus bij de fouillering kwam dat aan het licht. 65 euro per pil, in totaal 250e kwijt en hij wacht nog op het proces-verbaal. En zo zijn er meer van dat soort situaties voorgevallen; erg naar allemaal maar in ieder geval is niemand van het terrein afgeschopt (al had een vriendin van me wel een 24-uursverbod van het festivalterrein).

drain bamage

Badass junkie
Ik vind 't echt prachtig dat je vervolgens gewoon weer het terrein op mag, een kennis van me die was ook opgepakt. Beetje vaag allemaal, praktisch zelfde situatie als die vriend van jou.
Zo jammer alleen dat er nooit een probleem is op dat hele LL maar dat er toch politie rond loopt...te loeren naar eventuele drugsgebruikers, en dat zijn er nogal wat.
GA TOCH BOEVEN VANGEN KAFFERS!!!

Bovenaan