lowlands 2009

aapkut

Badass junkie
de kaartverkoop is begonnen :grin:
nog mensen die naar lowlands gaan dit jaar ?
En wat neem je zoal mee :P

Gemini

Badass junkie
Ik twijfel nog. Grote kans dat m'n vriend vrijkaartjes krijgt voor Pinkpop via z'n werk, dus dan ga ik ook al naar Pinkpop. Als dat niet doorgaat, ga ik pas serieus nadenken over Lowlands. Ik ga deze zomer ook al naar het Arrow Rock Festival en tweemaal op vakantie, dus het ligt ook aan m'n inkomsten.

Lauu

Badass junkie
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan

aapkut

Badass junkie
Lauu zei:
wobble zei:
ja ind anders gaat het allemaal een hoop geld kosten :openmouth:

maar dan heb je ook wat als het goed is :wink: ...ik zit er ook aan te denken om te gaan :) maarja moet ik wel vrij krijgen voor werk...en of ik nog uberhaupt vrije dagen over heb dan

das ook nog de vraag ja, bij de mc donalds doen ze daar niet moeilijk over ;p

aapkut

Badass junkie
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.

nicolai

Wijs gebruiker
wordt ook mijn 5e keer. eigenlijk 4e, want de eerste keer ben ik echt maar 12 uurtjes daar geweest.

goed dat je even zegt dat de verkoop is begonnen

dropkick_tamas

Experimenterende gebruiker
wobble zei:
Serenity zei:
Waarschijnlijk ga ik daar werken, dus ik ben er én ga ook nog eens geld verdienen.

hoe werkt dat precies ?:openmouth: werk je dan 1 dag en heb je daarna gratis entree :grin: of moet je gewoon iedere dag werken :P
Niet echt een aanrader, vorig jaar ging er iemand werken die ik ken en die heeft geloof ik maar 60 euro gekregen voor 3 dagen werken + alleen naar Sex pistols geweest en dat was echt bagger.

Ik ben er zelf dit jaar uiteraard weer bij...

aapkut

Badass junkie
DrippTone zei:
I'll be there, as always. Word mijn 5e keer LL. :grin: Het begint al weer helemaal te kriebelen.
Vorig jaar had ik mee: Coke, MDMA kristallen, de oude Ephedra, Wiet, Hasj en veel bier.
Dit jaar wil ik mee nemen: MDMA kirstallen, MDA, N2o, LSD, DMT, Wiet, Hasj, veel Guarana en Ma-huang(ephedra). :P

LeLe zei:
Lekker bezig LowLands! :rock:
2008 LL, die gasten hebben de hele tent ondersteboven gezet, geniaal.

Welke camping zit jij ? :grin:

Dit gaat mijn 2de keer pas worden maar ik heb er zekker zin in!
Ik denk dat ik mee neem : LSD,wiet,MDMA,bier en een steelpannetje met Kanker veel knakworstjes

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wij hebben elk jaar een vast camp op camping 1. Goede spot, zeer rlxt! :grin:
Camping 3 is te druk, camping 2 is wel het dichts bij de ingang naar festival terein, maar zit dichtbij de 24uurs tent en camping 1 is rustig, rlxt en zit ook goed dichtbij de ingang.
Plus dat als je je verslaapt, camping 1 licht achter de Grolsch tent dus word je om 12u wakker van de sound cheks! :tearsofjoy:

yaaaw

Bewuste gebruiker
Nja waarom naar Lowlands als je ook naar Sziget kan...voor mij weer gewoon sziget dit jaar, of er moet iemand uit mn vriendengroep met een andere vette suggestie komen...
Maar sowieso qua kosten en vetheid Sziget > lowlands dus waarom zou ik naar ll gaan

aapkut

Badass junkie
DrippTone zei:
Wij hebben elk jaar een vast camp op camping 1. Goede spot, zeer rlxt! :grin:
Camping 3 is te druk, camping 2 is wel het dichts bij de ingang naar festival terein, maar zit dichtbij de 24uurs tent en camping 1 is rustig, rlxt en zit ook goed dichtbij de ingang.
Plus dat als je je verslaapt, camping 1 licht achter de Grolsch tent dus word je om 12u wakker van de sound cheks! :tearsofjoy:

ik zit zelf denk weer op camping 5 lekker rustig :P

nicolai

Wijs gebruiker
normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn

aapkut

Badass junkie
nicolai zei:
normaal gesproken camping 3 linksachter. bijna iedereen uit lelystad zit daar altijd. weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. lijkt me ook weleens leuk om ergens anders te vertoeven. moet wel een drukke gekke camping zijn

aight ja op zn camping veel mafkezen is ook altijd wel leuk vooral als je zelf ook lekker mee doet :grin:

aapkut

Badass junkie
Lauu zei:
mocht ik gaan dan gaat er veel wiet en hasj mee :grin: en misschien wat LSD of 2-cb :rock:

2c-b lijkt mij ook wel grappig ;o

MAaaaaaaar ik zie net op de prodigy site dat ze in aug in Europa aan het touren zijn ! :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
Prodigy is zeker weten cool. Zou tof zijn als ze dit jaar weer komen...en anders een daft punk.

Hoop dat ze dit jaar ook weer wat goede bands ritselen. Vorig jaar waren het wel leuke bands, maar toch vooral typische bandjes als the rascals. Hoop dit jaar meer op Viking skulls en lethargy en dat soort bands.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vorig jaar tourde Tenacious D in europa rond juli augustus, en ik hoopte zo dat ze zouden komen naar NL op LL. Maar helaas. :cry:
Hopelijk dit jaar, zou wel geniaal zijn. :rock:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
WOOOOOT? :confused: :confused: :confused:
Alle 'vroege vogel' kaarten zijn verkocht! 10.000 stuks, in 1 week tijd. :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Marks my words, 10 mei is Lowlands uitverkocht! :openmouth:
*Ik is druk bezig geld te sprokkelen*

Flameon

Badass junkie
Paar keer naar lowlands geweest. Lijkt me wel weer vet om dit jaar eens te gaan.
Wanneer is het dit jaar? (ja, nog niet op google gekeken :wink:)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben 1 keer bij la place gweest toen, slecht idee. Vond er niks aan, doe mij maar de pizza/hamburgers/tosti's/pannekoeken. Er is altijd wel iets rlxt te eten op lowlands.
Tot nu toe heb ik nog maar 1 keer op lowlands iets meerdere malen gegeten, en dat omdat het gewoon lekker was. Maar er is zoveel keus, je kunt elke dag iets anders eten en nog niet alles gehad hebben. :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik ga er vanuit dat ik wel ga dit jaar. Arrow Rock Festival gaat waarschijnlijk niet door en de vakantie naar Spanje gaat sowieso niet door, dus ik houd geld over.

aapkut

Badass junkie
Ellesdee zei:
Tijdens lowlands leef ik echt op la place voedsel <3
broodjes roomkaas
nomnomnom

nee je moet de hamburgers halen !=D
maar het lekkerste waren nog die water meloenen in de ochtend :)

nito98

Belezen gebruiker
Ik ben dit jaar ook weer te vinden op Lowlands werk daar in de beveiliging :P
Vorig jaar drie dagen bij de magneet bar gestaan was echt gezellig en leuk op een paar kleine incidenten maar dat blijf je houden he

nito98

Belezen gebruiker
Kleine opstotjes en mensen die ziek werden... Kwam een meisje naar mij samen met haar vriendin met ontzettende hartklachten maar op het zelfde moment lag alle communicatie eruit was echt niet chill zo een situatie. Maar was goed gekomen 2 min. later werkte alles weer en kon ik ehbo enz erbij halen....Meisje ging met ambulance mee en mocht later weer gaan

nito98

Belezen gebruiker
nee dat toch niet maar was ook een meisje met een lichamelijk handicap (klein mensje zeg maar). Maar zeker geen drugs beetje alcohol dat wel maar was ook niet echt dronken die meid. Maar goed was goed gekomen dus.........

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lowlands de powlands. :P Candyflipje of 3 daagse drugs frenzy waar je gaar van word. hmmmm, lastige keuze. :grin:

Bovenaan