lijm snuiven

hamtaro

Newbie
hoe moet je precies lijm snuiven en gaat dat ook met een prittstift? en hoe doe je dat dan? en hoe moet je benzine snuiven?

wausie91

Bewuste gebruiker
ik heb het zelf nog nooit echt gedaan en raad het jou ook niet aan om het te doen gewoon lijm in een plastick zakje doen ondereen een beetje met je gezicht ern neus in het zakje het zakje onderaan een beetje vasthouden zodatr je geen lijm aan je neus krigt en dan snuiven let op je kan er als je pecht hebt wel een flinke bloedneus van krijgen hoe het met een pritstift kan of moet weet ik niet maar succses met de lijm have fun
geniet maar doe het met mate :stoned:

lot

Badass junkie
@ topicstarter: met een pritt-stift kan het zoieso niet..
en voorderest: Doe de lijm in een plastic (boterhammen)zakje, wel een voldoende hoeveelheid, schuif dit zakje van onder je kin tot op je neus-brug over je gezicht en snuiven maar..

maar ik raad het je niet aan!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heb het ook gezien bij spuiten en slikken, gewoon met lijm waar je je fietsband mee splakt hij zei dat het best wel grappig is hij moest lachen maar hij zei ook dat je bij het inhaleren zo erg merkt dat het troep is en slecht is voor je .... Maar het gaf hem wel een high en licht gevoel :wink:

caatje

Badass junkie
lot zei:
en voorderest: Doe de lijm in een plastic (boterhammen)zakje, wel een voldoende hoeveelheid, schuif dit zakje van onder je kin tot op je neus-brug over je gezicht en snuiven maar..

Lot, (en de rest) ik denk niet dat die nog komt! het is een ruim 2 jaar oud topic :grin:

lot

Badass junkie
caatje zei:
lot zei:

Lot, (en de rest) ik denk niet dat die nog komt! het is een ruim 2 jaar oud topic :grin:

VET!! :grin: helemaal niet gezien!
ik reageerde alleen omdat iemand anders reageerde waardoor ik dacht dat die nieuw was! :P

vladdigor

Newbie
Benzine snuiven???
Tja de vraag is al 2 jaar geleden gesteld toen waren de benzine prijzen nog betaalbaar :grin:

Nope voor mij geen lijm of benzine

buzzy

Badass junkie
Ja of je bent nog te jong om tabak, alcohol en dergelijke te kopen :tearsofjoy: Tsja niks aan te doen jongens, dan maar aan de benzine hijsen :wave: 'aah kut zeg ik ben nog maar 10 en ik kan nog 6 jaar geen bier of peuken halen, wat moet ik nou :openmouth: ' Zeg mafkees, drugs gebruiken is geen verplichting hoor :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Hehehe nee, je behoort gewoon voor de lol in je beeldende vorming lokaal aan de lijm te zitten, en nog helemáál niet aan drugs te denken :wink:

boels

Belezen gebruiker
in de houthandel LIJNOLIE gaan halen, wordt bij ons gebruikt om tafels en stoelen mee te vernissen

- gewoon in een potje met deksel kappe
- deksel opdraaien
- goed schudden, om meer effect te hebben 2 dagen laten staan
- deksel openen en me uwe neus boven gaan hange en is goe inademen, 20 tot 30 min draaid alles rondom u, beste da ge gaat zitten, ge draaid zelf ook dan...

kan wel maagdraainissen en hoofdpijn geven :P

boels

Belezen gebruiker
need^weed zei:

bwa die bijwerkingen komen eigelijk pas als ge zoals ik nen helen dag op het werk nix anders deed als lijnolie snuiven, als ge het 2 of 3 x per dag doet is het allen maar versterkt effect vanplaats lijm,ether,thinner etc etc...

:beer:

Nas_

Newbie
ik had het bij slikke & spuiten x gezien,
je wordt er onwijs licht in je hoofd van man xD
maar tog, je arme neus :(

hej , het is mss belachelijk maar ik heb ooit zelf is proberen lijm snuiven,
ik had een stukje prit af mijn stik , gedaan en dat op een lepel gelegt ,
dan met een aansteker proberen verbranden , tot er een pap was en dan de dampen
inademen , ik vond dat dit goed rook , maar ik kreeg er zelf geen effect van ,
heb dit wel maar 2 minuten gedaan.

clockcable

Bewuste gebruiker
losingthursday zei:
Hahaha, die prit lijm is op waterbasis :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
losingthursday zei:

Die stick moet je pluggen ouwe. :smoke:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lijm snuiven, ik dacht dat dat was voorbehouden voor de arme mensen in de sloppenwijken... Hebben wij niet genoeg nieuw uitgevonden drugs ter onzer berschikking om niet aan de lijm te hoeven gaan ?

Pammer

Bewuste gebruiker
Zoals Sublimo zegt, Lijm (vooral benzine) wordt gesnoven in arme landen om een high gevoel te krijgen.
Hoe het zit met lijm weet ik niet precies maar benzine wordt op een 'handdoekje' of gewoon een stoffen doekje ingedopt en uitgewrongen zodat het niet te nat is. Daarna wordt het doekje tegen de neus gehouden ademen maar! (via de neus).
IK heb dit ooit eens gezien op een reportage in een sloppenwijk waar ze spaans spraken. Ze noemen deze drug 'solventes', wat eigenlijk 'Solvent' betekent, dus ik denk dat alle producten met solvent in zo gebruikt wordt , behalve lijm, dat wordt waarschijnlijk niet in een doekje gedopt. :rolleyes:

Stel je wilt het toch doen, dan wil ik toch zeggen dat je een beetje ziek bent in je hoofd, en na het snuiven waarschijnlijk nog meer, want solvent beschadigd je hersenen enorm.

Edit: ik zie nu pas hoe oud dit is...

Bovenaan