platypus zei:thinner is in de aanbieding bij de gamma! werkt veel beter
platypus zei:thinner is in de aanbieding bij de gamma! werkt veel beter
need^weed zei:platypus zei:thinner is in de aanbieding bij de gamma! werkt veel beter
ervaring?
lot zei:@ topicstarter: met een pritt-stift kan het zoieso niet..
en voorderest: Doe de lijm in een plastic (boterhammen)zakje, wel een voldoende hoeveelheid, schuif dit zakje van onder je kin tot op je neus-brug over je gezicht en snuiven maar..
maar ik raad het je niet aan!
caatje zei:lot zei:@ topicstarter: met een pritt-stift kan het zoieso niet..
en voorderest: Doe de lijm in een plastic (boterhammen)zakje, wel een voldoende hoeveelheid, schuif dit zakje van onder je kin tot op je neus-brug over je gezicht en snuiven maar..
maar ik raad het je niet aan!
Lot, (en de rest) ik denk niet dat die nog komt! het is een ruim 2 jaar oud topic![]()
'aah kut zeg ik ben nog maar 10 en ik kan nog 6 jaar geen bier of peuken halen, wat moet ik nou need^weed zei:^troep dus

hamtaro zei:hoe moet je precies lijm snuiven en gaat dat ook met een prittstift? en hoe doe je dat dan? en hoe moet je benzine snuiven?
Hahaha, die prit lijm is op waterbasislosingthursday zei:hej , het is mss belachelijk maar ik heb ooit zelf is proberen lijm snuiven,
ik had een stukje prit af mijn stik , gedaan en dat op een lepel gelegt ,
dan met een aansteker proberen verbranden , tot er een pap was en dan de dampen
inademen , ik vond dat dit goed rook , maar ik kreeg er zelf geen effect van ,
heb dit wel maar 2 minuten gedaan.

losingthursday zei:hej , het is mss belachelijk maar ik heb ooit zelf is proberen lijm snuiven,
ik had een stukje prit af mijn stik , gedaan en dat op een lepel gelegt ,
dan met een aansteker proberen verbranden , tot er een pap was en dan de dampen
inademen , ik vond dat dit goed rook , maar ik kreeg er zelf geen effect van ,
heb dit wel maar 2 minuten gedaan.

gristus wordt met hoofdletter geschreven!Damien0124 zei:Jezus gristus man, koop echte drugs!