Liefde is alles en niets, voor de ene is het alles, voor de andere niets, he feit dat liefde voorkomt is pure toevale dat een bepaald deel van je hersenen reacties doorstuurt naar je lichaam, ook wordt proces verbetered door recht in de andere persoon zijn ogen te kijken waardoor die persoon zijn deel van hersenen chemische reacties voorzet waardoor bijden eigenlijk in verband staan met elkaar en zo ontstaat het "liefde" gevoel, het is gewoon een deel van het Sexual Selection Proces zoals je kan lezen in het boek van Darwin en de evolutietheorie waar Seksuele selectie een deel van is. en het is niet noodzakelijk dat ook 2 mensen waarvan de chemie heeft plaatsgevonden ook elkaar vinden. Factoren als durf, moed, zelfvertrouwen enz... spelen een belangrijke rol en het verder evolueren van de liefde.
ik kan zo uren verder vertellen en uiteenzetten in objectieve wijze
mijn subjectieve mening is gwn het feit dat liefde chance hebben is. ik persoonlijk waag mezelf er niet meer teveel omdat wel altijd 1 vd 2 gebroken achter blijft. ik heb gekozen voor men drugs, waar ik genoeg troost en gezalschap mee vindt, samen met vrienden en kennissen en goeie gesprekken waar je minder hartpijn van kan hebben lijd ik al 6maanden een liefdeloos leven zonder problemen