Liefde is...

Liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.

• Feit.

Stemmen: 14 45,2%
  • Mening.

Stemmen: 17 54,8%

• Totaal aantal stemmers
    31

Deranged

Badass junkie
I've been sitting down studying the art of love
I think it'll fit me like a glove
I want some real good woman to do just what I say

Deranged

Badass junkie
I see a man he's got take away women for sale
Yes that's the answer
Cause take away women don't fail
A woman for sale is gonna help me save my day

flashkop

Bewuste gebruiker
Onder dope neuken met je vriendin tot je lul zo rood ziet als een tomaat en je de dag erna vervolgens urenlang aan dat ding moet krabben omdat die zo hard jeukt

minn

Badass junkie
flashkop zei:
Onder dope neuken met je vriendin tot je lul zo rood ziet als een tomaat en je de dag erna vervolgens urenlang aan dat ding moet krabben omdat die zo hard jeukt

Bwhahahaha xD

DjTrips

Bewuste gebruiker
Liefde is alles en niets, voor de ene is het alles, voor de andere niets, he feit dat liefde voorkomt is pure toevale dat een bepaald deel van je hersenen reacties doorstuurt naar je lichaam, ook wordt proces verbetered door recht in de andere persoon zijn ogen te kijken waardoor die persoon zijn deel van hersenen chemische reacties voorzet waardoor bijden eigenlijk in verband staan met elkaar en zo ontstaat het "liefde" gevoel, het is gewoon een deel van het Sexual Selection Proces zoals je kan lezen in het boek van Darwin en de evolutietheorie waar Seksuele selectie een deel van is. en het is niet noodzakelijk dat ook 2 mensen waarvan de chemie heeft plaatsgevonden ook elkaar vinden. Factoren als durf, moed, zelfvertrouwen enz... spelen een belangrijke rol en het verder evolueren van de liefde.
ik kan zo uren verder vertellen en uiteenzetten in objectieve wijze
mijn subjectieve mening is gwn het feit dat liefde chance hebben is. ik persoonlijk waag mezelf er niet meer teveel omdat wel altijd 1 vd 2 gebroken achter blijft. ik heb gekozen voor men drugs, waar ik genoeg troost en gezalschap mee vindt, samen met vrienden en kennissen en goeie gesprekken waar je minder hartpijn van kan hebben lijd ik al 6maanden een liefdeloos leven zonder problemen

Deranged

Badass junkie
Responsibility sits hard on my shoulder
Like a good wine, I'm better as I grow older
And now I'm just a gift to the women of this world

DjTrips

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
Liefde is alles en niets, voor de ene is het alles, voor de andere niets, he feit dat liefde voorkomt is pure toevale dat een bepaald deel van je hersenen reacties doorstuurt naar je lichaam, ook wordt proces verbetered door recht in de andere persoon zijn ogen te kijken waardoor die persoon zijn deel van hersenen chemische reacties voorzet waardoor bijden eigenlijk in verband staan met elkaar en zo ontstaat het "liefde" gevoel, het is gewoon een deel van het Sexual Selection Proces zoals je kan lezen in het boek van Darwin en de evolutietheorie waar Seksuele selectie een deel van is. en het is niet noodzakelijk dat ook 2 mensen waarvan de chemie heeft plaatsgevonden ook elkaar vinden. Factoren als durf, moed, zelfvertrouwen enz... spelen een belangrijke rol en het verder evolueren van de liefde.
ik kan zo uren verder vertellen en uiteenzetten in objectieve wijze
mijn subjectieve mening is gwn het feit dat liefde chance hebben is. ik persoonlijk waag mezelf er niet meer teveel omdat wel altijd 1 vd 2 gebroken achter blijft. ik heb gekozen voor men drugs, waar ik genoeg troost en gezalschap mee vindt, samen met vrienden en kennissen en goeie gesprekken waar je minder hartpijn van kan hebben lijd ik al 6maanden een liefdeloos leven zonder problemen

read teh facts ! chance dak frans moet blokke vo morge :tongueout: of ge had 6 pagina's :)

BillyBilo

Badass junkie
Liefde is de geur van zoete parfum gemixt met een verzuurde sex geur, waarna de rook van twee sigaretjes een slaapkamer vult, een kamer waarin een bed staat wat zo hard kraakt dat je ouders het beneden horen, liefde is toch de liefde bedrijven terwijl je ouders beneden zitten en 's ochtends naar elkaar lachen als je met hun rond de tafel zit. Liefde is? Liefde ís.

Deranged

Badass junkie
Truth is buried deep and just as well
we've as many lives as lies we tell
all the self-taught fragments of fractured personalities

I don't remember your name.

Deranged

Badass junkie
Easy targets, easy crosswords, easy life
these key margins leave you balanced on the knife,
bleeding darkly.
In the end it all comes down to sleazy bargains.
That hidden key - you tried so hard to find it,
all you can conceive is the effort to be worthy;
even now you need to be reminded
that La Belle Dame is without mercy.
The lady with her skin so white
you never did quite catch her name

Bovenaan