Lichte dosis speed grote puppilen?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Een vraagje die snel beantwoord moet worden (lang verhaal).

Met een hele lichte dosis speed (10 - 25 mg) kan je het dan al aan iemand zien?
Hier heb ik het vooral over of de puppilen drastisch groter of kleiner zijn.

Groetjes.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ja je pupillen zullen wel wat vergroten. Maar niet zo erg dat het op gaat vallen. Verder ga je het ook niet merken, je zal niet echt strakke kaken krijgen ofzo.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Dus mensen zullen het niet aan mij merken?

Hoeveel is ongeveer een sleutelpuntje? (mg?)

Moet namelijk echt een heeeelle lichte dosis hebben voor morgen...

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Wat EI zegt, ligt er aan hoeveel je dr op schept.

Lijkt me trouwens sws niet zo verstandig als je lichte dosis op de gok gaat nemen. Denk dat je dan eerder geneigd bent toch iets meer te nemen en dan alsnog strak staat. Tenminste dat zou mij gebeuren denk ik

Bobsacamano

Badass junkie
Al gebruik ik redelijk veel speed dan nog is het niet heel heftig met de pupillen. Al heb ik daar zelfs met MDMA niet heel erg last van. Bij LSD wel meer eigenlijk.

Maar goed ik heb ook vrij donkere ogen dus het valt niet zo op ook.

Vergrote pupillen heb ik ook niet van de speed, wel werk ik van mezelf dat als ik speed snuif mijn wenkbrauwen strak staan, worden opgetrokken zeg maar zonder dat ik dat onder controlle heb en zo grote ogen heb. dat valt dan idd wel goed op bij mij maar ja dan heb ik al redelijk wat gesnoven. :openmouth:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
In de beperkte ervaring die ik er tot nu toe mee heb, heb ik niet gemerkt dat mijn pupillen merkbaar groter werden.

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Zelf heb ik ook geen last van grote pupillen, maar ik neem dan ook niet een grote hoeveelheid. Vind een sleutelpuntje wel vaak moeilijk doseren omdat er van die "sleuven" in zitten. Zou het even aan iemand vragen die bij je is die vaker gebruikt.

MeejheM

Badass junkie
Speed is volgens mij niet zo krachtig of moeilijk te doseren dat die sleuven in je sleutel het verschil maken. Hoeveel een sleutelpuntje is? Dat is moeilijk te zeggen omdat het afhankelijk is van vrij veel factoren.

Ergens rond de 20 milligram misschien? Dat is een hele grove schatting, en ik heb het niet nagewogen, maar misschien dat je er wat aan hebt dat het meer dan 5mg en minder dan 100 is?

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
benniesmitters zei:
Wat EI zegt, ligt er aan hoeveel je dr op schept.

Lijkt me trouwens sws niet zo verstandig als je lichte dosis op de gok gaat nemen. Denk dat je dan eerder geneigd bent toch iets meer te nemen en dan alsnog strak staat. Tenminste dat zou mij gebeuren denk ik

benzzzy

Badass junkie
Je ogen zullen van zoon dosis echt niet merkbaar groter worden anders zouden mensen met adhd (die dexamfetamine slikken)er altijd strak uitzien

Bijlagen

• Screenshot_2016-08-13-22-16-02.png
    Screenshot_2016-08-13-22-16-02.png
    252,1 KB · Weergaven: 2.276

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Benzoboss zei:
Je ogen zullen van zoon dosis echt niet merkbaar groter worden anders zouden mensen met adhd (die dexamfetamine slikken)er altijd strak uitzien

Das geen zuivere koffie.

1. Het is de levoamfetamine die werkt op je perifere zenuwstelsel en voor de zichtbare symptomen verantwoordelijk is. Dexamf = Pep minus Levoamf

2. Daarnaast reageren mensen met ADHD niet hetzelfde op stimulantia in therapeutische doses als andere mensen, dat lijkt me een inkoppertje toch?

3. Je gaat voorbij aan het fenomeen tolerantie. Een ADHD-er die dagelijks een middel gebruikt =/= de klaarblijkelijke situatie van OP.

Ander middel, andere proefpersonen, andere context. Ciao bye jouw vergelijking.

Die foto, is dat serieus bedoeld als hulp bij het doseren of zit je de boel in de zeik te nemen? Ik hoop het laatste voor je.

OT: Grote ogen? Daar is volstrekt geen zinnige voorspelling over te doen, al zou je alle rekbare begrippen vervangen door keiharde feiten en die aanvullen met allerhande andere cruciale informatie zoals je gewicht etc. Er zijn mensen die van 25 mg amfetamine een full blown psychose krijgen, en er zijn mensen die van vier keer zoveel helemaal niets voelen / merken. Allebei extremen, maar alles ertussenin is mogelijk. Gouden advies: geen speed gebruiken op school / op je werk / in de kerk. Als je betrapt wordt ben je de lul, als het wel een succes wordt dan waarschijnlijk ook :mrgreen:

Bovenaan