Lichtblauwe mitshubisi pillen

Geachte lezers,

Ik heb thuis een aantal pillen liggen, waar ik niet van weet wat er in zit. Ik weet dat het erg onverantwoordelijk klinkt, maar ik heb de komende dagen geen tijd om deze te laten testen. Misschien dat iemand hier ervaring met de pil heeft.

Het is een lichtblauwe pil met een Mitshubisi logo. De pil is rond en heeft een paar blauwe spikkels. Ik heb hem in Rotterdam opgepikt.

Alvast bedankt!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
PeterPan12 zei:
Geachte lezers,

Ik heb thuis een aantal pillen liggen, waar ik niet van weet wat er in zit. Ik weet dat het erg onverantwoordelijk klinkt, maar ik heb de komende dagen geen tijd om deze te laten testen. Misschien dat iemand hier ervaring met de pil heeft.

Het is een lichtblauwe pil met een Mitshubisi logo. De pil is rond en heeft een paar blauwe spikkels. Ik heb hem in Rotterdam opgepikt.

Alvast bedankt!
Welkom op het forum als eerste!
Je zou alsnog EZ test kunnen kopen in een smartshop in de buurt bij jou even snel, weet je in ieder geval wat de stof is die er het meest inzit. Ken ze zelf niet verder, maar dat is mijn tip. Als ik ze kende zou dat nog niet(s) zeggen over die jij hebt zijn zoveel verschillende met hetzelfde populaire logo Je kan met zo'n EZ test meerdere testen doen.
Peace!

WOOOW NIET PAKKEN!

NIET PAKKEN!!!!!!!!!!! NIET PAKKEN!!!!!!!!!!
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Zie hier waarom:

Light Blue Mitsubishi / Lichtblauwe Mitsubishi
Rate Report Quality:
Date Submitted: March 31, 2011, 2:47 pm
Submitted By: blikk
Name: Light Blue Mitsubishi / Lichtblauwe Mitsubishi
State/Province: Noord-Brabant
Logo: Mitsubishi

Colour: Light Blue / Lichtblauw
Shape: Round
Height: 3 mm
Width: 9 mm
Texture: Hard
Edges: Beveled
Report Quality Rating: no stars (0 stars, 1 vote)
Description: The marquis test did not react to this pill. Tested at the Novadic-Kentron centre in Tilburg. The description matched in their system which reported mCPP.
Suspected Contents: Piperazine

Rating: Adulterated
Warning: yes
Tested: yes

Marquis Reagent: No Reaction
Consumed: no

Hier het artikel met reacties
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25645

Wat een maat van mij vertelde is dat enkele medewerkers van Daydream Festival waar 2 mensen zijn omgekomen, waarvan 1 bevestigd door verkeerde pillen (1 jongen en 1 meisje, allebei gezien door vrienden) het waarschijnlijk om deze pil ging.

Zie ook de andere Mitsu die gevaarlijk is:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25992

Wow!

Dat is de pil die ik hier heb liggen... Die van mij heeft alleen een deelstreep achterop, maar dat zal niet zoveel uitmaken. Laat ik die maar lekker niet nemen.

Bedankt!

Tufnut

Badass junkie
Pillen kun je niet via internet testen en EZtest is alleen maar een indicatie.
Laat gewoon altijd je pillen testen bij een testservice.

Tufnut zei:
Pillen kun je niet via internet testen en EZtest is alleen maar een indicatie.
Laat gewoon altijd je pillen testen bij een testservice.
Deze pil is niet getest via internet, maar via Novadic, bovendien zijn deze posts gescreend door de mods, welke altijd pleiten voor volwaardige testen en artikelen :rolleyes:

Tufnut

Badass junkie
De pillen van het report zijn getest. Degene die er misschien op lijken zijn dat daarmee nog niet. Al is het in deze situatie natuurlijk zo dat een verstandig iemand de gok niet waagt, maar zeker weten wat er in zit doe je op basis van zo'n report niet.

Daar heb je inderdaad gelijk in!
Maar vind het persoonlijk niet echt een toevoeging aan dit topic, als ik die pillen had en ik zag zo'n artikel erover, wist ik genoeg, of hij er nu een beetje of meer op lijkt: Niet innemen :(

MaryJuanna zei:
Daar heb je inderdaad gelijk in!
Maar vind het persoonlijk niet echt een toevoeging aan dit topic, als ik die pillen had en ik zag zo'n artikel erover, wist ik genoeg, of hij er nu een beetje of meer op lijkt: Niet innemen :(

Ik ga ze ook niet nemen. Misschien dat ik ze alsnog laat testen, en als het echt zulke rotzooi is gooi ik ze gewoon weg. Verder lijkt me de kans dat ik andere pillen heb dan in dat artikel wel heel erg klein.

Bovenaan