Lichamelijke kenmerken xtc

Hey, ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer een pilletje slikken (het is men 18de verjaardag dan). Nu ik zit al een tijdje met het idee om het te doen maar het is er nog nooit echt van gekomen. Ik heb er al veel over opgezocht dus ik ken de gevaren en wat de nadelen zijn... dinsdagdip enz en dat je zeker elk uur een glas water moet drinken enz Maar nu zit ik met een klein probleempje, de meeste van mijn vrienden zijn wel allemaal redelijk relaxt over drug gebruik, maar ik heb 1 vriendin die er echt grandioos tegen is. Nu mijn vraag is als ik een pilletje slik zal zij dit dan erg merken aan mijn ogen enz? Ik weet dat je pupillen een pak groter worden maar als het donker is merk je het dan hard? Ik heb ook van mijn vrienden gehoord (die al gebruikt hebben) dat je kan beginnen kauwen, maar is dit niet eerder door speed?

Ik zou echt niet willen dat de vriendschap met dat meisje der stuk door loopt, dus zal ze het erg merken dat ik een pilletje heb genomen?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat het niet helemaal de juiste manier is. Zal de vriendschap stuklopen als je een pilletje neemt? Als je goed bevriend bent zal ze het moeten accepteren, misschien kun je haar wat voorlichten over wat het doet enzo en dat je jezelf goed ingelezen hebt.

Ik denk dat stiekem doen meer gedoe oplevert dan er eerlijk en open over zijn. Ze zal er waarschijnlijk ooit wel achter komen als ze dat niet gelijk al doet, en ik denk dat openheid belangrijker is in een vriendschap dan het feit of je een pilletje neemt of niet.

Verder is het absoluut zonde van je eerste pil als je het stiekem moet doen.

Mijn advies: Vertel haar wat je gaat doen en hoop op haar steun, of doe het niet.

mb90

Experimenterende gebruiker
Ten eerste ben ik het eens met het antwoord van SmartieAndMe, je trip is ook gewoon veel beter als je je nergens schuldig om voelt of zorgen om maakt.
Maar om even antwoord te geven op je vraag; Het verschilt natuurlijk per persoon en het ligt ook aan de hoeveelhei die je pakt. Als je echt maar heel weinig pakt een kwartje ofzo, dan zullen de uiterlijke kenmerken niet zo heel duidelijk zijn. Als je echter ongeveer een hele pil op hebt dan zal het behoorlijk zichtbaar worden. Het zijn niet alleen de grote pupillen, maar ook de manier waarop je uit je ogen kijkt en hoe je je gedraagt. Vooral als je een avondje wat harder gaa, zullen mensen de volgende dag nog steeds aan je kunnen zien dat je anders bent dan normaal. Ze associeren dit misschien niet meteen met XTC, tenzij ze weten of vermoeden dat je gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei, en voor jezelf om een leuke ervaring te hebben, ga met SmartieAndMe's antwoord mee :) Vertel het gewoon eerlijk en weeg af of je het de vriendschap waard vind om het een keer te proberen als ze er echt zo fel op tegen is.

Bovenaan