Partypeople123
Newbie
Hey, ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer een pilletje slikken (het is men 18de verjaardag dan). Nu ik zit al een tijdje met het idee om het te doen maar het is er nog nooit echt van gekomen. Ik heb er al veel over opgezocht dus ik ken de gevaren en wat de nadelen zijn... dinsdagdip enz en dat je zeker elk uur een glas water moet drinken enz Maar nu zit ik met een klein probleempje, de meeste van mijn vrienden zijn wel allemaal redelijk relaxt over drug gebruik, maar ik heb 1 vriendin die er echt grandioos tegen is. Nu mijn vraag is als ik een pilletje slik zal zij dit dan erg merken aan mijn ogen enz? Ik weet dat je pupillen een pak groter worden maar als het donker is merk je het dan hard? Ik heb ook van mijn vrienden gehoord (die al gebruikt hebben) dat je kan beginnen kauwen, maar is dit niet eerder door speed?
Ik zou echt niet willen dat de vriendschap met dat meisje der stuk door loopt, dus zal ze het erg merken dat ik een pilletje heb genomen?
Ik zou echt niet willen dat de vriendschap met dat meisje der stuk door loopt, dus zal ze het erg merken dat ik een pilletje heb genomen?