• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Leuk zo'n spacecake -.-

Hawk

Experimenterende gebruiker
Oeeeh, een spacecake report. spannend! (ik wist niet waar ik het anders moest posten)

Ik heb een tijdje terug met 2 maten een spacecake gebakken. We blowen alle 3 regelmatig en zo nu en dan eten we spacecake, of gebruiken we wat anders. :stoned:
We wilden graag heel erg stoned worden, dus we haalden 30 gram gruis bij de shop (ze hadden een aanbieding van 1 euo/gram). Voor die prijs verwachtten we niet dat het ''goede shit'' was, dus we gooiden alles in de cake en aten iets meer dan de helft van de cake in een keer op. Na een kwartiertje begonnen we al wat te voelen (we hadden de hele dag bijna niks gegeten zodat ie extra hard aan zou komen) Op dit moment was alles nog leuk, dus gingen we naar buiten om nog een jointje te draaien.

Toen de joint bijna af was begon ik hem behoorlijk te spacen, en mn maten keken ook al angstig om zich heen. We besloten de joint maar niet op te roken. Na een tijdje niks gezegd te hebben, zij een van mijn maten dat we maar beter in bed konden gaan liggen, omdat we ''te hard gingen''. Ik was het met hem eens. Toen we opstonden sloeg de cake pas echt in, en ik vroeg me af of ik het wel ging halen naar de slaapkamer.

Mijn maten gingen al naar boven, en ik vond ineens dat ik alles even op moest ruimen voordat we gingen pitten (je weet maar nooit wie de volgende dag langs zal komen! :confused: ). Vanaf dat moment is het 1 grote waas. Ik kon nauwelijks op mijn benen blijven staan, maar had volgens mij wel alles opgeruimd. Toen ik boven kwam lagen mijn vrienden al op bed. Met een super nare blik rond te kijken. Toen ik ging liggen begon ik echt te trippen. Ik kon me niet meer bewegen. Ik leefde alleen nog maar in mijn gedachten. De hele wereld leek buiten mijn bereik, maar ik kon wel precies zien wat er gebeurde. Een van mijn maten wilde water gaan drinken, maar kon de deur van de slaapkamer niet vinden. Hij deed kastdeuren open, en zat te zoeken, maar de kamer kwam hij niet uit.(zat gewoon een doodnormale deur midden in de kamer). Ik moest kotsen, maar ik kon me nog steeds niet bewegen. Na een tijdje lukte het me eindelijk om te kotsen (ik wilde die spacecake eruit!) maar toen ik gekotst had kon ik nog steeds niet bewegen, en was bang dat ik zou stikken. Met al mijn kracht probeerde ik te bewegen en uiteindelijk lukte het me om goed te gaan liggen, en tegen mijn vrienden te zeggen, ik ga bad.. ... we moeten iets doen.. Op dat moment voelde ik me zo klote dat ik hoopte dat een van mijn vrienden de kracht had om een ambulance te bellen (wat ben ik nu blij dat het niet gelukt is)

Toen we de volgende dag wakker werden gingen we als een stel zombies naar beneden om op de bank neer te ploffen (ik kan me niet meer herrineren hoe), roerloos keken we tv. We zagen dat het 3 uur in de middag was. We hadden dus 13 uur geslapen. We merkten dat we honger hadden, maar niemand ging eten pakken. Rond een uurtje of 5 (smiddags) gingen we weer slapen

Weer een dag later (ergens in de middag) werden we weer wakker. En waren eindelijk weer normaal, afgezien van de misselijk/brakheid. We waren dus bijna 3 dagen knock out van één zon stomme spacecake. Ik kan me bijna niks herrineren van de tijd tussen de inname en het moment van nuchterheid. Ik ging dus op vrijdag een spacecake eten. en werd zondag aan het eind van de dag wakker, moe en brak.

Dit leek mij wel een interessant verhaal om te delen. Heeft iemand ooit een soortgelijke ervaring gehad?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Battieh zei:
Dit leek mij wel een interessant verhaal om te delen. Heeft iemand ooit een soortgelijke ervaring gehad?

Een vriend van me dacht wel van een 30 meter hoge toren in een berg zand te kunne springen want t zand zou z'n val breken.

Het zand brak niet zijn val, wel zijn enkels... :rolleyes:

:beer:

Drientje

DF-koning
Hehe, mooi toch om te zien hoe vaak mensen een sterke drugs als wiet onderschatten.

You live, you learn.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Zo vaak gehad dit, wiet is zeker niet te onderschatten :P Wel vaker te sterk gebakken, gewoon op gevoel een hoeveelheid wiet in de pan gooien, zou zeggen dat je na een paar keer wel de weegschaal gebruikt maar ho maar. Vind het eigenlijk wel leuk blijft het altijd een verassing wat komen gaat :mrgreen:

Intoxication

Bewuste gebruiker
cake niet te onderschatten volgend week 8gram jack herrer voor 5 pers make voor i love techno zal genoeg zijn alehoewel kweet niet zit hier veel te zat achtr mn pc

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Een vriend van me dacht wel van een 30 meter hoge toren in een berg zand te kunne springen want t zand zou z'n val breken.

Het zand brak niet zijn val, wel zijn enkels... :rolleyes:

:beer:

haha :grin: :stoned: +1 voor jou :wink:

Hawk

sjaak herremans zei:
Zo vaak gehad dit, wiet is zeker niet te onderschatten :P Wel vaker te sterk gebakken, gewoon op gevoel een hoeveelheid wiet in de pan gooien, zou zeggen dat je na een paar keer wel de weegschaal gebruikt maar ho maar. Vind het eigenlijk wel leuk blijft het altijd een verassing wat komen gaat :mrgreen:

Ja klopt, maar ik zat ook meer te denken van ik eet nu voor 5 a 6 euro aan wiet van de shop, hoeveel thc kan erin zitten? :P

Curunir

Wiet wordt altijd onderschat, volgens mij omdat het zo makkelijk verkrijgbaar is en zoveel mensen blowen. :rolleyes:

Maar het is gewoon een kwestie van rekenen: hoewel het mij uit je beschrijving niet duidelijk is of je eerst wietboter hebt gemaakt of niet (is een groot verschil: als je wiet gewoon in de cake gooit merk je er veel minder van omdat de thc zich dan niet aan vetmoleculen heeft gebonden en dus minder makkelijk opgenomen wordt in je bloed) kan je ervan uitgaan dat jullie allemaal 5 gram wiet binnen hebben gekregen. Gruis is vaak gewoon de kruimels die overblijven, maar die is meestal niet afkomstig van zwakkere wietsoorten.

Volgens mij stopt de gemiddelde blower zo'n 0.2 a 0.5 gram in z'n joints afhankelijk van de sterkte, dus je hebt het equivalent van 10 hele sterke joints in je mik gegooid. Dat is heel veel thc. Bovendien gaat een deel van de wiet letterlijk 'in rook op' als je een joint rookt en als je spacecake eet niet. :stoned:
En dan krijg je dus een serieuze trip. Als je er dan niet op voorbereid bent ga je makkelijk 'bad'.

Tip voor de volgende keer: begin eens met 0.5 a 1 gram de man of minder als het een sterke wietsoort is. Dan heb je gegarandeerd een leuke avond en valt het allemaal een beetje in de hand te houden. :wave:

Oja, en wacht met blowen tot je na 45-90 minuten de effecten van de cake helemaal voelt, dan weet je pas of je dat erbij kan hebben.

Bovenaan