Leugens, dat zijn het!

pieter-b

Wijs gebruiker
loll..omg..dat dat soort mensen nog bestaan.
die mensen leven minder op deze planeet dan het volk wat hier dagelijks op het forum rondhangt :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
ik snap niet dat jullie hun site zo afzeiken, alles wat ze zeggen klopt gewoon en daarbij wou ik nog toevoegen dat je van paddo's aids krijgt, dat van coke je bloedt in de verkeerde richting gaat stromen waardoor je billen opgezet worden, en van mdma wordt je na 1 keer sowiezo in de hel gegooit.

wat zijn jullie toch naïf jongen :mrgreen:

shokora

Wijs gebruiker
exact zei:
en oh ja ik heb een idee gekregen. wij ALLEMAAL moeten ze mailen over hoe ver weg van de waarheid ze zijn en dat ze mongolen zijn enz.
ik ga het alvast doen :wave:

Heb ik al gedaan :') Ik heb die mooie vragenlijst eens even voor ze ingevuld. Ik denk alleen niet dat ze iets terug gaan sturen :( Misschien was mijn toon weer iets te aanvallend...

Indoctrinerende mongolen zijn het :( Als die mensen nou eens echt wat gaan leren ipv een beetje onzin schreeuwen.

[edit]
Dit is een internationale campagne van de scientology kerk met als doel jonge mensen te informeren over de gevaren van drugs.

Wel godverdomme, weer die tering scientology mongolen... /me casts anyonymous

Snuifdoos

Belezen gebruiker
tja, das toch een sekte van die amerikaanse science fiction schrijver? Er zijn mijns inziens nog vele schevere sekten dan dit. Laat die mensen maar.

pieter-b

Wijs gebruiker
hehe :)

jcp

Bewuste gebruiker
Haha, goed bezig pipo, nou nog zien dat je jouw site hoger in de rankings krijgt met google :grin:

pieter-b

Wijs gebruiker
jcp zei:
Haha, goed bezig pipo, nou nog zien dat je jouw site hoger in de rankings krijgt met google :grin:
Volgens mij gebeurt dat al wel wanneer ik het in mn sig zet.

Uiteraard is de pagina trouwens niet van mij..dat soort dingen doe ik niet. Als er echter wat verandert moet worden, dan laat het me maar even weten :wink:

Ook ff een mailtje gestuurd:

Jezus, die site van jullie, waar gaat dit over mensen? Geloof is prima zolang je er andere mensen niet mee lastigvalt, maar zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit is geen geloof, dit is pure onzin. Waar halen jullie dit in godsnaam vandaan?? Je kunt tegen drugs zijn maar hou je dan gewoon bij de feiten. En dan hoe jullie de werking van de hersenen zien, een hoop plaatjes die keurig op volgorde staan?? En drugs halen deze 'plaatjes' door de war en maken ze onscherp? En de uitleg van alcohol slaat al helemaal nergens op, mensen nemen geen alcohol tot zich door een rotte banaan op te eten, en mocht iemand stompzinnig genoeg zijn om dat te doen, dan krijgt hij zeker geen alcoholvergiftiging. Het lijkt me duidelijk dat u niet weet waar u het over heeft. Ik raad u aan om eens flink wat informatie over drugs op te zoeken op wikipedia.nl of andere sites/boeken, want u snapt toch ook wel dat als u iets compleet verzint en u totaal niet op feiten baseert, datgene niet klopt. Ik raad jullie echt aan deze site van internet te halen, hij haalt de reputatie van de scientology kerk nog verder onderuit. Ik weet niet of jullie je ervan bewust zijn, maar deze site wordt alleen als lachertje gebruikt op drugsforums, niemand neemt dit serieus.

P.s. mocht deze site een grap zijn, wat me eigenlijk wel logisch lijkt, dan is het echt een goeie!

jcp

Bewuste gebruiker
Google ranking is een algorithme dat bekijkt welke sites het beste aansluiten op de zoekvraag van de gebruiker.

Welke keywords er in de tekst van je site staan, het aantal inkomende links op je site enzovoorts.
Op basis van een aantal criteria plaatst het je hoger in de lijst.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
haha, damn, zever van de hoogste plank, ik heb hun vragenlijst ook ingevult :tongueout: Funny shit :grin:

Trouwens pipoxyz, geniaal die mirror :grin:

shokora

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
HeeE?...wasdatnou....
staat er opeens een mirror van hun in de lucht :wink:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.tk/

rofl dat is al beter.

Al klopt 'de meeste drugs zijn vormen van gif' nog steeds niet. Er bestaan geen giftige stoffen. Het is basic toxicologie dat geen stof giftig is, slechts de dosis. Zelfs de 'giftigste' stoffen hebben een dosis waarop je het veilig in kunt nemen en zelfs de handigste stoffen hebben een LD50 (water).

Ik zat te denken, misschien moet er *iemand* een scriptje schrijven die, die email pagina een paar duizend keer verzend? Of zou dat weer evil zijn? :')

pieter-b

Wijs gebruiker
oeps...je hebt het echt gelezen..
wat er staat is gescheven in een half uurtje tijd, dus echt veel moeite om alles correct te laten zijn heb ik niet genomen.
tot die tijd is het spammen van die pagina niet e4cht nuttigdenk ik...althans..hij heeft potentie veel meer te zijn dan wat er nu van is gemaakt.
mar idd..dat van die giffen klopt niet echt nee.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Belachelijke site. Ik heb het formulier met een reële kijk ingevuld. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn:

Schrijf op wat je zag, toen je aan je favoriete plek dacht.

Antwoord:

Introductie:
Ik heb dit formulier ingevuld op een reële wijze en heb het van meerdere kanten bekeken. Ook heb ik geprobeerd overal en voor en tegen argument op te schrijven. Deze site bekijkt drugs met het beeld dat het op alle wijze slecht is. Dit vind ik onacceptabel omdat mensen geen voorlichting krijgen waardoor de kans op schadelijk gebruik aanzienlijk vergroot.

Vraag 1:

Ik dacht daar niet aan, ik was er.

Kon je de persoon waar je aan dacht ook echt zien?
Antwoord: Nee natuurlijk niet, het is een communicatie 'probleem' in mijn hersenen. Het menselijk brein maakt verbindingen die in een nuchtere staat gesloten zijn of verstoord de communicatie in verbindingen die er wel zijn.

Als iemand onduidelijke, wazige plaatjes krijgt of hij zich helemaal niets kan herinneren. Hoe kan dat dan gekomen zijn?
Antwoord: Dan heeft hij meer genomen dan wat acceptabel was. Deze persoon misbruikt drugs en geeft het een slechte naam. Ook moet deze persoon geholpen en voorgelicht worden.

Waar hebben mensen die drugs gebruiken vaak een tekort aan?
Antwoord: Deze vraag klopt niet. Drugs is om een leuk moment te versterken en niet om er een te creëren. Drugs heeft negatieve kanten dat zeker. Je ziet alleen de extreme gevallen van mensen die geen zelfdiscipline hebben en hun leven vergooien. Ook doen ze mensen die om hen geven (ouders, vrienden) veel verdriet. Mensen die dus drugs MISbruiken en niet gebruiken hebben een tekort aan verstand en zullen daarom geholpen moeten worden door personen met verstand.

Hoe komt het dat sommige mensen, als ze aan het sporten zijn weer een beetje het gevoel krijgen alsof ze drugs hebben gebruikt?
Antwoord: Omdat ze zich goed voelen, wat vaak ook door drugs komt.

Waarom zijn verdovende drugs geen echte oplossing voor je problemen?
Antwoord: Omdat het dan een makkelijke manier lijkt om je problemen op te lossen. Het lost ze immers niet op. Buiten problemen oplossen heeft een mens ook tijd nodig om real-life complicaties verwerken. Drugs is nooit een manier om problemen op te lossen. Verstandige gebruikers weten dit! Hou je het op een paar keer per jaar is er minimale schade aan je lichaam en je leert vaak zelfs nog een stukje van jezelf waar je later nog wel eens iets aan kan hebben.

Wat is hallucineren?
Antwoord: Denken dat je dingen waarneemt die er in het echt niet zijn. Er zijn mensen die beweren dat het menselijk brein frequenties heeft. Door verdovende middelen wordt de frequentie 0 (reäliteit) omgezet in frequentie 1. Deze frequentie 1 zal je dan dingen laten waarnemen die je in frequentie 0 niet ziet. Volgens deze mensen zijn ze er dus wel; op aarde, in onze omgeving, overal. Ik ben van mening dat een individu zelf moet bepalen of hij of zij hierin gelooft, aangezien dit met religies het zelfde is. Dit heeft echter geen andere consequentie op het gebruik van drugs.

Welke drug zorgt ervoor dat je dat gaat hallucineren?
Antwoord: O.a. Paddestoelen en LSD

Als iemand zijn plaatjes allemaal door elkaar staan en hij zich helemaal niets kan herinneren. Hoe kan dat dan gekomen zijn?
Antwoord: Dan heeft hij meer genomen dan acceptabel is voor een menselijk lichaam.

Als je drugs hebt gebruikt, voel je je daarna slecht. Toch willen mensen die drugs gebruiken steeds meer. Hoe komt dat?
Antwoord: Omdat mensen zich graag lekker willen voelen, maar geen zelfdiscipline hebben. Elke verstandige gebruiker kan zich ook goed voelen door sport, liefde, humor, etc. Het komt dus door de mensen en niet door de drugs dat het fout gaat.

Waarom is alcohol ook een drug?
Antwoord: Omdat het de communicatie in je hersenen verstoord waardoor je je losser voelt. Ook is de kans op fouten en on-nauwkeurigheden groter waardoor het dus gevaren met zich mee kan brengen als het onveilig gebruikt wordt. Als er grotere hoeveelheden genomen wordt of een grotere regelmaat toepasselijk is, is het een stuk slechter dan een keer in de maand gezellig met een paar vrienden of familie een paar glazen wijn opdrinken. Dit heeft misschien lichamelijk slechte gevolgen maar kan relaties aanzienlijk verbeteren omdat mensen zich meer open gedragen.

Als je niet meer zonder alcohol kunt, dan heb je een ...
Antwoord: verslaving

Drugs maken je ... kapot.
Antwoord: hersencellen

Iemand die drugs gebruikt, heeft steeds ... nodig.
Antwoord: zelfdiscipline

De slechtste drug is ... want deze drug gooit je ... door de war.
Antwoord: Heroïne (te sterk en te verslavend)

Je ... wordt wazig en slecht door drugs.
Antwoord: zichtsveld (bij teveel gebruik)

Sommige mensen gebruiken alcohol om hun ... op te lossen.
Antwoord: problemen

Mensen verkopen drugs, omdat ze daar ... van worden.
Antwoord: rijk

Sommige mensen geven wel ... euro uit aan drugs.
Antwoord: teveel

Heb het heel overdreven ingevuld maar ik ben van mening dat dit klopt en hanteer deze regels zelf ook.

Als iemand mij iets wil vertellen of verbeteren stel ik dit op prijs want je kan maar nooit genoeg geleerd hebben.

Edit:

Alle drugs zijn verslavend. Dat betekent dat je steeds opnieuw drugs nodig hebt. Je hebt steeds meer nodig om je weer prettig te voelen.
Het STOMSTE wat ik vandaag heb gehoord. Tuurlijk komt het voor maar dit is alleen bij mensen die op het zelfde niveau als deze site zitten. Gelukkig weten de users hier beter.

pieter-b

Wijs gebruiker
overigens...
Ik heb gebeld met de kinderconsument tov het geven van hun keurmerk.
vrijwel direct reageerde de medewerker op een manier alsof ze dagelijks een 50tal telefoontjes krijgen met verontwaardigde klanten.
Zijn verhaal was dat sinds (september geloof ik) 2007 zij zijn gestopt met dit keurmerk aangezien dit veelal werd gepikt. Hij voegde er aantoe dat paginas met het keurmerk destijds waren verzocht dit icoon te verwijderen. Uit het gesprek kon ik helaas niet vaststellen of zij die drugspage een keurmerk gegeven hadden, of dat zij dit hebben gepikt.
http://www.dekinderconsument.nl/index.php
tel: 072-8887222

Daarna heb ik telefonisch contact gehad met een mevrouw van de scientology kerk. Haar telefoonnummer heb ik middels een whois request achterhaald.
+31 (0)206226215
[email protected]
Julia Rijnvis
Ze adviseerde mij eerst contact op te nemen middels het email adres op de pagina, maar ik gaf aan dat ik dit op meerdere forums heb zien worden gedaan, en dat hier consequent niet op wordt geantwoord.

Deze mevrouw was inhoudelijk op de hoogte van de pagina, en de manier waarop deze tot stand is gekomen.

Zijvertelde mij dat de source voor de claims op hun pagina
http://www.detoxacademy.org/ is.

Tijdens het gesprek vertelde ik haar dat er grove onwaarheden op die pagina stonden die moesten worden gecorrigeert.. ik heb daar enkele voorbeelden van gegeven zoals dat drugs altijd in je lichaam blijft enzo. Hier wou ze niets van weten. Op de vraag of zij enkele van deze punten zou willen verifieren gaf ze aan hier niet toe bereid te zijn.

Op het moment heb ik niet super veel tijd...maar ik vind een algehele correctie van die pagina op hun p
samenvatting claims pagina zei:
viewed artikelen. Onderstaand heb ik een ongediscrimineerde samenvatting gemaakt van claims op hun pagina. Sommige claims hoeven niet percee onwaar te zijn, dat moet nog worden uitgezocht.

Wat ik jullie wil vragen, is dat als jullie toevallig een wetenschappelijk artikel weten dat één van de punten bvestigd of ontkracht, om het punt nummer plus de link hieronder te posten zodat het uiteindelijk in 1 brief kan worden samengevat.

Hieronder de lijst claims van de pagina www.eenanderemeningoverdrugs.nl:
samenvatting claims pagina zei:
samengevat de volgende claims:
1:
Zonder uitzondering voel je je door alle drugs even prettig.
2:
Zonder uitzondering voel je je na afloop slecht.
3:
zonder uitzondering is dit de reden om direct meer te willen.

4:
je verstand zijn plaatjes in je hoofd van beeld, geur en geluid.
5:
hiervan heb je er 25 per seconde.
6:
zonder die plaatjes moet je alles elke keer opnieuw leren.
7:
je hersenen werken sneller dan de snelste computer ter wereld.
8.
de 'fictieve 'plaatjes staan op volgorde en zijn haarscherp.
9.
ongediscrimineerd krijgt iemand die drugs gebruikt onscherpe plaatjes, of

gaten in het verstand.
10.
hierdoor kan een druggebruiker dingen minder goed of niet herinneren.
11.
het verstand kan de plaatjes niet meer vinden of goed zien.
12.
de verslechtering van het geheugen is de reden dat iemand slechte cijfers

haalt en meer drugs wil en gat nemen.
13:
drugs zijn giftig.
14:
als je drugs gebruikt,brand je al je vitamines op.
15:
hierdoor voel je je ziek of moe.
16:
als iemand dan drugs gebruikt om weer beter te voelen brand hij nog meer

vitamines op.
17:
drugs blijft jarenlang in het lichaam zitten.
18:
drugs worden opgeslagen in je vet.
19:
vet verbrand bij sport of inspanning en resulteerd in ht opnieuw raken onder

invloed van de in het vet opgeslagen drugs.
20:
door verdovende drugs wordt je slaperig en suf en lijken je problemen minder

erg.
21:
alcohol is een verdovende drugs.
22:
hasj en wiet zijn verdovende drugs
23:
verdovende drugs zorgt dat iemand verdriet minder voelt.
24:
alle drugs verminderen verveling.
25:
drugs zijn geen oplossing voor verveling of verdriet aangezien deze naderhand

gewoon weer terug komen.
26:
alles drugs verdoven je helemaal, de positieve en de negatieve emoties.
27:
iemand die verdovende drugs gebruikt heeft steeds meer moeite iemand anders

lief te vinden.
28:
iemand die verdovende drugs gebruikt kan zich daaardoor gedragen alsof hij om

niemand geeft.
29:
er zijn drugs waar je dingen anders door gaat zien dan de werkelijkheid.
30:
LSD, XTC, hasj, wiet, paddo’s zijn hallucinerende middelen, tripmiddeln zijn

dat ook.
31:
een hallucinatie is dingen zien die er niet zijn zoals een fatamorgana van

een oase in de woestijn.
32:
lsd gooit verstand plaatjes door elkaar
33:
doordat lsd plaatjes doorelkaar gooit kan iemand vast komen te zitten in een

eng of zielig plaatje, dan blijft hij steken.
34:
door stimulerende middelen lijkt het alsof je meer energie hebt, en voel je

je wakkerder.
35:
tabak is een stimulerend middel.
36:
hasj/wiet is een verdovend middel.
37:
alcohol is een verdovend middel.
38:
xtc is een bewustzijnsveranderend middel.
39:
wiet is een bewustzijnsveranderend middel.
40:
alcohol is vaak de eerste drugs waar je mee te maken krijgt.
41:
des te langer het alcohol productie, des te duurde de drank
42:
een hap rotte benaan is voldoende om alcoholvergiftiging van te krijgen.
43:
alle drugs zijn verslavend.
44:
verslavend betekend dat je steeds opnieuw drugs nodig hebt
45:
verslavend betekend dat je steeds meer drugs nodig hebt.
46:
een persoonlijkheidsbeperking zoals verlegenheid is niet positief

beinvloedbaar door een willekeurige drugs.
47:
van elke drugs heb je steeds meer nodig om je prettig te voelen.
48:
de zenuwachtige persoon gebruik na afloop meer drugs omdat hij zich nog

slechter voelt.
49:
de zenuwachtige persoon heeft een groter probleem met drugs omdat hij daar nu

steeds meer van nodig heeft.
50:
het herkennen van andermans onzekerheid in nuchtere staat is de enige manier

om van de verlegenheid verlost te worden.
51:
pas als de verlegen persoon ondanks zijn verlegenheid toch met anderen gaat

praten ziet hij dat hij geen drugs nodig heeft om van zijn probleem af te

komen.
52:
als je eenmaal drugs hebt gebruikt, blijven deze in je lichaam zitten.
53:
omdat drugs in je lichaam blijven zitten, kan iemand die jaren niet heeft

gebruikt plotseling zin krijgen in drugs.
54:
door alle drugs wordt je geheugen wazig, of raak je je geheugen kwijt.
55:
sommige drugs gooien je geheugen door de war waardoor het lastig wordt iets

te kunnen herinneren.
56:
alle drugs worden verkocht vanuit hebzucht.
57:
dealers verdienen vele miliarden euros.
58:
de slechtste drugs is lsd.
59:
lsd gooit herinneringen helemaal door de war.
60:
hget is lastig en langdurig te herstellen van het door de war gooien van

herinneringen van lsd.
61:
in xtc zitten stoffen die op lsd lijken.
62:
sommige soorten van xtc zijn heel gevaarlijk.
63:
alle drugs schakelen alle soorten pijn uit, lichamelijk en geestelijk.
64:
iemand heeft steeds meer drugs nodig om deze pijnen even goed te blijven

onderdrukken.
65:
hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer hij nodig heeft.
66:
een drugsgebruiker neemt steeds meer drugs tot hij niet meer zonder kan.
67:
van wiet/hasj wordt e niet creatiever, maar dit lijkt zo omdat hij de eerste

paar keer opener wordt.
68:
alles drugs zijn vergif
69:
het is bewezen dat vergif je creativiteit kapot maakt.
70:
men gebruikt alcohol omdat het lekker is, te ontspanmnen, de stress te

verminderen.
71:
een man die bij thuiskomst van werk een borreltje nodig heeft , heeft een

probleem.
72:
alle drugs zijn duur.
73:
er zijn mensen die meer dan 250.000 euro hebben uitgegeven aan drugs.

EastAnon

Newbie
Typisch een Scientology site:

Proberen informatie binnen te hengelen over je potentiele "slachtoffer".
Vervolgens hulp aanbieden, gebaseerd op de werken van de grote charlatan Hubbard.
Als je daarop ingaat, meer cursussen, meer geld.

Onderschat ze niet, ze zijn echt tot alles in staat.

Lees eens een paar dingen op bijv. Scam Of Scientology.

Of lees eens wat verhalen over de werkwijze binnen deze sekte op Ex Scientology Kids.

En over drugs maken ze helemaal al geen grappen. Keywords: CCHR, Narconon. Ze zien psychiatrie als de grootste bedreiging van de mensheid.
Hun middel tegen drugsverslaving? Vitaminecocktails en 6 uur per dag in de sauna (narconon).
Succespercentage volgens Scientology? 84,6%. Werkelijke succespercentage? Zo'n 25%.

Informeer jezelf goed voor je contact zoekt met deze levensgevaarlijke mensen. Ze kunnen erg slecht tegen kritiek en zullen alles doen om dat te stoppen.
De enige positieve geluiden komen uit hun eigen kamp. Voorbeeldje?
Kijk eens hier Jongeren voor Mensenrechten Nederland. Lijkt een goeie site he? Klik dan eens op 'Wie zijn wij' en lees eens welke sponsors ze hebben (onderaan de pagina). Zonder uitzondering bedrijven gerund door scientologen.
En dat is maar een van hun zgn. front-sites. Als je de naam 'Hubbard' ziet staan of 'Gratis persoonlijkheidstest' is dat het sein om te gaan rennen.

Drientje

DF-koning
Ik krijg koude rillingen bij het lezen van de site, scam of scientology! Die drugs site was nog wel een beetje om over te lachen en om grapjes over te maken, maar dit is echt beangstigend! Er worden gewoon mensen vermoord en mishandeld als je openlijk je mening tegen de kerk verkondigd! Dit kan toch niet waar zijn?

In wat voor wereld leven we?

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
ik heb 1 woord voor scientology en dat is : KUT !!!! Hun ideeen en moralen gaan nergens over.
Het feit dat de mensen geloven in een geloof verzonnen door een man die schrijver was van SCi-Fi boeken en zelf heeft gezegd ik ga een religie starten om geld mee te verdienen zegt al genoeg over hoe slim deze mensen zijn.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Wel typisch dat ze hun leden verbieden om psychiatrische hulp te zoeken...
stel je voor, dadelijk kunnen ze weer helder nadenken en dan zijn we onze leden kwijt :openmouth: :openmouth:

SittaMan

Belezen gebruiker
Schandalig, dat ze zomaar zoveel foute informatie durven vrijgeven op het net.
écht...schandalig!

En dat ze dan nog geen goede uitleg wouden geven aan de telefoon... :angry:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Mensen moeten vrijheid van geloof en meningsuiting hebben. Maar dit is geen van beide.
Dit is het enige onderwerp ooit waarbij ik vind dat wij Frankrijk moeten volgen, bestempelen als een criminele organisatie en alle activiteiten verbieden.
Deze mensen zijn niet goed bij hun hoofd en maken wss. meer kapot dan de dingen waartegen ze propageren.
:wave:

Bovenaan