Leugens, dat zijn het!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
scientoligy kerk is gewoon slecht

Ik zal aan u al die macht en de heerlijkheid daarvan geven, want zij is aan mij geschonken, en ik geef ze aan wie ik wil. Wanneer gij dan mij aanbidt, zo zal zij geheel de uwe zijn

Lijkt dat niet op die text van de satan-aanbidders?

Rijke mensen die lid worden, en het "geheim" te horen krijgen

Allemaal de ziel aan de duivel verkocht. hihi

---
gelukkig geloof ik in andere dingen, maar het is toch ongeloveloos, dat mensen zich zo kunnen geven voor een geldverslindende hobby, die je niets meer dan zweverige texten en een lege portomonnee bezorgen?

Oom Klaas

Badass junkie
loadrunner zei:
---
gelukkig geloof ik in andere dingen, maar het is toch ongeloveloos, dat mensen zich zo kunnen geven voor een geldverslindende hobby, die je niets meer dan zweverige texten en een lege portomonnee bezorgen?

Zoiets als coke dus.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Denk niet dat je veel bereikt met het sturen van kritische mails. Dit is een oude, gevaarlijke sekte, die er niet voor terugdeinst hun leden te mishandelen, intimideren en helemaal kaal te plukken en als je het waagt weg te gaan of je uit te spreken tegen hen ben je gewoon een target voor hun intimiderende lawsuits of prive detectives die worden ingehuurd om je leven kapot te maken. Deze mensen bekladden gewoon muren met je prive telefoonnr, bellen je buren en liegen dat je een ziekte of verslaving hebt en zorgen dat je afgesloten wordt van vrienden en familie binnen de sekte. Die mogen geen contact met je opnemen, anders worden ze opgenomen in het RPF programma (een soort concentratiekamp, waar je op de grond mag slapen, wc's moet poetsen en amper te eten krijgt).

Google eens:
Scientology RPF
Operation Freakout
Operation Snow White
Scientology disconnection
Lisa McPherson
L. Ron Hubbard Con man

Ben benieuwd of ze hier ook als non profit organisatie geregistreerd staan. In Amerika hebben ze heel veel lawsuits moeten winnen en zelfs de belastingdienst geinfilteerd om als 'religie' gezien te woren. Als je dan kijkt wat een gemiddeld lid moet betalen om zich 'verlicht' te voelen na al die dure cursussen. 100en duizenden dollars ben je dan verder. Jezus wat een enge club.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ja, kijk maar uit wat je hier over ze post. Fok! werd vorig jaar ook al onderzocht door Scientology wegens het online zetten van negatieve uitlatingen over hen. :wink:

cropp

Badass junkie
Elfquest zei:
Ja, kijk maar uit wat je hier over ze post. Fok! werd vorig jaar ook al onderzocht door Scientology wegens het online zetten van negatieve uitlatingen over hen. :wink:

hoe willen ze dat doen? :grin:

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
Re:

kotssmurf zei:
Dit kan ik niet zo laten. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag waar ze hun info vandaan halen. Ik vindt het absoluut nodig dat jonge mensen worden ingelicht over drugs, maar dan met waarheden en niet met meningen van kortzichtige mensen!
Hieronder wat ik heb gestuurd, ik hou jullie op de hoogte...

************ aan info
details weergeven 08:52 (0 minuten geleden)

Beste,

Ik vindt het een zeer mooi initiatief dat jullie jonge mensen op de hoogte willen houden van drugs en alles wat er mee te maken heeft.
Toch zou ik willen vragen van waar u deze 'waarheden' vandaan haalt? Is alles op jullie site wetenschappelijk onderbouwd? Kunnen jullie mij even de bronnen daarvan opsturen dan? Ik heb namelijk mijn bedenkingen bij een aantal beweringen, deze lijken mij eerder subjectief dan een objectieve waarheid.

Bedankt.

ik heb ze ook een mail gestuurd
alleen een hele boze mail waarom ik ook hun kerk een beetje heb beledigd. met hun slechtste drugs is lsd
donder toch op joh
dat zeggen ze alleen maar omdat je tijdens lsd een beetje doorhebt dat 'god' er eigelijk niet is en dat je zelf 'god' bent
ze zeggen het gvd alleen maar om die gristelijke mensen van lsd af te houden zo dat ze in die bijbel blijven geloven en de kerk fiancieel blijven steunen
en dat is wel wat meer dan 250.000

sjongejonge zeg stelletje mafgristen op die site

ik wordt daar echt zo ontiegelijk sjagrijnig van

:cry:

Bovenaan