leerproblemen

Komeetman

Belezen gebruiker
Hey

Heb nu al stuk of 5 keer pillen genomen in een half jaar tijd, en begin meer en meer te merken dat ik 2-3 weken erna altijd moeilijkheden heb met studeren...

Sommige sites zeggen dat dit een neveneffect van X kan zijn, maar dat dit niet wetenschappelijk bewezen is.

Hebben jullie dit ook?

lijpveter

Newbie
je hersens zij nog lang niet uitgestorven door die paar pillen...
meschien ben je onder het studeren steeds met je gedachten bij pillen dat je er zin aan hebt , anders zou ik et ook niet weten

takedown84

Belezen gebruiker
ik 5 keer in 2.5 maand, heb er niets last van, volgens mij denk je het gewoon, je kan je even niet concentreren en je denkt direct aan die pillen en dan kan je je natuurlijk niet concentrere, probeer er gewoon niet aan te denken :)

Droopy

Experimenterende gebruiker
Ja ik heb ook vaak het gevoel dat m'n iq gehalveerd is de week na xtc. denk hierbij aan moeite met schrijven niet op woorden kunnen komen niet meer weten wat je 2 sec geleden gelezen hebt, concentratie verliezen enz.. je word gewoon echt dommer je hersencellen sterven af van al die drux!

Komeetman

Belezen gebruiker
Droopy zei:
Ja ik heb ook vaak het gevoel dat m'n iq gehalveerd is de week na xtc. denk hierbij aan moeite met schrijven niet op woorden kunnen komen niet meer weten wat je 2 sec geleden gelezen hebt, concentratie verliezen enz.. je word gewoon echt dommer je hersencellen sterven af van al die drux!

Dat bedoel ik dus.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik voel me ook altijd oerdom nadat ik een boel drugs heb gedaan, niet specifiek xtc maar als het veel is en vaak ben ik daarna erg dom :beer: :stoned:

DjTrips

Bewuste gebruiker
drugs tasten je geheugen en andere delen vd hersenen aan, thats a fact

maar van die paar pillen ga je niet dement worden tenzji je natuurlijk 1op die 100000 mensen bent die net pech heeft...

anyway, coke is veel schadelijker voor de brain, het probleem met je studeren zal zijn omdat je je meer focused op xtc en xtc krijgen en opfeestjes met xtc,

im no doc. but thats my diagnose

Bovenaan