Ik wil hier niet echt een discussie op gang helpen over leeftijden hoor. Ik heb al gezegd dat ik al ruim 20 jr. drugs gebruik. Rond m'n twintigste begonnen met cannabis, hasj enz. Na varloop van tijd is de gein daar wel vanaf. Ga je weer iets proberen, Voor de kick he. Speed, coke, paddo's nou ja, noem ze maar op. Alles is wel de revu gepasseerd. Ik heb kennelijk de gene niet om ergens verslaafd aan te raken. Maar ik ben ook nergens vies van. Alles ff proberen. Maar wel de gebruiksaanwijzing goed lezen, snap je. Ik heb zelf de ervaring dat, als je sterk in je schoenen staat, welke drug dan ook (behalve alcohol) je leven zo nu en dan 'n stuk, laten we maar zeggen levendiger, kan maken. Ik heb nogal wat aanloop hierzo. Allemaal jonge honden tussen de 20 / 30. De een gebruikt dit, de ander dat. Moeten ze zelf weten. Maar als ik dan zo'n gozer hoor vertellen dat ie 10 pillen op 'n avondje heeft gedropt ben ik altijd verbaast dati ie nog in leven is eerlijk gezegd.
Leeftijden doen we hier niet aan. Het was me alleen opgevallen dat de dealers erg wantrouwend staan tegenover iemand die niet tot hun doelgroep behoort. Met coke heb ik dat nooit gemerkt.